Sla je post op en lees m over een jaar dan maar terug zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:55 schreef Schuifpui het volgende:
Ik vraag me echt af hoe we over een jaar op deze idioterie terugkijken.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het niet eens een griepje is, maar meer een verkoudheid. Griep wordt veroorzaakt door influenza, verkoudheid door het rhinovirus of.. jawel corona. Ik ga er nog steeds vanuit dat het huidige corona virus gewoon een virus is als alle andere die zorgen voor de seizoensverkoudheid. We gaan ons met z'n allen zo hard voor onze kop slaan dat we een decennium economische groei door het putje hebben gespoeld, omdat iemand bedacht heeft dat dit virus anders is.
Gaat lekker en als er vandaag geen maatregelen komen zoals geen cafe’s sluiten zoals onze pussy regering bekend om staat, zal het lekker blijven stijgen de komende maanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:01 schreef vosss het volgende:
8 patiënten overleden, 176 nieuwe patiënten, in totaal 1135 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 176 nieuwe mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 1135.
Sinds gisteren zijn 8 patiënten overleden aan COVID-19 in de leeftijd van 59 tot 94 jaar. De meesten zijn ouder dan 70 jaar en hadden onderliggend lijden. In totaal zijn er nu 20 mensen gestorven aan de ziekte. In totaal zijn 162 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
Ja de meeste van 8. Dat is dus 5.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom zijn de schappen ook leeg zeker, alles is eruit gevallen.
Edit: jammer, te laat
als ze gaan zeggen wat de schattingen zijn dan zijn morgen echt de supermarkten leeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aantal cases ligt veel hoger dan dit getal natuurlijk.
Misschien nemen de Nederlanders het nu wat serieuzer.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:03 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
“De meesten zijn ouder dan 70 jaar en hadden onderliggend lijden.” En de anderen mankeerden verder niks?![]()
Ja laat ze daar eens open over zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:03 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
“De meesten zijn ouder dan 70 jaar en hadden onderliggend lijden.” En de anderen mankeerden verder niks?![]()
14:07 begint het zie ik op tvquote:Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Mogen we niet live mee kijken?
Of zijn ze nog niet live.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Het is geen debat toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Dan liggen we al ruim voor op het "600 op donderdag, 1200 op maandag" schema dat dinsdag nog als "onmogelijk" gezien werd...quote:
De toename van agressie en arrogantie in dit topic is absoluut niet fijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het valt wel op dat de meest slimme personen hier het vaakst het woord 'mongolen', 'idioten' etc. gebruiken. Er is niemand die zichzelf dom vindt kurk_droog, ook jij niet. Maar je kan wel proberen om wat extra na te denken en wat om je taalgebruik te denken.
Dat is onzin. Ze doen echt hen best om iedereen te reddenquote:
Tussen de 59 en 94, stat gewoon in het berichtquote:Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja de meeste van 8. Dat is dus 5.
Dan zijn er mogelijk dus 3 jonger dan 70.
Dat is 37,5% maximaal dus.
Ik vind dat nogal wat.
Maar nog steeds niks aan de hand zeker. Pak nog even biertje op het terras vanmiddag want lockdown is niet nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan liggen we al ruim voor op het "600 op donderdag, 1200 op maandag" schema dat dinsdag nog als "onmogelijk" gezien werd...
Je kan daar blijven kijken wat je wil maar je zal niets te zien krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
twitter:leondewinter twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:33:00De experts van het RIVM meldden eind januari dat de kans klein was dat het virus NL zou bereiken. Eind februari werden evenementen (Carnaval) niet afgezegd; na het eerste geval werden geen aanvullende maatregelen genomen. Het kabinet laat zich door deze RIVM experts leiden. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |