Nog even en Nederland hoeft geen maatregelen meer te treffenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef kilon het volgende:
Italië dicht
Denemarken dicht
Frankrijk dicht
Spanje dicht
Meerdere landen met vrijwel alle grenzen en vliegverkeer dicht.
Gaat lekker zo.
Ow ik dacht een verbastering van de tijd van voor de mobiele telefoons dat je 505 stuurde met je buzzer naar je dealer voor coke en dat dat later sos geworden is omdat die letters daar op lijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SOS= shot on sight
als je er niet aan houdt
Als dit lang genoeg duurt hoeven wij niet dicht omdat de rest al dicht zitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef kilon het volgende:
Italië dicht
Denemarken dicht
Frankrijk dicht
Spanje dicht
Meerdere landen met vrijwel alle grenzen en vliegverkeer dicht.
Gaat lekker zo.
Thanks! Niet helemaal duidelijk of ze allemaal IC opnames zijn, maar het helpt wel om een beeld te krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef Stupidisco het volgende:
n het begin van vorige week werden dagelijks nog rond de 25 nieuwe, ernstig zieke coronapatiënten in Brabantse ziekenhuizen opgenomen, vrijdag daalde dit aantal naar 15. En zaterdag naar 10. Dat zegt Bart Berden, bestuursvoorzitter van het Elisabeth TweeSteden-ziekenhuis in Tilburg en voorzitter van Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ) in Brabant.
Dat is het eerste positieve nieuw dat ik sinds lange tijd lees.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Om iets van een indicatie te geven. Cijfers van Brabant waar het nu iets is afgenomen.
In het begin van vorige week werden dagelijks nog rond de 25 nieuwe, ernstig zieke coronapatiënten in Brabantse ziekenhuizen opgenomen, vrijdag daalde dit aantal naar 15. En zaterdag naar 10. Dat zegt Bart Berden, bestuursvoorzitter van het Elisabeth TweeSteden-ziekenhuis in Tilburg en voorzitter van Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ) in Brabant.
Bron
Pas 100 keerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:05 schreef Markesh het volgende:
Is dit al geplaatst?
Sehraz (16) in het ziekenhuis. In verband met zijn privacy is de foto van slechte kwaliteit.Beeld © Privéfoto.
Een 16-jarige jongen uit Breda is besmet met het coronavirus en ligt op dit moment op de intensive care van het Erasmus MC-Sophia Kinderziekenhuis. Dat bevestigt de GGD na vragen van RTL Nieuws. De familie van de jongen roept heel Nederland op: "Word wakker en neem dit virus serieus."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-care-besmet-covid19
Dit, plus laat als overheid beelden zien van de nu bezette IC's (hoe de patienten eraan toe zijn zodat men beelden bij woorden heeft. Hiermee zou een groot deel van Nederland het al veel serieuzer nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij iedere dode communiceert het RIVM dat die persoon oud was en een onderliggende ziekte had. Ik heb ze echter nog geen enkele keer informatie zien geven over dat ook relatief jonge mensen op IC terecht komen. Dit is precies wat ik bedoel met het volk niet informeren ....
Het is ook een mooi moment om te stoppen, maar het leed in mijn longen lijkt geschied vrees ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou sowieso even niet roken nu. Geeft je longen alvast de tijd om zich weerbaar te maken.
Als je sterk bent misschien een mooi moment om helemaal te stoppen, de kans dat het virus komende winter terug komt is er ook altijd nog.
Denk of hoop jij dat er in die andere landen niet meer wordt gewerkt?quote:
Sensatie krant AD weer. Het lijkt een bericht om alle het is maar een grieoje egoïsten de goede kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef Newone82 het volgende:
Bizar dit.
Helft van de IC patiënten onder de 50 jaar:
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vijftig~a058aad2/
Waarom de fuck zou de overheid die beelden moeten laten zienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dit, plus laat als overheid beelden zien van de nu bezette IC's (hoe de patienten eraan toe zijn zodat men beelden bij woorden heeft. Hiermee zou een groot deel van Nederland het al veel serieuzer nemen.
Val niemand aan, houd het nog netjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig!! Het topic gaat ontzettend snel! Niet nodig om posters aan te vallen!
Longen kunnen zich vrij goed herstellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is ook een mooi moment om te stoppen, maar het leed in mijn longen lijkt geschied vrees ik.
En je bent nog jong begreep ik? Dat is in je voordeel.quote:In veel gevallen zullen de longen na 3 maanden weer in staat zijn zich zelf schoon te houden. De longfunctie kan wel tot 30% verbeteren. De al toegebrachte schade aan longblaasjes door ontstekingen en littekenweefsel is blijvend. De kans op longkanker is tien jaar na het stoppen ongeveer gehalveerd.
Ik hoor jou verder niet over dat de stijging op IC's minder is dan verwacht en ze het nog goed aan kunnen in Brabantquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij iedere dode communiceert het RIVM dat die persoon oud was en een onderliggende ziekte had. Ik heb ze echter nog geen enkele keer informatie zien geven over dat ook relatief jonge mensen op IC terecht komen. Dit is precies wat ik bedoel met het volk niet informeren ....
enquote:Ik heb vandaag zowel Den Bosch als het Amphia in Breda aan de lijn gehad. Daar heerst rust en control.
quote:Dat is ongeveer 30 procent van de totale capaciteit. Het is daarmee iets minder druk, dan ik in eerste instantie verwacht had
Mensen verwachten in deze rijden totaal onrealistische dingen van de overheid, niks is meer goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou de overheid die beelden moeten laten zien
De tering zeg
Transparantie denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou de overheid die beelden moeten laten zien
De tering zeg
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:05 schreef Markesh het volgende:
Is dit al geplaatst?
Sehraz (16) in het ziekenhuis. In verband met zijn privacy is de foto van slechte kwaliteit.Beeld © Privéfoto.
Een 16-jarige jongen uit Breda is besmet met het coronavirus en ligt op dit moment op de intensive care van het Erasmus MC-Sophia Kinderziekenhuis. Dat bevestigt de GGD na vragen van RTL Nieuws. De familie van de jongen roept heel Nederland op: "Word wakker en neem dit virus serieus."
Ik had het nog niet gezien, want ik ben er net en ik vind het wel zorgwekkend dat hij verder helemaal gezond was.
...en 16 jaar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-care-besmet-covid19
Dat werd gezegd, met de aanvulling dat er een 2e golf verwacht wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik hoor jou verder niet over dat de stijging op IC's minder is dan verwacht en ze het nog goed aan kunnen in Brabant
Elk detail moet maar vrijgegeven worden want anders houden ze dingen achter voor het volk!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mensen verwachten in deze rijden totaal onrealistische dingen van de overheid, niks is meer goed.
Namen willen we. Adressen. En waar zijn de overlijdensadvertenties?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Roken, zijn er serieus nog mensen die dat doen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is ook een mooi moment om te stoppen, maar het leed in mijn longen lijkt geschied vrees ik.
Dat heb ik zodra de nieuwe cijfers van vandaag bekend waren al gezegd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik hoor jou verder niet over dat de stijging op IC's minder is dan verwacht en ze het nog goed aan kunnen in Brabant
Parkeerplaatsen bij Van der Valk Hoogkerk ook propvol.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef Slobeend het volgende:
In Groningen was het vandaag zoals normaal druk in de stad. Zag ook dat heel veel restaurants etc flink vol zaten. Toch opvallend @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |