Dan zal hij het wel verdiend hebben!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:doublepain zit vast voor deze onzin
Ik gok dat @GGMM hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:doublepain zit vast voor deze onzin
@Greys ook niet, GreysGodin.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat @:ggmm hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.
@:tjacka zou zoiets nooit doen
Wat was die note dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
Tenzij hij ook mijn laatste note heeft gezet. Dat was gewoon een onschuldig grapje
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zie jij de bewerkingsgeschiedenis toevallig?
Tja.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1
Viroloog nu bij WNL. Die zegt dat dat de scholen niet dicht hoeven. Verbaast zich in hoge maten van dat medisch verbond.
Ik las vanochtend dit draadje wat verdacht veel lijkt op de methode die we hier toepassen.twitter:iandonald_psych twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:32:451. The govt strategy on #Coronavirus is more refined than those used in other countries and potentially very effective. But it is also riskier and based on a number of assumptions. They need to be correct, and the measures they introduce need to work when they are supposed to. reageer retweet
Wat lult die Wiebes er omheen zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1
Viroloog nu bij WNL. Die zegt dat dat de scholen niet dicht hoeven. Verbaast zich in hoge maten van dat medisch verbond.
Jij weet wie ik ben!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat @:ggmm hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.
@:tjacka zou zoiets nooit doen
Baft Rebekka je wel eens?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moeten schijten vlak na het ontwaken.
Dit wordt een topdag.
Klopt. Ik ben een zeer sterke verdediger.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de Jaap Stam onder de mods, lol.
Elangod
Maar wel een met het intellect van een schoenveter.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een zeer sterke verdediger.
Volgens @Elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Gereageerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Volgens @:elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Misschien is dat alleen voor Elan.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Volgens @:elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |