Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Ik wou wat commentaren.. maar d'r was geen topic !!! Oh, en nu heeft Havoc zijn eigen topicje gedelete.. dan hier maar..
Aangezien er eerst stond streams 6/11/00 dacht ik, wat gebeurde er ook al weer een maand geleden.. lijkt al weer zo lang terug.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 06-12-2000 00:11]
Ff voor de duidelijkheid dan .. Ik blijf voortaan met mijn handjes van Streams en Commentaren af met betrekking tot openen..
Wel lachen trouwens 3 keer hetzelfde topic binnen 1 minuut
quote:
Op 06 december 2000 00:15 schreef PalinG het volgende:
Cynix lijkt me een goeie. Ik miste hem al. Daarom heb me voor het eerst eens met de zaken bemoeid.![]()
Daarvan heb ik meteen geleerd dat zoiets aan mij niet besteed is, ik loop soms wat achter en dan vergis ik me een maand.
Maareh, ik denk idd dat Cynix een zeer goede BB-moderator zou zijn; ik ken hem van een ander forum waar hij admin is, als zeer plichtsgetrouwe, streng maar rechtvaardige slotjeszetter. Nu Havoc's taken zijn uitgebreid is het misschien toch wel zinvol om een tweede moderator voor dit onderdeel te hebben?
Nee ff zonder gekheid.. die GM taken zijn tijdelijk dus over een week of wat ben ik weer helemaal terug
quote:Ik houd je zeker in het achterhoofd Cynix
Op 06 december 2000 00:28 schreef Cynix ® het volgende:
Ik bied bij deze van harte mijn (tijdelijke) diensten aan hoor, Havoc. Dus als je toch nog iemand nodig hebt, je weet me te vinden.
(komt die dooddoener weer) Als de nieuwe layout er is hebben we zat mensen nodig dan kun je een keuze maken uit de nieuwe forums, is dat wat ?
Krijgen we een nieuwe lay-out
wat is aan deze dan toch zo fout?
Ik wel hier meer van horen
kan Club Pannonica jullie bekoren?
Ik zet vast een borrel klaar
kom ff langs, nu zonder gemaar
Maar maak geen lawaai
Tink slaapt, ja da's saai
Maar ze was na vandaag nogal moe
en deed op mijn schouder haar oogjes toe
Ze liggen / zitten te lezen / kletsen.
He, er is weer geluid!