Het mag absoluut geen criterium zijn voor een goed/slecht optreden. Interpol is een goede band, absoluut, maar mijn ervaring was wel dat het ondanks de muzikale klasse wat saai werd tegen het einde door het onbreken van interactie en dat betekent dus voor mij persoonlijk dat ze nog net niet goed genoeg zijn om het muzikaal helemaal te compenseren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef thaleia het volgende:
Hm. Ja, een goeie performance kan het inderdaad wel compenseren als het muzikaal nog niet echt staat als een huis. (Als het muzikaal helemaal niks is helpt niets meer, was mijn ervaring bij een optreden van de Bloodhound Gang)
Heb je wel gelijk in. Maar toch vind ik het wel altijd ergerlijk als wel of geen contact maken met het publiek als 1 van de criteria voor een goed/slecht optreden wordt gezien. Het hoeven niet allemaal Michael Franti's te zijn wat mij betreft (sterker nog: alsjeblieft niet!)
niet om 't een of ander... en heeeel erg offtopic, maar een Gelredome in 1993?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef thaleia het volgende:
Ik heb ooit eens een fenomenaal optreden van Radiohead (Gelredome nov '93) door een kennis op de volgende manier horen bespreken: "ik vond het maar niks, ze kwamen op en zeiden helemaal niets. Ze begonnen gewoon te spelen zonder iets te zeggen, stom hoor. Gelukkig ging hij na een paar nummers wel iets zeggen, toen vond ik ze wel weer leuk."
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:17 schreef Kolkus het volgende:
Zijn ze nu eigenlijk nog aan het touren of gaat ze binnekort weer de studio in?!
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:26 schreef Z het volgende:
[..]
http://www.interpolnyc.com/forum/index.php?showtopic=14807
Stella was a diver and she was always down,quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
PDA
Evil
Say Hello To The Angels
Length Of Love
Obstacle 1
Not Even Jail
Heel Bright Lights trouwens,quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Stella was a diver and she was always down, [afbeelding].L
Ik begin Bright Lights inderdaad steeds meer te waarderen. Ik leerde ze pas kennen toen antics uit kwam, maar ik begin in te zien dat dat eerste album verdomd goed is.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik begin Bright Lights inderdaad steeds meer te waarderen. Ik leerde ze pas kennen toen antics uit kwam, maar ik begin in te zien dat dat eerste album verdomd goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En live ook behoorlijk te pruimen,!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |