SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een week geleden was eenzelfde aanpak geplaatst en deed iedereen er nog lacherig over:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: sorry, beetje grote afbeeldingen
Wat is dat voor sneue wijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:18 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Hier in de buurtapp wordt opgeroepen om vanavond in kleine groepjes door de wijk te gaan patrouilleren om plunderaars en ander geboefte uit de wijk te houden
Ik ben benieuwt hoe het vandaag er aan toe gaat bij de supermarkten..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:26 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Preventief bedoelen ze natuurlijk
Maar hier in de Haagse regio gaat er al hard aan toe in en rond de supermarkten![]()
Hagenezen he
Ja man je zou er bijna depri van worden 2 weken lang geen selfie kunnen maken in een fancy restaurant of nachtclub in je blote reetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook ja, mensen die meteen eenzaam en depri zijn van een tijdje thuiszitten.
Mee eens dat het niet altijd meerwaarde heeft. Maar nu lijkt het alsof het met de besmettingen wel mee valt en dat is natuurlijk niet zo. En daarom nemen veel mensen het niet serieus en houden dan bv niet genoeg afstand, of gaan wel werken met verkoudheid etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het testen heeft lang niet altijd meerwaarde. Dan kun je het beter bewaren voor de gevallen waarin het wel nodig is.
Hier in Rdam ook..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:26 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Preventief bedoelen ze natuurlijk
Maar hier in de Haagse regio gaat er al hard aan toe in en rond de supermarkten![]()
Hagenezen he
Alles is altijd een stukje extremer in de Haagse regioquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou graag wat foto's of nieuwsberichten daarvan willen zien. Want je verhalen zijn een stukje extremer dan ik elders tegen kom.
idd die cijfers zeggen niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is maar wat je meevallen noemt.
De daadwerkelijke cijfers liggen namelijk tig keer hoger.
Precies dit maakt dat hele RIVM incapabel. Die 900 hadden er nooit heen gemogen en alles wat er terug kwam naar Nederland uit Italië had voor die gasten naar Italië gingen al 2 weken in quarantaine gemoeten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:11 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Italie liep al ver voor op Duitsland met het aantal besmettingen. Maar het RIVM sloeg alle waarschuwingen in de wind vond het zelfs nog een goed idee op 900 studenten naar Noord Italie te sturen
Net in de aldi bij Rijswijk geweest maar valt allemaal wel mee hier. Patentbloem en rijst etc is wel allemaal op al maar ja. Kon gewoon bier en tomaat en melk etc nog kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:29 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt hoe het vandaag er aan toe gaat bij de supermarkten..
Nog een groter gekkenhuis vermoed ik
Ik hou wel van die Belgen. Gewoon lekker in hun eigen taal zo veel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:26 schreef asco het volgende:
BE:
97 patiënten zijn gehospitaliseerd, van wie 24 op intensieve zorgen. 22 patiënten worden beademd. Vier personen zijn overleden. Het gaat om patiënten van 73, 80, 86 en 90 jaar oud.
Niet. Er is geen controle.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:19 schreef capricia het volgende:
Die supermarkten, waar het zo druk is, hoe zorgen die er voor dat er niet meer dan 100 mensen binnen zijn, incl personeel?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe is het vandaag met de slag om de albert heijn?
Hier in Scheveningen is het sinds het praatje van Rutte op donderdagmiddag een compleet gekkenhuis in de supermarkten. Ga zo nog even naar de Jumbo kijken of ze nog wat flessen MezzaCorona hebben. Die koopt toch niemand dus kan ik een voorraadje inslaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou graag wat foto's of nieuwsberichten daarvan willen zien. Want je verhalen zijn een stukje extremer dan ik elders tegen kom.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef iBenny het volgende:
Nu in het liveblog van de NOS...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een week geleden was eenzelfde aanpak geplaatst en deed iedereen er nog lacherig over:Beide zeilen hebben ook niet zo veel nut. Vooral die in de cafetaria is grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: sorry, beetje grote afbeeldingen
Ik heb daar gelukkig toch al niet zo'n moeite mee. En we hebben tegenwoordig telefoon, app, FaceTime , Skype, mail dus valt genoeg te communiceren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook ja, mensen die meteen eenzaam en depri zijn van een tijdje thuiszitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |