android, playstorequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik die plague inc of hoe dat spel heet niet op de xbox one x spelen of op mijn telefoon android?

Dat hebben ze al lang gedaan. Zo lang mogelijk containment, daarna mitigatie en daarna game over.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:39 schreef Felixa het volgende:
Laat Rutte en RIVM nou gewoon open kaart spelen over hun strategie.

Het is ook echt exact als wat er nu gebeurd.quote:

Ja, dat gebeurde al voor de noodtoestand uitgeroepen was. Ik de k inmiddels al een kleine week. Tweemaal per dag. OV vaker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:29 schreef _I het volgende:
[..]
Reinigen/desinfecteren ze bij jullie ook straten en of gebouwen?

Als FvD én DENK het eens zijn dan wordt het serieus...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:31:54Zojuist @:tunahankuzu gesproken. Ook DENK steunt het verzoek. reageer retweet

Is het nou goed nieuws dat het percentage patiėnten op de ICU afneemt, of zit er wat achter zoals bijvoorbeeld de triage?quote:

Welk verzoek gaat dit om?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als FvD én DENK het eens zijn dan wordt het serieus...

Sowieso op Android. Op de PS4 is ie ook verkrijgbaar. Geen idee of dat op de XDoos ook is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik die plague inc of hoe dat spel heet niet op de xbox one x spelen of op mijn telefoon android?

Playstore en in de gamepass dacht ik op de xbonequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]

Scholen sluiten.quote:

Alleen jammer dat Baudet het weer NODIG vindt om als een MAFKEES willekeurige woorden in hoofdletters TE schrijven. Hij heeft een beetje teveel Trump IN ZIJN hoofd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]

Ook op de computer overigens, via Steam. Jaren geleden veel gespeeld, de laatste maanden uiteraard zoals de halve wereld ook weerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso op Android. Op de PS4 is ie ook verkrijgbaar. Geen idee of dat op de XDoos ook is.

niet echt belangrijk. het gaat om de mededeling en die is goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Baudet het weer NODIG vindt om als een MAFKEES willekeurige woorden in hoofdletters TE schrijven. Hij heeft een beetje teveel Trump IN ZIJN hoofd.

Ah, das wel keurig geregeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurde al voor de noodtoestand uitgeroepen was. Ik de k inmiddels al een kleine week. Tweemaal per dag. OV vaker.

Vind het wel mooi stiekem.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]

Die knaker knatst gewoon teveel in zijn neus. Beetje is niet erg, beetje te veel soms ook niet. Beetje teveel altijd wel. Dan krrijg je dit soort dingen. Die zit er echt lekker aan hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Baudet het weer NODIG vindt om als een MAFKEES willekeurige woorden in hoofdletters TE schrijven. Hij heeft een beetje teveel Trump IN ZIJN hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |