Heeft toch wel ietsquote:
Ja dat is wel chill.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Heeft toch wel iets. Net als de kerstdagen, zelfs als je geen kerst viert. Even bezinnen ofzo. Alhoewel dat voor iedereen anders is, ik heb zelden vrij.
Zo'n grap wilde ik net maken door noel's post te quoten waarin ie vroeg hoeveel wcpapier we hebben ingeslagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
Andere kant hoef geen wcpapier te hoarden...
Je begrijpt mij niet. We kennen beiden het gevoel bedoelde ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jijjjjj gemeen jijwrm ben je zo 🖕🏽
Oh daar ben je begon al een tergende verlatingsangst te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet. We kennen beiden het gevoel bedoelde ik.
Was lekker aan het douchen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh daar ben je begon al een tergende verlatingsangst te krijgen
Hoeveel baffers ken jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2020 00:43:49 ]
Ben je al naar een Turkse winkel geweest? Die hebben vaak zat voorraad.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
Nou. Ik ga maar even kijken of ik morgen brood kan gaan bakken. Grijp elke dag mis.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:43 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hoeveel baffers ken jij?Welk gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ben je alweer vergeten, laten we dat zo houden.quote:
Ja zelfs daar is het op maar die loopt hier sws storm. Woonde er eerst tegenover. Mis dat echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben je al naar een Turkse winkel geweest? Die hebben vaak zat voorraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |