Wat denk je? Ze was het zelf he maar dan ben je wel goed gaar in de kop toch? Dus ik twijfel voor 1 procentquote:
Wat denk jij deze is sws schuldig, tog??!!!!quote:
100%quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat denk je? Ze was het zelf he maar dan ben je wel goed gaar in de kop toch? Dus ik twijfel voor 1 procent![]()
Denk samen met iemand anders gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat denk jij deze is sws schuldig, tog??!!!!
Haar handschrift is precies hetzelfde als die 'dreigbrieven' Deze shit is raar.quote:
Maar dat meisje is 15 jaar hoe dan?quote:
Ze is cray crayquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar dat meisje is 15 jaar hoe dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop