abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9343912
Ja ja ja!!!

Het is voor mij ook heel lang geleden dat ik een plaat zo grijs heb gedraaid, kippevel van begin tot eind, merkwaardig goed gewoon.

En uiteraard ben ik erbij in de Melkweg!!

(doorstrepen wat niet van toepassing is)
pi_9345147
Ik zie net dat Ajax - AC Milan op 8 april wordt gespeeld (ook belangrijk ), dus ga ik ook. Heb ze een tijdje geleden in de bovenzaal van Paradiso gezien en daar waren ze erg goed.
'Trying is the first step towards failure' - Homer
  dinsdag 25 maart 2003 @ 08:13:28 #28
34810 Sellars
GRRRRRRRRR
pi_9355063
Whoehoe! Interpol in Den Bosch!! nu alleen nog ff kaartjes halen
I've always been crazy, but it kept me from going insane (W.J.)
pi_9355130
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 08:13 schreef Sellars het volgende:
Whoehoe! Interpol in Den Bosch!! nu alleen nog ff kaartjes halen
Dat heb ik je weken terug al gemaild
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 25 maart 2003 @ 08:30:40 #30
34810 Sellars
GRRRRRRRRR
pi_9355156
weet ik, maar dat nieuws was mij toen ook al reeds bekend, zoals ik zei, ik moet alleen nog kaartjes halen
pi_9356565
ze staan ook op werchter!
met mijn gedachten ergens anders,ben ik altijd overal
pi_9356572
Interpol is best een heel erg leuke band.

Waarom dan in godsnaam zo'n verschrikkelijk slechte produktie van "Turn on the bright lights". Het is werkelijk niet om aan te horen, zo slecht.

dinsdag 25 maart 2003 @ 10:21:43 #33
34810 Sellars
GRRRRRRRRR
pi_9356907
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:02 schreef Puur het volgende:
Interpol is best een heel erg leuke band.

Waarom dan in godsnaam zo'n verschrikkelijk slechte produktie van "Turn on the bright lights". Het is werkelijk niet om aan te horen, zo slecht.

Wat vind je er zo slecht aan dan? ik stoor me niet echt aan die cd?
pi_9357033
Pff, slechte productie???
Interpol is geproduceerd zoals een goeie waveplaat geproduceerd zou moeten zijn! Vlakjes, maar dat wil niet zeggen dat het zijn doel voorbij gaat.
pi_9358776
precies!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:58:04 #36
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9358822
Hoe boos worden jullie als ik zeg dat mij die hele plaat vanb Interpol me eigenlijk helemaal niet zoveel weet te boeien? Een nummertje is leuk, maar voorderest zit er erg weinig variatie in. Ik was er dus ook vrij snel op uitgekeken, terwijl ik er juist nog zoveel van verwachtte.

Maargoed, ook ik kan natuurlijk niet alles leuk vinden.

pi_9358852
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef haaspiraat het volgende:
Pff, slechte productie???
Interpol is geproduceerd zoals een goeie waveplaat geproduceerd zou moeten zijn! Vlakjes, maar dat wil niet zeggen dat het zijn doel voorbij gaat.
Vlakjes????? Ze staan 4 huizen verderop te spelen!!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 12:08:19 #38
34810 Sellars
GRRRRRRRRR
pi_9359043
mmwhoah, ik vind dat matte geluid wel toevoegen aan het sfeertje, dat klinkt lekker.... ouderwets ofzo. ik heb ze nog nooit live gezien, dus ik ben errug benieuwd
  dinsdag 25 maart 2003 @ 12:49:06 #39
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9359802
Het geluid is juist een van de weinige dingen die ik wel kan waarderen aan het album. Ik vind rauwe opnames, met ruis, kraak en eventuele andere slordigheden in veel gevallen wel wat hebben. Beter in ieder geval dan van die gelikte cleane jaren '80 meuk.
pi_9360154
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:49 schreef Vork het volgende:
Het geluid is juist een van de weinige dingen die ik wel kan waarderen aan het album. Ik vind rauwe opnames, met ruis, kraak en eventuele andere slordigheden in veel gevallen wel wat hebben. Beter in ieder geval dan van die gelikte cleane jaren '80 meuk.
Jaren 80 productie. Brrrrrr.
pi_9360267
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:05 schreef Vrijdagmiddag het volgende:

[..]

Jaren 80 productie. Brrrrrr.

Maar bij Joy Division () past het wel.
Hmmzz....
pi_9361004
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:49 schreef Vork het volgende:
Maar het is helemaal geen rauwe opname. Recent uitgekomen Bright Eyes of Bonnie "Prince" Billie zijn rauwe opnames. Het geluid is helemaal weggestopt, dat heeft niets met rauwe opname te maken. Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar ik vind het niets.
  dinsdag 8 april 2003 @ 07:15:46 #43
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_9650150
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:23 schreef JantjeB het volgende:
Ik heb me kaartjes al gekocht, gaan er nog meer Fok!kers?
quote:
woensdag 9 April - Amsterdam - Melkweg
donderdag 10 April - Den Bosch - W2
de melkweg is sold out volgens de website, dus nu wordt het Den Bosch
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_9651737
ik zal er ook zijn in den bosch! nu nog ff kijken of mijn moeder ook mee wil..:)
  dinsdag 8 april 2003 @ 15:04:29 #45
52589 sjun
uit solidariteit
pi_9657441
Ik heb er eens naar geluisterd maar de mannen halen het m.i. niet bij hun voorbeeld Joy Division. Ik heb een hekel aan de zeikerige zangstijl, de muziek vind ik verder niet slecht.

Misschien moet ik er wat aan wennen. Ik ren er echter niet voor naar de winkel.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_9657680
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 15:04 schreef sjun het volgende:
Ik heb er eens naar geluisterd maar de mannen halen het m.i. niet bij hun voorbeeld Joy Division.
wie wel
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_9692675
Zow,

en dan is het nu tijd voor weer een nieuwe "welke fokker gaat vanavond ook" inventarisatie. Vanavond is Interpol dus in Den Bosch te bewonderen.

ceased2be en Sellars zullen daarbij zekers aanwezig zijn

Wie ook?

pi_9692988
Haaspiraat was erbij!!!

Ik moet zeggen dat ze een puike prestatie geleverd hebben, ik vond het retestrak en een lekker 80s sfeertje. Ik miste wel een beetje het 'tegen de muur geblazen worden' gevoel, had van mij wel wat harder gemogen allemaal. Maar in ieder geval zeker de moeite waard om vanuit Hengelo een ritje naar Amsterdam te maken.

pi_9693591
Stonden ze gisteren in A'dam?

Hoe lang speelden ze, en deden ze nog covers, of hebben ze gewoon hun hele cd gespeeld?

pi_9693850
Ik was gisteren ook in de Melkweg. Ik vond het een redelijk optreden. Goed en strak gespeeld maar op een of andere manier pakte het me niet echt.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')