Heeft toch wel ietsquote:
Ja dat is wel chill.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Heeft toch wel iets. Net als de kerstdagen, zelfs als je geen kerst viert. Even bezinnen ofzo. Alhoewel dat voor iedereen anders is, ik heb zelden vrij.
Zo'n grap wilde ik net maken door noel's post te quoten waarin ie vroeg hoeveel wcpapier we hebben ingeslagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
Andere kant hoef geen wcpapier te hoarden...
Je begrijpt mij niet. We kennen beiden het gevoel bedoelde ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jijjjjj gemeen jijwrm ben je zo 🖕🏽
Oh daar ben je begon al een tergende verlatingsangst te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet. We kennen beiden het gevoel bedoelde ik.
Was lekker aan het douchen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh daar ben je begon al een tergende verlatingsangst te krijgen
Hoeveel baffers ken jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2020 00:43:49 ]
Ben je al naar een Turkse winkel geweest? Die hebben vaak zat voorraad.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
Nou. Ik ga maar even kijken of ik morgen brood kan gaan bakken. Grijp elke dag mis.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:43 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hoeveel baffers ken jij?Welk gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ben je alweer vergeten, laten we dat zo houden.quote:
Ja zelfs daar is het op maar die loopt hier sws storm. Woonde er eerst tegenover. Mis dat echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben je al naar een Turkse winkel geweest? Die hebben vaak zat voorraad.
Ow. Dat je een penis foto stuurde.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Oh, ben je alweer vergeten, laten we dat zo houden.
Ik nietquote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Oh, ben je alweer vergeten, laten we dat zo houden.
Haar, krullen wassen. Nog een x wassen. Cremespoeling. Kammen. Dan handdoek droog maken. Creme erin. Drogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:46 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat duurt langer, lichaam of haar?
Was dat echt de jouwe? Dat je dat deeltquote:Op zondag 15 maart 2020 00:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
huh wut, hoe weet jij dat, had al verwijderd.
Ik was online op het moment suprême.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
huh wut, hoe weet jij dat, had al verwijderd.
Had gegoogled op 21 cm cut dickquote:Op zondag 15 maart 2020 00:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Was dat echt de jouwe? Dat je dat deelt
Ja zie je nu wel! Ik vroeg me al af of het echt zo vreemd was maar dat is het dus serieus niet toch (srs)? Wat bedoel je overigens met social media? Zetten mensen echt op FB dat ze een dickpic hebben ontvangen?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik was online op het moment suprême.
Maar no worries joh gasten doen dat om de haverklap. Niet bij mij, maar als ik social media mag geloven.
Ik zal never srs vragen om een dickpic. Echt raar.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:56 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Had gegoogled op 21 cm cut dick![]()
.
Ja hallo, dacht dat je erom vroeg. Is dat echt zo vreemd (srs)? Ik dacht namelijk dat vrouwen die vrij regelmatig krijgen.
Hij lijkt er overigens wel op, wat vond je ervan (srs/eerlijk)?
Het is wel vreemd.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja zie je nu wel! Ik vroeg me al af of het echt zo vreemd was maar dat is het dus serieus niet toch (srs)? Wat bedoel je overigens met social media? Zetten mensen echt op FB dat ze een dickpic hebben ontvangen?
Is ie ook echt dun? Of lijkt dat zo omdat ie besneden is? (srs) Bij lengte weet ik dat ik bovengemiddeld ben, vooral voor m'n lengte maar over omtrek nooit echt nagedacht over hoe ie is tov gemiddelde.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:57 schreef 00wildchild het volgende:
Ze zei beetje dun maar lengte wel oké.
00wildkind onthoudt alles.Behalve saaie dingen die me niets interesseren.
Nou ja op fok zo onaangekondigd en zonder echte aanleiding is wel beetje frappant maar valt binnen de verwachting.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja zie je nu wel! Ik vroeg me al af of het echt zo vreemd was maar dat is het dus serieus niet toch (srs)? Wat bedoel je overigens met social media? Zetten mensen echt op FB dat ze een dickpic hebben ontvangen?
Ik heb aangifte gedaan van seksuele intimidatie en ze het adres van je zolderkamerkantoor bij pa en ma gegeven.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben je beetje onzeker jochiequote:Op zondag 15 maart 2020 01:00 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is ie ook echt dun? Of lijkt dat zo omdat ie besneden is? (srs) Bij lengte weet ik dat ik bovengemiddeld ben, vooral voor m'n lengte maar over omtrek nooit echt nagedacht over hoe ie is tov gemiddelde.
En bij vrouwen met stijl haar?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Haar, krullen wassen. Nog een x wassen. Cremespoeling. Kammen. Dan handdoek droog maken. Creme erin. Drogen.
Lichaam is lichaam.
Wil wel huilen, ben 1.5 kilo aangekomen omdat ik mij verveel en daardoor vreet.
Soz, wilde een oneliner posten maar weet niets passends.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb aangifte gedaan van seksuele intimidatie en ze het adres van je zolderkamerkantoor bij pa en ma gegeven.
Zodra corona in Brabant weg is gaan ze er iets mee doen.
Verwachting van mij of verwachting van mannen algemeen?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja op fok zo onaangekondigd en zonder echte aanleiding is wel beetje frappant maar valt binnen de verwachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |