abonnement Unibet Coolblue
pi_192022056
-vanuit mijn Marktplaats advertentie gekopieerd-

---

Hierbij te koop: twee keer dagticket voor zaterdag 2 mei (voor zover bekend).

De tickets kunnen vanaf 23 maart op naam worden gezet (exacte datum nog niet bekend). Helaas kan ik door omstandigheden er zelf niet bij zijn op deze dag.

Vraagprijs: 500,- (max. 521,84)
Bieden vanaf 480,-

De tickets kunnen samen op locatie op naam worden gezet zodra dit mogelijk is. Alleen bij werkelijke interesse reageren!

Belangrijke informatie vanuit mij naar de koper
Het gaat om best wat geld. Daarom vind ik het belangrijk om gedurende het proces goed contact met de koper te behouden wat betreft de ontwikkelen vanuit de organisatie van Dutch GP, het op naam zetten en de overdracht van de tickets. Zodra ik informatie vanuit Dutch GP (mailing) ontvang, hoort de koper het ook direct.

Informatie vanuit Dutch GP (informatie uit de FAQ)
Alle tickets zullen voor versturing op naam gezet moeten worden (dit doen we gezamenlijk). Pas hierna zal je, kort voor het evenement, jouw tickets ontvangen. Je ontvangt de tickets omstreeks april 2020.

Het op naam zetten van de tickets zal eind maart kunnen. Hier ontvangen alle tickethouders (ik) automatisch bericht over. Ongeveer 3 weken voor het evenement worden de tickets vervolgens uitgegeven.

Een aantal weken voor het evenement kunnen tickets voor de Dutch GP gepersonaliseerd worden, gedurende dit proces kunnen de persoonsgegevens van de tickethouders (u wordt de tickethouder) aangepast worden. Na personalisatie worden de tickets verstuurd naar de persoon die de bevestiging van de order heeft ontvangen. (ik heb de orderbevestiging destijds ontvangen, maar ik overhandig de tickets uiteraard aan u)

Het is toegestaan tickets over te dragen of door te verkopen aan andere natuurlijke personen (van wie de gegevens online gekoppeld worden aan de kaarten) op voorwaarde dat:

-de entreekaarten voor persoonlijk gebruik zijn;

-deze doorverkoop nooit geschied tegen een vergoeding hoger dan de gepubliceerde prijs van de entreekaart op www.dutchgp.com, eventueel vermeerderd met handling fee zoals betaald door de ticketeigenaar; en

-de nieuwe tickethouder, de algemene voorwaarden aanvaardt zoals die gepubliceerd zijn op deze website.

Nadat je jouw tickets hebt betaald, kun je deze tickets niet meer annuleren of retourneren. Vanaf aankoop gelden 100% annuleringskosten. Alleen in het geval van afgelasting gelden mogelijk andere voorwaarden. Raadpleeg hiervoor de algemene- en boekingsvoorwaarden in de aanvraagportal van Dutch GP.

Dutch GP 2020 en Corona
De tickets blijven geldig, ook wanneer het evenement wordt verschoven:

Beste racefan,

Ongetwijfeld heb jij, net als wij, het recente nieuws rondom Corona en Covid-19 aandachtig gevolgd. Graag berichten wij je via deze email kort over de huidige status met betrekking tot de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix.

Op basis van de berichtgeving van Formula One Management en FIA zijn wij met hen in gezamenlijk overleg over de mogelijke consequenties voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Deze zijn nog niet volledig bekend, maar bij mogelijk uitstel blijven alle tickets geldig. Zodra er meer nieuws bekend is, zullen wij dit met alle betrokken partijen delen.

Dank voor je begrip en support in deze gecompliceerde tijden, wij hopen je snel te kunnen berichten met meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Team Dutch Grand Prix


Betalingen
De voorkeur heeft voor Gelijk Oversteken / online overmaken. Dit is voor beide partijen prettig, omdat via afschriften en in mijn profiel aan te tonen is dat er daadwerkelijk door u is betaald (en bij mij is ontvangen). Bij vragen kunt u altijd contact opnemen.

Ik hou waar mogelijk contact met Dutch GP betreffende het overkopen van de tickets. Deze informatie deel ik direct met de koper.

Garantie
Het is mogelijk dat er meerdere mensen deze tickets willen. Mijn vraagprijs voor beide tickets is 500, ik vraag maximaal het totale aankoop bedrag (521,84). De eerste persoon die de deal met mij maakt voor 500 of 521,84 maakt en dit geld heeft overgeboekt zal de tickets met mij op naam zetten. Dit om verwarring te voorkomen. Pas wanneer het geld door mij ontvangen is bent u 100% verzekerd dat ik met u de tickets op naam zal zetten wanneer deze optie beschikbaar is. Ook hierbij geldt: heeft u vragen, neemt u dan contact met mij op.

Veiligheid en vertrouwen
Ik ben inmiddels al meer dan 10 jaar actief op Marktplaats waarbij ik 3 ervaringen heb gekregen vanuit andere kopers met 13 goede punten die kenmerkend zijn voor mijn manier van handelen op Marktplaats. Dit kunt u tevens terug vinden in mijn profiel. In de afgelopen 10 jaar heb ik onder andere video games, meubilair, kleding en videoapparatuur verkocht. Ik behandel uw gegevens met respect en ga hier vertrouwelijk mee om. Door digitaal contact te houden en digitaal te betalen via Marktplaats zijn zowel u als ik ervan verzekerd dat de gegeven informatie altijd juist is, zodat eventuele onduidelijkheden / verwarring kan worden voorkomen.

Ik ben altijd beschikbaar voor vragen en sta u graag te woord als iets niet duidelijk is.

---

Voor vragen kun je in dit topic reageren, dm sturen of mij mailen. Ik check regelmatig dit topic, zeker als ik berichten ontvang vanuit MP. Mocht iemand bijv. morgen om 13.00 uur een bod hebben geplaatst maar jij hebt morgen om 12.00 al je interesse laten blijken, dan heb jij uiteraard voorrang.

[ Bericht 0% gewijzigd door RickHD90 op 14-03-2020 10:52:09 (tenaamstellingsdatum bekend) ]
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192044983
skup
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192062519
LOL die GP gaat helemaal niet door jonguh
Totaal aantal coronadoden in heel China in de afgelopen 3 maanden: 3100
Totaal aantal griepdoden in Nederland in de winter van 2017/2018: 9400
Shut da bona, gimme a cool corona!
  maandag 16 maart 2020 @ 09:14:54 #4
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_192066021
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:51 schreef civspeler het volgende:
LOL die GP gaat helemaal niet door jonguh
Toch apart dat er nog steeds mensen bestaan die niet kunnen lezen... O-)
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_192069560
Voor zover de officiële berichten vanuit Dutch GP wordt het uitgesteld en de tickets blijven geldig. Dus stel iemand koopt ze 23 maart van mij over voor 2 mei, maar de GP wordt in juni gehouden, dan gelden ze alsnog voor de nieuwe datum.

quote:
Op basis van de berichtgeving van Formula One Management en FIA zijn wij met hen in gezamenlijk overleg over de mogelijke consequenties voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Deze zijn nog niet volledig bekend, maar bij mogelijk uitstel blijven alle tickets geldig. Zodra er meer nieuws bekend is, zullen wij dit met alle betrokken partijen delen.
Zolang Dutch GP zelf niet in een officiële mail naar de tickethouders aangeeft dat het niet doorgaat, gaat het event door. Als het inderdaad niet door gaat, dan laat ik dit hier ook weten uiteraard.
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192072503
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef RickHD90 het volgende:
Voor zover de officiële berichten vanuit Dutch GP wordt het uitgesteld en de tickets blijven geldig. Dus stel iemand koopt ze 23 maart van mij over voor 2 mei, maar de GP wordt in juni gehouden, dan gelden ze alsnog voor de nieuwe datum.
[..]

Zolang Dutch GP zelf niet in een officiële mail naar de tickethouders aangeeft dat het niet doorgaat, gaat het event door. Als het inderdaad niet door gaat, dan laat ik dit hier ook weten uiteraard.
Dat zou ik ook zeggen als ik Dutch GP was. :')
Totaal aantal coronadoden in heel China in de afgelopen 3 maanden: 3100
Totaal aantal griepdoden in Nederland in de winter van 2017/2018: 9400
Shut da bona, gimme a cool corona!
pi_192076636
Again, zolang zij melden dat het vooralsnog doorgaat (dan wel niet op een andere datum) en de tickets geldig zijn tot het event blijven ze te koop :) on topic maar weer
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192076801
Wens je veel succes. Denk dat we kunnen fluiten naar ons geld.
pi_192081546
200 geboden door alle onzekerheid over eventuele geld terug of afgelasting... Doorgaan is een aanname en dus een risico.
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_192092256
Mag toch wel hopen dat als het inderdaad wordt afgelast alle huidige tickethouders / mensen met een bevestiging voor de tickets het bedrag terug krijgen. Vond het al raar dat er eerst gedreigd werd met dat mensen die ingeloot waren maar niet betalen juridische gevolgen zou ondervinden, maar dat later bleek dat ze hun tickets gewoon niet kregen en dat deze naar de reguliere koop gingen :/

Hoe dan ook, ik hou iedereen in dit topic netjes op de hoogte van alle info die ik ontvang :) @Dengaman thanks voor het bod iig!
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192123234
9. GEBRUIK VAN ENTREEKAARTEN
9.1. Doorverkoop
Doorverkoop, overdracht van entreekaarten, het aanbieden of adverteren van
entreekaarten voor doorverkoop of overdracht, of dit nu gratis is of tegen
vergoeding, is ten strengste verboden.
pi_192123245
ts is fucked en 500 ekkies armer
pi_192124168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Craptacular het volgende:
9. GEBRUIK VAN ENTREEKAARTEN
9.1. Doorverkoop
Doorverkoop, overdracht van entreekaarten, het aanbieden of adverteren van
entreekaarten voor doorverkoop of overdracht, of dit nu gratis is of tegen
vergoeding, is ten strengste verboden.
Bron graag, want

quote:
Het is strikt verboden om een ticket door te verkopen of aan te bieden op iedere andere commerciële wijze. Het is wel toegestaan tickets over te dragen of door te verkopen aan andere natuurlijke personen (van wie de gegevens online gekoppeld worden aan de kaarten
https://dutchgp.com/faq-categorie/tickets/
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192139265
up again, wss gaat het in augustus gewoon door en dan kan ik sowieso niet. tenzij dutchgp de optie biedt om de tickets terug te kopen blijven ze hier
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_192236469
Waarom zou je een ticket kopen voor een GP die niet doorgaat? :P

Denk niet dat TS er nog vanaf komt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 26 maart 2020 @ 12:20:21 #16
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_192283465
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou je een ticket kopen voor een GP die niet doorgaat? :P

Denk niet dat TS er nog vanaf komt.
Hij weet nu al dat hij niet kan op een onbekend moment in welke maand dan ook. :? :D
Zodoende wekt het bij mij de indruk dat het verkregen kaarten zijn en TS sowieso geen belangstelling had, maar alleen voor het financieel gewin ging. Anders zou je je best wel doen om in de toekomst wel te kunnen .... toch? :?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 21:48:39 #17
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_192294550
en daarbij zijn het e-tickets :) en ervaringen uit het verleden leert dat dit niet handig vandaar dat wij in de faq hebben aan gegeven dat dit niet kan...
solly

dus slotje :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')