Troika hier, troika daar .....quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Keuzes maken he, er zit altijd een mindere tussen
Het lelijkste kind over de schutting naar de buren gooien.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Goed idee. Maar ook daar vind ik het weer bepaald niet uitnodigend voor nuquote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef nils7 het volgende:
Ik ga nog even lekker een rondje in de bossen wandelen voordat dat niet meer kan.
ze gaan toch 1 vertrekhal dichtgooien?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Newone82 het volgende:
Ondertussen op Tweakers forum:
ben werkzaam aan Airside op Schiphol. Heb iemand die in (hoog in de keten) van de food en beverage op Schiphol zit.
Alle restaurants worden (voorlopig) niet meer bevoorraad. Er zou een (soort van) lockdown in gang gezet worden.
Ben benieuwd....
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die 6000 is niet bekend. We weten pas van 980 mensen dat ze corona hebben. Dat is net de strekking van het artikelquote:
Daarvoor zoek je andere oplossingen. Als je als ouder van een jong kind zelf een ouder hebt in de risicogroepen, doe je daar je kind niet naartoe. Beetje zelf nadenken.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:45 schreef vosss het volgende:
Behalve dan die door jou genoemde uitzonderingen. Die hebben gewoon pech en kunnen de vinkentering corona krijgen.
Ach ja, dan hebben we er volgende winter hopelijk minder last, men gaat er immers vanuit dat dit een terugkerend fenomeen zal zijn zoals de griep.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met onze laksigheid gaat het makkelijk tegen de 50.000 aanlopen.
Mijn zoontje weet dat ik hem slechts heb voor een eventuele zombie apocalypsquote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Het lelijkste kind over de schutting naar de buren gooien.
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat zullen die gasten uit Ruinerworld nu balen he dat ze dit mee maken.
tuurlijk johquote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Newone82 het volgende:
Ondertussen op Tweakers forum:
ben werkzaam aan Airside op Schiphol. Heb iemand die in (hoog in de keten) van de food en beverage op Schiphol zit.
Alle restaurants worden (voorlopig) niet meer bevoorraad. Er zou een (soort van) lockdown in gang gezet worden.
Ben benieuwd....
Ze hadden gelijk!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat zullen die gasten uit Ruinerworld nu balen he dat ze dit mee maken.
Waarom zou dat niet meer kunnen?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef nils7 het volgende:
Ik ga nog even lekker een rondje in de bossen wandelen voordat dat niet meer kan.
Hou even je kop erbij plz. Gewoon geld uitwisselen met handschoentjes aan is niks mis mee. Verwisselen na iedere klant is ook totale onzin. Het is de nuclear zombia apocalypse niet he.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Sfancta het volgende:
Hier in de supermarkt zitten de cassieres met blauwe handschoentjes aan. Van die medische. Je ziet het zweet onder zitten..... Worden ook niet verwisselend van klant na klant, en geld wordt er gewoon mee aangepaktWTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |