Peru is het met je eensquote:Op zondag 15 maart 2020 00:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cavia aan het spit. Klinkt best lekker
Mensen zonder vaste woon- of verblijfplaats?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
37 locatie onbekend is ietwat zorgwekkend
Onbekend waar ze het hebben opgelopen. Toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen zonder vaste woon- of verblijfplaats?
zou kunnen, maar hoe weet je dat die Corona hebben dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen zonder vaste woon- of verblijfplaats?
Het punt dat er echter zit is dat des te eerder de zwaarste maatregelen volgen des te moeilijker het is om deze vol te houden. Ze hopen het zo te doen dat als het nodig is men nog meewerkt en het niet al erg zat is.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees dit wel vaker en vind dat zo raar, dat stukje van hoe houden mensen hun kinderen bezig? En ik zal niet ontkennen dat ik begrijp dat het zwaar is hoor, kinderen gaan zich vervelen, worden vervelend etc. Maar kinderen hebben is volgens mij best een eigen keuze, en als dat betekent dat je ze in tijden als deze (en nee dat had je van te voren ook niet kunnen weten) een paar weken/maanden zelf moet vermaken dan moet dat toch kunnen lijkt me?
Denk het niet, volgens mij gaat het op woonplaats en niet op besmettingsplaats. Op besmettingsplaats zou ook niet kunnen trouwens.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onbekend waar ze het hebben opgelopen. Toch?
Eerste is natuurlijk zeker zo, maar het gaat nu als een malle het land door dus ietsjes meer maatregelen en hard ingrijpen is wel op zijn plaats denk en vind ikquote:Op zondag 15 maart 2020 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het punt dat er echter zit is dat des te eerder de zwaarste maatregelen volgen des te moeilijker het is om deze vol te houden. Ze hopen het zo te doen dat als het nodig is men nog meewerkt en het niet al erg zat is.
En ja, de scholen open is hierin een keuze die, wat mij betreft, door het RIVM en een viroloog zeer goed werd toegelicht.
Testen? Ook die kunnen zich melden in bv een ziekenhuis.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar hoe weet je dat die Corona hebben dan?
ja maar dan is de verblijfplaats toch niet meer onbekend?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Testen? Ook die kunnen zich melden in bv een ziekenhuis.
Dat als een malle valt dus mee. En als iedereen zich aan de regels houdt is dit ook voldoende.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Eerste is natuurlijk zeker zo, maar het gaat nu als een malle het land door dus ietsjes meer maatregelen en hard ingrijpen is wel op zijn plaats denk en vind ik
fixed image...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan kun je beter alles en iedereen nu mooi laten rondlopen en iedereen laten besmetten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het punt dat er echter zit is dat des te eerder de zwaarste maatregelen volgen des te moeilijker het is om deze vol te houden. Ze hopen het zo te doen dat als het nodig is men nog meewerkt en het niet al erg zat is.
En ja, de scholen open is hierin een keuze die, wat mij betreft, door het RIVM en een viroloog zeer goed werd toegelicht.
Ygquote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter alles en iedereen nu mooi laten rondlopen en iedereen laten besmetten.
Zeg ik dat ergens..........quote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter alles en iedereen nu mooi laten rondlopen en iedereen laten besmetten.
dat doet men dus nietquote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat als een malle valt dus mee. En als iedereen zich aan de regels houdt is dit ook voldoende.
Ja, de Belgen, die heten niet voor niets dom te zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet men dus niet
schijnbaar gaan alle belgen bij de grens in NL in cafes zitten enzo
in Brabant dus, ach daar hebben ze er al zatquote:Op zondag 15 maart 2020 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet men dus niet
schijnbaar gaan alle belgen bij de grens in NL in cafes zitten enzo
Valt mee?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat als een malle valt dus mee. En als iedereen zich aan de regels houdt is dit ook voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |