abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192025127
quote:
We horen veel berichten over lege schappen pasta en WC papier etc.

Hoe is dat bij jullie op het moment?

Vanmorgen 11 uur boodschappen gedaan, geen lege schappen.
Vlak voor 22 uur, ruim na de persconferentie van Rutte en RIVM etc, schap met WC papier voor 80% leeg.

Vrachtwagen voor deze AH was rond 20 uur bezig met lossen trouwens.

Mensen, chill. Er is nog genoeg toiletpapier.
https://mobile.twitter.co(...)UcU4ZxLFTQnePUDD2C7w

pi_192025145
Om 12 uur al het 'gewone' brood op. Nu zijn we alles wat we hebben aan het op bakken wat betreft diepvriesbrood.

Mensen zijn compleet geschift. Ook een boze klant gehad die naar brood zocht. Dat we geen limiet hadden. Ik snap haar, echt. Maar ik kan moeilijk mensen verbieden producten te kopen.
pi_192025159
Haha ik was net bezig om een nieuwe te openen :D

Doe je lolbroek met zijn pallets toiletpapier nog in de OP?
https://twitter.com/dopsl(...)UcU4ZxLFTQnePUDD2C7w
pi_192025206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Haha ik was net bezig om een nieuwe te openen :D

Doe je lolbroek met zijn pallets toiletpapier nog in de OP?
https://twitter.com/dopsl(...)UcU4ZxLFTQnePUDD2C7w
Die kneus die leuk wil doen met ze magazijntje, daar staat genoeg in voor heel Nederland voor max 1 dag
pi_192025226
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef chipitovandenbroek het volgende:

[..]

Die kneus die leuk wil doen met ze magazijntje, daar staat genoeg in voor heel Nederland voor max 1 dag
Schijtpapier hamsteraar gespot.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192025250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Schijtpapier hamsteraar gespot.
Er dreigen al te korten en bevoorrading stokt ook al

Gelukkig 2 weken geleden al mijn pleepapier binnengehaald 1 +1 bij de AH
pi_192025560
En reclame voor Jumbo formule 1 vrijdag
.
pi_192025567
quote:
De Voedselbank in de stad Groningen dreigt zonder eten te komen zitten vanwege de hamsterwoede van de bevolking. Voorzitter Ulfert Molenhuis roept mensen op hier onmiddellijk mee te stoppen.

De voedselbank krijgt een groot deel van haar voedsel van supermarkten. Molenhuis: ,,De aanvoer was op zaterdag 14 maart 2020 dramatisch. Geen brood en heel weinig andere producten zoals groenten. Maar op die dag kwamen er wel zo’n 120 gezinnen eten bij ons halen. Dit alles als een rechtstreeks gevolg van de hamsterwoede. Dit betekent simpelweg dat we nu al onze reservevoorraden moeten aanspreken, maar die is ook maar beperkt. De situatie voor arme mensen wordt onmiddellijk beter als mensen stoppen met hamsteren.’’

‘Heb Uw naasten even lief als U zelf’
Hij zint op maatregelen om ervoor te zorgen dat er toch voldoende voedsel binnenkomt. ,,Zo’n 5.000 kinderen groeien hier op in armoede! Te denken valt bijvoorbeeld aan inzamelpunten van voedsel via kerken. Het hoeft allemaal niet zover te komen als mensen die nu hamsteren, daarmee onmiddellijk op houden en ook rekening houden met mensen die niet eens in staat zijn zelf voldoende eten te kunnen kopen. Heb Uw naasten even lief als U zelf, zo zou je het kunnen samenvatten. Die dringende oproep doen we dan ook op de bevolking van de gemeente Groningen.’’
https://www.dvhn.nl/groni(...)Fwww.facebook.com%2F
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192025672
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192025686
Welke fucking debiele mensen zijn nu voor weken lang eten en wc papier aan het hoarden zeg.

Hoe triest, wtf denken die dan, dat alles uitverkocht raakt ofzo? :`) Echt van die typische egoïstische kut Nederlanders die liever zelf voor 8 weken hebben en een ander niks.

Van die kort en pittig vrouwen die oh zo bang zijn dat ze iets te kort komen in hun kut vinex wijk
  roze zaterdag 14 maart 2020 @ 14:08:31 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192025695
Zojuist even naar de Jumbo in mijn eigen wijk geweest. Wcpapier, pasta, melk, potjes groentes, knakworsten en afbakbroodjes gaan hard of zijn helemaal op. Verder valt het wel mee en de vakkenvullers zijn echt druk bezig om alles zo snel mogelijk steeds weer aan te vullen. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_192025750
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192025786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef smeerpijp. het volgende:
Welke fucking debiele mensen zijn nu voor weken lang eten en wc papier aan het hoarden zeg.

Hoe triest, wtf denken die dan, dat alles uitverkocht raakt ofzo? :`) Echt van die typische egoïstische kut Nederlanders die liever zelf voor 8 weken hebben en een ander niks.

Van die kort en pittig vrouwen die oh zo bang zijn dat ze iets te kort komen in hun kut vinex wijk
Ja ik vind het ook minder. Ik heb niks in huis nu zowat maar die supermarkt hier is leeg. Kan wel naar mn ouders gaan vanavond denk ik, want als dat zo gaat blijven eet ik droog brood bij wijze van.
pi_192025800
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef chipitovandenbroek het volgende:

[..]

Ja en als dat op is bestellen ze weer nieuwe... wat de fuck man, wat bezielt je om meer dan 1/2 of misschien 3 pakken te kopen.

Gewoon triest is het
pi_192025822
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook minder. Ik heb niks in huis nu zowat maar die supermarkt hier is leeg. Kan wel naar mn ouders gaan vanavond denk ik, want als dat zo gaat blijven eet ik droog brood bij wijze van.
Maandag is alles gewoon weer vol... man man man wat zijn sommige nederlanders triest.

Kijk een klein voorraadje eten voor het geval je niet uit huis mag oke, slim.

Maar het lijkt wel oorlog ATM
  zaterdag 14 maart 2020 @ 14:14:35 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192025847
Ik heb nog gediend tijdens de supermarkt-oorlogen. Dit is niks.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  PR en moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 14:17:38 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192025920
Net bij de AH geweest :') Zie hier de pics: COR / Lege schappen
Fuck the EBU.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 14:21:37 #18
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_192025987
Rond de middag weer bij "mijn" supermarkt geweest en de weinige lege schappen van gisterenavond waren nu ook weer gevuld. Zelfs meer dan genoeg toiletpapier.
pi_192026612
Wc papier bij de Action en Jumbo vanmiddag vroeg al op.
Jumbo:

Action:

pi_192027701
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Om 12 uur al het 'gewone' brood op. Nu zijn we alles wat we hebben aan het op bakken wat betreft diepvriesbrood.

Mensen zijn compleet geschift. Ook een boze klant gehad die naar brood zocht. Dat we geen limiet hadden. Ik snap haar, echt. Maar ik kan moeilijk mensen verbieden producten te kopen.
Tuurlijk kan dat wel. Je kan als winkel best limieten stellen.
pi_192027740
Niks aan de hand hier
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:09:05 #22
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_192027923
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 15:56 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Je kan als winkel best limieten stellen.
Nee dat kan een winkel niet. Ga jij een gezin van 6 verbieden meer dan 2 pakken melk te kopen? Het winkelpersoneel wordt al als stront behandeld omdat het wc-papier op is, of omdat andere producten niet aanwezig zijn. Iedereen in de winkels rent zich de benen onder het lijf uit om alles aan te vullen, stupide vragen te beantwoorden (mensen zijn echt hun verstand verloren in deze crisis) en dan ga je zo ook nog verplichten om mensen aan limieten te houden. Dat is niet te doen.

Moet je je voorstellen dat je als 16/17-jarige achter de kassa zit en tegen een of andere tokkie moet gaan vertellen dat hij toch echt 10 blikken bonen achter moet laten. Dat gaat echt gevaarlijke situaties veroorzaken.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_192027999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee dat kan een winkel niet. Ga jij een gezin van 6 verbieden meer dan 2 pakken melk te kopen? Het winkelpersoneel wordt al als stront behandeld omdat het wc-papier op is, of omdat andere producten niet aanwezig zijn. Iedereen in de winkels rent zich de benen onder het lijf uit om alles aan te vullen, stupide vragen te beantwoorden (mensen zijn echt hun verstand verloren in deze crisis) en dan ga je zo ook nog verplichten om mensen aan limieten te houden. Dat is niet te doen.

Moet je je voorstellen dat je als 16/17-jarige achter de kassa zit en tegen een of andere tokkie moet gaan vertellen dat hij toch echt 10 blikken bonen achter moet laten. Dat gaat echt gevaarlijke situaties veroorzaken.
Dit dus ^O^

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2020 16:14:24 ]
pi_192028012
Bij de Kruidvat was naast geen wc papier ook helemaal niks meer van pijnstillers te koop. Paracetamol zou pas eind van de week weer binnen komen omdat er zoveel voorraad doorheen was gegaan.

Ik zou als ik Kruidvat was gewoon de prijs keer 4 verhogen van die tabletjes, haal je de mensen er uit die het echt nodig hebben.
pi_192028034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zag dat er bij de Jumbo hier wel een limiet op bepaalde producten is. Logisch wel wat mij betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')