abonnement Unibet Coolblue
pi_192043710
In 't begin waren het "grappig" bedoelde markplaats-advertenties.
momenteel zie je serieuze pogingen van mensen die Corona aanhalen om er zelf beter van te worden.

los van wat je mening daarover is, wat komen jullie tegen?

voorbeeld:
https://www.facebook.com/(...)_id=3146693258782360
quote:
Maaike Jongbloed
13 uur
Praktijkruimte
¤ 32
Castricum

M’n praktijkruimte in Castricum is nu ook tijdelijk te huur i.v.m. Corona Virus.

Hoi allemaal,

Door het Corona Virus heb ik aanvragen gekregen van mede-ondernemers die tijdelijk praktijkruimte zoeken in Castricum. Dit omdat hun praktijkruimtes tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Om deze reden is mijn praktijkruimte nu ook tijdelijk te huur voor minimaal 1 dagdeel van 4 uur.

De praktijkruimte is gelegen midden in het dorp én heeft tegelijk privacy.

Zelf ben ik werkzaam als Talentencoach en begeleid mensen die voor een keuze staan. Wat is m’n volgende stap in m’n werk? Of wil ik heel iets anders? Ook jongeren die voor een studiekeuze staan. Speedcoaching is m’n expertise!

Aanbod:
- 1 of 2 dagen door de weeks ma en do (overleg mogelijk).
- Castricum, midden in het dorp
- Geelvinckstraat/ Burgemeester Mooijstraat
- station om de hoek
- 16 m2
- eigen parkeerplaats voor de deur
- gedeelde keuken en toilet
- per direct te huur
- kosten in overleg

Interesse?
Mail even naar maaike@jongbloedcoaching.nl of stuur me een pm.

Fijn weekend!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 15 maart 2020 @ 10:07:08 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192043847
Tja...... ik vind dit geen probleem. Is gewoon een eerlijke advertentie. Ik vind dit niet vergelijkbaar met een apotheek die gewoon klinkklaar de boel belazert met stofkapjes van de Gamma
pi_192043880
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:07 schreef the-eye het volgende:
Tja...... ik vind dit geen probleem. Is gewoon een eerlijke advertentie. Ik vind dit niet vergelijkbaar met een apotheek die gewoon klinkklaar de boel belazert met stofkapjes van de Gamma
elke week heeft ze deze advertentie. sinds gisteren staat er een regeltje over Corona in. Bovendien is het onzin dat praktijkruimtes door Corona niet meer toegankelijk zijn. dat is zeer zeker niet het geval in Castricum of nabije omgeving.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192043911
een beter voorbeeld is wellicht www.coronatest.nu
quote:
Corona onzekerheid

Iedereen zit momenteel in onzekerheid, heb ik nu wel of geen Corona (Covid 19). Met onze Corona testen test u zelf thuis of u Corona hebt. Na 10 min bent u zeker van uw zaak.


Over ons bedrijf

Coronatest.nu verkoopt gecertificeerde test voor Covid-19 die thuis gebruikt kunnen worden.

Een Shopify-webshop die snel de lucht in geslingerd is en via Marktplaats gepromoot wordt met accounts die langer dan 10 jaar actief zijn. geen voorwaarden of verdere bedrijfsinfo op deze website.
prijzen zijn 21 euro en 45 euro. betaling kan alleen via paypal.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2020 @ 10:19:22 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192044007
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
een beter voorbeeld is wellicht www.coronatest.nu
[..]

Een Shopify-webshop die snel de lucht in geslingerd is en via Marktplaats gepromoot wordt met accounts die langer dan 10 jaar actief zijn. geen voorwaarden of verdere bedrijfsinfo op deze website.
prijzen zijn 21 euro en 45 euro. betaling kan alleen via paypal.
Shady bedrijfjes die ook nog niet eens normaal kunnen spellen, dat is toch wel jammer ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 15 maart 2020 @ 10:28:28 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192044144
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
een beter voorbeeld is wellicht www.coronatest.nu
[..]

Een Shopify-webshop die snel de lucht in geslingerd is en via Marktplaats gepromoot wordt met accounts die langer dan 10 jaar actief zijn. geen voorwaarden of verdere bedrijfsinfo op deze website.
prijzen zijn 21 euro en 45 euro. betaling kan alleen via paypal.
Ach..... als het de wc papier verzamelaars zijn die hier intrappen zal het me worst zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')