Dat is voor als t papier op is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Wat heeft een puppy te maken met pleepapier eigenlijk?
probleem is dat die hamsteraars ervoor zorgen dat jezelf ook moet meedoen anders heb je nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ok best veel lege schappen, gelukkig nog volop champagne, kaviaar, krab en ossenhaas, dat laten die hamsters dan weer liggen
we zijn net nog geweest en zijn benieuwd voor volgende weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig geen schnipo voor jou dus
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
probleem is dat die hamsteraars ervoor zorgen dat jezelf ook moet meedoen anders heb je niets
Dat wordt honger lijden in je damasten kamerjas.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voor
wij moeten wel voor onze hond, die is afhankelijk van speciaalvoer wat we in duitsland halen en zijn DA zit ook in duitsland. net dus medicijnen voor hem ingeslagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik vertik het, ben ik veel te beschaafd voor
Ik wacht geduldig tot mooie zwoele wulpse lekker ruikende vrouwen mij wijn en druiven komen voeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt honger lijden in je damasten kamerjas.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hamsterde altijd al, by design. Ik laat al mijn boodschappen bezorgen maar daar zit altijd een minimum bestelbedrag aan.
Dus ik heb twee keer in de week zegmaar 2 pakken yoghurt, wat brood wat fruit en wat kaas nodig.
En dan maar aanvullen tot 25 euro. Met douchegel, met wasmiddel, met pleepapier, met tandpasta, met scheerzeep ga maar door. Dus AL die dingen heb ik inmiddels by default al tot ver na de eeuwigheid in huisEn dan moet het hamsteren nog beginnen
![]()
begrafenis al geregeld ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig tot mooie zwoele wulpse lekker ruikende vrouwen mij wijn en druiven komen voeren.
Ja dan zit je al snel klem inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
wij moeten wel voor onze hond, die is afhankelijk van speciaalvoer wat we in duitsland halen en zijn DA zit ook in duitsland. net dus medicijnen voor hem ingeslagen
we hebben al met de DA geregeld dat als het echt nodig is dat we beide aan een kant van het hek gaan staan om medicijnen over te gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zit je al snel klem inderdaad.
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef crv het volgende:
geloofsidioten die het een goed idee vonden een megabijeenkomst te houden in mulhouse Brabant waar ze waarschijnlijk mekaar afgelebbert hebben
Toen riep het RIVM nog heel hard dat al die mensen niet besmettelijk waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.
dit was niet eens carnavalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier kwam het OOK door Carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |