abonnement Unibet Coolblue
pi_192022619
quote:
ENSCHEDE - Twentse huisartsen en de GGD krijgen boze reacties van patiënten die vermoeden dat ze het coronavirus hebben, maar daar niet op getest worden. Alleen mensen in de zogenaamde hoogrisicogroep worden getest. „Mensen denken dat ze recht hebben op een test.”

https://www.tubantia.nl/e(...)tsen-en-ggd~aab7ee30
Wat denken jullie? Zou jij boos worden als je ziek bent en je een test wordt geweigerd?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 maart 2020 @ 11:19:36 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192022638
Wat maakt een test uit als je ziek bent? Voel je je dan extra ziek als je positief test?

Je bent ziek. Of je corona hebt of niet. Er valt weinig anders te doen dan uitzieken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192024004
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:18 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat denken jullie? Zou jij boos worden als je ziek bent en je een test wordt geweigerd?
Nee laat mij maar thuis doodgaan ipv in een sterfhuis.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192025113
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
Wat maakt een test uit als je ziek bent? Voel je je dan extra ziek als je positief test?

Je bent ziek. Of je corona hebt of niet. Er valt weinig anders te doen dan uitzieken.
Hoe weet je dan of je het gehad hebt eb weer gewoon aan het werk kan, of je je gezin thuis moet houden of dat zij gewoon boodschappen kunnen doen.

Ook om te kijken waar we staan is het belangrijk veel te testen.
Ipv de boel te bagatelliseren.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 maart 2020 @ 14:43:25 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192026439
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hoe weet je dan of je het gehad hebt eb weer gewoon aan het werk kan, of je je gezin thuis moet houden of dat zij gewoon boodschappen kunnen doen.

Ook om te kijken waar we staan is het belangrijk veel te testen.
Ipv de boel te bagatelliseren.
Thuisblijven als je ziek bent. Dat zegt het RIVM
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 14 maart 2020 @ 14:45:41 #6
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192026491
Ik zou het wel snappen. Thuisblijven, uitzieken en goed in de gaten houden, meer thuisblijven
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192027201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:18 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat denken jullie? Zou jij boos worden als je ziek bent en je een test wordt geweigerd?
ik zou er niet eens om vragen, dat zou niet in mijn opkomen.
Ik zou er ook niet opkomen om iemand te bellen dat ik ziek ben, behalve mijn werkgever.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 15:37:09 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192027380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hoe weet je dan of je het gehad hebt eb weer gewoon aan het werk kan, of je je gezin thuis moet houden of dat zij gewoon boodschappen kunnen doen.

Ook om te kijken waar we staan is het belangrijk veel te testen.
Ipv de boel te bagatelliseren.
De richtlijnen zijn althans duidelijk. Thuis blijven en uitzieken als je denkt getroffen te zijn. Waarom dan je arts bellen en die daar onnodig mee lastlg vallen bij een zorg die of overbelast is of dreigt dat te worden?

Nog wat informatie:
Wanneer moet je vanwege het coronavirus thuisblijven?
Blijf thuis wanneer je verkoudheidsklachten of verhoging hebt. Deze klachten kunnen het begin zijn van het coronavirus (COVID-19). Blijf thuis om uit te zieken en anderen niet te besmetten.

Dat betekent dat je niet naar school, werk of naar buiten gaat. Ook als je denkt dat je klachten wel meevallen. Pas als je een dag helemaal klachtenvrij bent geweest, kun je weer naar school, werken en naar buiten. Deze verkoudheidsklachten zijn mild en daarvoor hoef je de huisarts niet te bellen.

Bel met de huisarts als je koorts krijgt (meer dan 38 graden Celsius) en hoest of je steeds moeilijker ademt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 14-03-2020 15:55:05 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192028107
Dan stelt dat virus eigenlijk helemaal niets voor
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:41:39 #10
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_192028604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef osodevo het volgende:
Dan stelt dat virus eigenlijk helemaal niets voor
Het virus is feitelijk alleen een risico voor mensen die reeds een chronische aandoening hebben en/of op leeftijd zijn. De rest wordt wel ziek, maar het lichaam hersteld daar "gewoon" van.

Wat dit concreet anders maakt, is dat niemand hier enig immuun voor is waardoor het virus feitelijk "altijd" ziek maakt. Met de "gewone" griep is dit niet.

Testen voegt weinig toe. Mensen moeten gewoon luisteren naar wat hen gezegd wordt ipv van alles te eisen. Dat zou alles wel wat makkelijker maken.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:45:06 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192028674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef osodevo het volgende:
Dan stelt dat virus eigenlijk helemaal niets voor
Zie de post boven mij van Sjechov bijvoorbeeld nergens werd gezegd binnen dit topic dat het niks voorstelt. Dat maak jij er dan weer van. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 14-03-2020 17:04:36 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192029420
En de hardste schreeuwerds hebben waarschijnlijk geen Corona maar zijn gewoon hypochonder
pi_192029500
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 15:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik zou er niet eens om vragen, dat zou niet in mijn opkomen.
Ik zou er ook niet opkomen om iemand te bellen dat ik ziek ben, behalve mijn werkgever.
Je ouders?

die leven vast nog wel, afgaande op 1982
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_192030059
De cijfers van het RIVM zijn verre van accuraat door hun eigen testbeleid,dit schept een volledig verkeerd beeld bij de mensen, vervolgens zeggen ze dat we ons aan leefregels moeten houden gebaseerd op dat verkeerde beeld, er zullen onnodig meer sterfgevallen zijn hierdoor, elk mediabericht dat over deze leefregels gaat vindt ik ongeloofwaardig.

Wel de goedkoopste oplossing denk ik.

Of dat enig soelaas biedt zal ik wel zien.
pi_192030160
Behalve Corona gaan er ook massaal verkoudheidvirussen rond.

Er zijn gewoon onvoldoende testen beschikbaar voor iedereen met een kriebelhoest.
pi_192030213
Om de nummers laag te houden natuurlijk. :r
pi_192030281
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:55 schreef Agronoom2 het volgende:
Behalve Corona gaan er ook massaal verkoudheidvirussen rond.

Er zijn gewoon onvoldoende testen beschikbaar voor iedereen met een kriebelhoest.
Ook dat is deel van het beleid.
pi_192031111
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Je ouders?

die leven vast nog wel, afgaande op 1982
1982 zegt niks over mijn leeftijd, maar als ik ziek ben dan bel ik ook mijn ouders niet. Waarom zou ik?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192031140
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:49 schreef Opinionnator het volgende:
De cijfers van het RIVM zijn verre van accuraat door hun eigen testbeleid,dit schept een volledig verkeerd beeld bij de mensen, vervolgens zeggen ze dat we ons aan leefregels moeten houden gebaseerd op dat verkeerde beeld, er zullen onnodig meer sterfgevallen zijn hierdoor, elk mediabericht dat over deze leefregels gaat vindt ik ongeloofwaardig.

Wel de goedkoopste oplossing denk ik.

Of dat enig soelaas biedt zal ik wel zien.
wat je schrijft is helemaal niet waar :')
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192031232
S
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

wat je schrijft is helemaal niet waar :')
Schrijf jij eens wat dan!
pi_192031246
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef Opinionnator het volgende:
S
[..]

Schrijf jij eens wat dan!
Zogauw jij weer post, kan ik weer schrijven dat het onzin is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192031273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

1982 zegt niks over mijn leeftijd, maar als ik ziek ben dan bel ik ook mijn ouders niet. Waarom zou ik?
Normaal niet nee, maar nu is er wel iets meer aan de hand dan bij een gewoon griepje. De meeste mensen hebben een relatie met hun ouders en in interessante tijden houden mensen met een relatie elkaar een beetje op de hoogte
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_192031331
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zogauw jij weer post, kan ik weer schrijven dat het onzin is.
Dat dacht ik al, had ik dat nou maar eerder geschreven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')