Is toch geen familie meer, vast gewoon een of andere klaploper die ongevraagd op feestjes komt.quote:
En toch kan het een leuke vent geweest zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is toch geen familie meer, vast gewoon een of andere klaploper die ongevraagd op feestjes komt.
Timquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Tim.
Heb Matthijs niet gehoord over Tom trouwens?
Als er gratis drank en eten was, ja zeker. Dan zag je hem wel, overal gezellig doen en iedereen kussen. Maar als er eens iemand moest verhuizen en hulp nodig had kon hij eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
En toch kan het een leuke vent geweest zijn
Haha, kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als er gratis drank en eten was, ja zeker. Dan zag je hem wel, over gezellig doen en iedereen kussen. Maar als er eens iemand moest verhuizen en hulp nodig had kon hij eigenlijk nooit.
Hier wonen ook wel wat mensen thuis, maar niet zo extreem als daar inderdaad. Ik kom ook niet buiten omdat ik nog inwoon bij..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:42 schreef Bocaj het volgende:
Veel jongeren wonen nog bij pa en ma en oma/opa... Daarom is het daar zo erg...
Roos zocht het in de grootste familie vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Toeval dat het allemaal van de VARA is? Nee.
En Holland Sport is VPRO. Ik ga de mist in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Roos zocht het in de grootste familie van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |