Zou niet weten waarom je dat vrijwillig zou doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Wateren ligt wel echt tegen de grens van Friesland dus kan wel zijn dat hij thuis Fries sprak.
ja dan kan hij ook zeggen dat hij uit canada komt, dat ligt ook vlak naast waterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Wateren ligt wel echt tegen de grens van Friesland dus kan wel zijn dat hij thuis Fries sprak.
Waar ligt Drenthe? Staat volgens mij niet op de landkaart?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja maar echt hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij kan ook wel wat punten gebruiken. Zet hem op
Heb je niets anders?quote:
Jawel. Maar ik wil meer van deze reepquote:
Oant moarn.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je dat vrijwillig zou doen
Bijdehandjes gegeten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan kan hij ook zeggen dat hij uit canada komt, dat ligt ook vlak naast wateren
Misschien moet je ff terug naar de basisschoolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Waar ligt Drenthe? Staat volgens mij niet op de landkaart?
Trusten Robquote:
Wat ben je nou aan het kijken?quote:
Hi Jipquote:
Protte wille.quote:
Ik kan niet allus tegelijk.. :_quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het kijken?
Of negiert je mij?
Cleaning Up op NPO start plusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het kijken?
Of negiert je mij?
Dan maar fappenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik wilde gaan zuipen vanavond maar ik ben er niet eens in de stemming voor
Er lagen er nog genoeg vanmiddag toen ik deze kochtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog verkrijgbaar of ook al weggehamsterd?
Ja daaaaaaagquote:
Nee,twijfel wel om het te nemen.quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |