Het is voor mij ook heel lang geleden dat ik een plaat zo grijs heb gedraaid, kippevel van begin tot eind, merkwaardig goed gewoon.
En uiteraard ben ik erbij in de Melkweg!!
quote:Dat heb ik je weken terug al gemaild
Op dinsdag 25 maart 2003 08:13 schreef Sellars het volgende:
Whoehoe! Interpol in Den Bosch!! nu alleen nog ff kaartjes halen
Waarom dan in godsnaam zo'n verschrikkelijk slechte produktie van "Turn on the bright lights". Het is werkelijk niet om aan te horen, zo slecht.
quote:Wat vind je er zo slecht aan dan? ik stoor me niet echt aan die cd?
Op dinsdag 25 maart 2003 10:02 schreef Puur het volgende:
Interpol is best een heel erg leuke band.Waarom dan in godsnaam zo'n verschrikkelijk slechte produktie van "Turn on the bright lights". Het is werkelijk niet om aan te horen, zo slecht.
Maargoed, ook ik kan natuurlijk niet alles leuk vinden.
quote:Vlakjes????? Ze staan 4 huizen verderop te spelen!!
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef haaspiraat het volgende:
Pff, slechte productie???
Interpol is geproduceerd zoals een goeie waveplaat geproduceerd zou moeten zijn! Vlakjes, maar dat wil niet zeggen dat het zijn doel voorbij gaat.
quote:Jaren 80 productie. Brrrrrr.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:49 schreef Vork het volgende:
Het geluid is juist een van de weinige dingen die ik wel kan waarderen aan het album. Ik vind rauwe opnames, met ruis, kraak en eventuele andere slordigheden in veel gevallen wel wat hebben. Beter in ieder geval dan van die gelikte cleane jaren '80 meuk.
quote:Maar bij Joy Division (
Op dinsdag 25 maart 2003 13:05 schreef Vrijdagmiddag het volgende:[..]
Jaren 80 productie. Brrrrrr.
quote:Maar het is helemaal geen rauwe opname. Recent uitgekomen Bright Eyes of Bonnie "Prince" Billie zijn rauwe opnames. Het geluid is helemaal weggestopt, dat heeft niets met rauwe opname te maken. Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar ik vind het niets.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:49 schreef Vork het volgende:
Het geluid is juist een van de weinige dingen die ik wel kan waarderen aan het album. Ik vind rauwe opnames, met ruis, kraak en eventuele andere slordigheden in veel gevallen wel wat hebben. Beter in ieder geval dan van die gelikte cleane jaren '80 meuk.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:23 schreef JantjeB het volgende:
Ik heb me kaartjes al gekocht, gaan er nog meer Fok!kers?
quote:de melkweg is sold out volgens de website, dus nu wordt het Den Bosch
woensdag 9 April - Amsterdam - Melkweg
donderdag 10 April - Den Bosch - W2
Misschien moet ik er wat aan wennen. Ik ren er echter niet voor naar de winkel.
quote:wie wel
Op dinsdag 8 april 2003 15:04 schreef sjun het volgende:
Ik heb er eens naar geluisterd maar de mannen halen het m.i. niet bij hun voorbeeld Joy Division.
en dan is het nu tijd voor weer een nieuwe "welke fokker gaat vanavond ook" inventarisatie. Vanavond is Interpol dus in Den Bosch te bewonderen.
ceased2be en Sellars zullen daarbij zekers aanwezig zijn
Wie ook?
Ik moet zeggen dat ze een puike prestatie geleverd hebben, ik vond het retestrak en een lekker 80s sfeertje. Ik miste wel een beetje het 'tegen de muur geblazen worden' gevoel, had van mij wel wat harder gemogen allemaal. Maar in ieder geval zeker de moeite waard om vanuit Hengelo een ritje naar Amsterdam te maken.
Hoe lang speelden ze, en deden ze nog covers, of hebben ze gewoon hun hele cd gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |