Ik kan me niet voorstellen dat ik niet gewoon naar buiten kan en bijv niet zomaar naar een andere plaats kan rijden.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of we hier ook van die leuke balkonscenes krijgen zoals daar.
Alleen dan k-liber in de Bijlmer ofzo
Ja maar dat klopt dan, dat gaf zij ook aan. Nood protocollen worden nu geďmplementeerd. Waar ikmee zit is dat ze het bracht als ‘leuk’ alsof het een oefening is en dat, dat baart mij zorgen...quote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef marsan het volgende:
[..]
alle hens aan dek. In bijna elke beroepsgroep waar je t van kunt denken in de zorg.
Dat is het, maar ze gaan er wel achter komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit nog bij heel veel mensen moet indalen.
Het is zo onwerkelijk wat er gebeurt. En hoe snel alles gaat.
Italië is zo bizar. Je mag niet eens zomaar de straat op. Al die vrijheden zijn gewoon weg.
Mensen hier bevatten het gewoon nog niet.
Dit ja, exactquote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Italië is zo bizar. Je mag niet eens zomaar de straat op. Al die vrijheden zijn gewoon weg.
Ik verveel me al de tering na een weekje thuiswerken.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik niet gewoon naar buiten kan en bijv niet zomaar naar een andere plaats kan rijden.
Echt al je vrijheden zijn weg.
Dat merk ik ook idd, geen paniek oid, maar gewoon een enorme nieuwsfreak en dus denk ik nu mentaal onbewust veel meer voorbereid en veel minder in de stress?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Mensen zijn hier niets gewend, geen armoede, geen strenge (leef)regels, geen gedwongen situaties. Zolang men rekeningen betaalt en zich van criminele zaken onthoud kan je doen wat je wilt. Zodra dat wordt weggenomen gaat men flippen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet getreurd. Binnenkort kun je je dat wel voorstellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik niet gewoon naar buiten kan en bijv niet zomaar naar een andere plaats kan rijden.
Ach welnee. Over een paar maanden is dit niet meer dan een voetnootje in de geschiedenis.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is het, maar ze gaan er wel achter komen.
Daarom zal de maatschappij voor altijd veranderen..
Zing een liedje voor me, Frans. Zing een liedje voor me, Frans. Ook al is het.. in het Fransquote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of we hier ook van die leuke balkonscenes krijgen zoals daar.
quote:Vrouw premier Sánchez besmet met coronavirus
MADRID - De afgelopen uren zijn in het Moncloa de mensen die dichtbij de Spaanse premier Pedro Sánchez staan, getest op het Covid-19 virus. Daarbij is de test van zijn vrouw, Begońa Gómez, positief uitgevallen.
Ik heb als oud zorgprofessional die met zeldzame aandoeningen werkte vrij snel geleerd niet 'leuk' te zeggen bij een verse zeldzame aandoening bij iemand, maar 'interessant'.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:07 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dan, dat gaf zij ook aan. Nood protocollen worden nu geďmplementeerd. Waar ikmee zit is dat ze het bracht als ‘leuk’ alsof het een oefening is en dat, dat baart mij zorgen...
Frank van Etten - leef als een zigeunerquote:Op zondag 15 maart 2020 01:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zing een liedje voor me, Frans. Zing een liedje voor me, Frans. Ook al is het.. in het Frans.
In Spanje is ook de noodtoestand uitgeroepen en je mag gewoon naar buiten. Een echte lockdown was in China. Daar was het verboden om naar buiten te gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 01:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor iedere scheet moet je document hebben.
In Spanje ook al.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hef.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de situatie in Italie is uniek en ziet er ook apocalyptisch uit, maar ook daar zal het in de loop van de week tot een hoogtepunt komen waarna het weer langzaam gaat dalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Italië moeten ze ook niet piepen of wat?
Je mag niet gewoon naar buiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In Spanje is ook de noodtoestand uitgeroepen en je mag gewoon naar buiten. Een echte lockdown was in China. Daar was het verboden om naar buiten te gaan
Dat is misschien ook de oorzaak dat het hier zo uit de hand loopt. Als Xi (pres. China) zegt dat de aarde plat en paars is dan is dat zo. Hier heeft iedereen een eigen mening en durft tegen de regering in te gaan waardoor maatregelen moeilijk te handhaven zijn. In China ga je gewoon de gevangenis in als je niet luistert.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Mensen zijn hier niets gewend, geen armoede, geen strenge (leef)regels, geen gedwongen situaties. Zolang men rekeningen betaalt en zich van criminele zaken onthoud kan je doen wat je wilt. Zodra dat wordt weggenomen gaat men flippen.
De vraag is allen door al deze 'nuchterheid' en geen besef van de realiteit in hoeverre de overheid mensen kan verplichten thuis te blijven. Je moet dan een grote politiemacht of zelfs het leger gaan inzetten wil je dit voor elkaar krijgen
Als er binnenkort 10% sterft dan is het in de orde van de Spaanse Griep van honderd jaar geleden.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach welnee. Over een paar maanden is dit niet meer dan een voetnootje in de geschiedenis.
Dat het echt los gaat is pas sinds begin deze week, en nu wordt al in ijl tempo de maatregelen opgevoerd en verscherpt.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel vrij snel nadat het begon, over dat punt zijn we in nederland allang heen
en als Xi het zegt doet men het gewoon want anders beland je in de cel ofzo
hier lacht iedereen rutte uit en gaat nog, besmet en wel, even een rondje alle cafes langs
Ik zou dat eigenlijk wel chill vinden voor een tijdje.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor iedere scheet moet je document hebben.
Kennissen van mij wonen op Lanzerote en die laten gewoon de hond nog uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mag niet gewoon naar buiten.
Alleen met specifieke redenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |