abonnement Unibet Coolblue
pi_192033125
Voor de mensen die:
- werken in een bedrijf die de beschikking heeft over mondkapjes (bouwbedrijven, groothandels etc)
- mondkapjes hebben gehamsterd/in voorraad hebben

Doneer ze aan een plaatselijk ziekenhuis! Ze kunnen het goed gebruiken!
pi_192033191
Bouwbedrijven kunnen die toch ook goed gebruiken? Die werklui dragen ze ook niet voor de lol hoor. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:17:11 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192033260
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Bouwbedrijven kunnen die toch ook goed gebruiken? Die werklui dragen ze ook niet voor de lol hoor. :{
Stoflongen ftw!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192033394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:17 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Stoflongen ftw!
Ja lekker longkanker oplopen zodat een ander geen griepje krijgt. -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 maart 2020 @ 20:25:00 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192033442
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Bouwbedrijven kunnen die toch ook goed gebruiken? Die werklui dragen ze ook niet voor de lol hoor. :{
Mondkapjes voor de bouw werken niet in ziekenhuizen dus je kan gewoon lekker blijven klussen met mondkapje :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192033471
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Mondkapjes voor de bouw werken niet in ziekenhuizen dus je kan gewoon lekker blijven klussen met mondkapje :)
Die worden wel massaal opgekocht door zakkenwassers. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192033525
Lol. zo naïef. Dus je denkt dat ziekenhuizen mondkapjes van bedrijven gaan gebruiken?
pi_192033558
Ik vind het schattig bedacht!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 maart 2020 @ 20:33:40 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192033672
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die worden wel massaal opgekocht door zakkenwassers. :P
_O- _O- _O- _O-
Domme sukkels zijn t :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192033698
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Domme sukkels zijn t :P
Zelfde lui die massal wc papier kopen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192033951
De tekorten beginnen te komen in de ziekenhuizen, het is misschien niet de standaard die normaal gebruikt wordt, maar ik hoor vanuit mijn omgeving dat de crisisteams in de ziekenhuizen er erg blij mee zijn. Het is voor de ziekenhuizen ook niet de normale situatie he, dus ze moeten al buiten hun normale standaarden kijken.

Niet doen als ze nodig zijn voor het voorkomen van stoflongen, maar er zijn genoeg bedrijven die een voorraadje hebben. Bied het aan, of overleg telefonisch met een ziekenhuis (of een werknemer in je netwerk).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')