abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zaterdag 14 maart 2020 @ 19:07:30 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192031639
Zeer verstandig. Je moet domme mensen tegen zichzelf in bescherming nemen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_192037453
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeer verstandig. Je moet domme mensen tegen zichzelf in bescherming nemen
Helaas zijn daar een hele hoop van.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_192037858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Agronoom2 het volgende:

Is Nederland niet veel te laks en moeten de cafés, discotheken, hoerenbuurten en restaurants niet gewoon dicht?
Ja beter nu korte tijd, zeg één maand, dicht dan over 3 maanden een halfjaar dicht om de coronaepidemie te stoppen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:31 schreef KNAK het volgende:
Ben horeca ondernemer en heb al wat annuleringen voor de kiezen gekregen. Iets minder druk dan een standaard vrijdag, al zit ik toch redelijk vol (omgeving Den Haag). Als we allemaal dicht moeten zonder compensatie gaan er een hoop flink naar de klote. Aanvragen van werktijdverkorting is mogelijk, maar das maar een fractie van de totale lasten.
Het is niet een kwestie van of maar wanneer bij zo'n snelle verspreiding onder de bevolking. De overheid moet wel garant staan voor compensatie van ondernemers, die daar de dupe van worden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192038061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 12:22 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik woon in Oostenrijk en vanaf aankomende maandag moeten hier alle horeca an winkels gesloten blijven, behalve supermarkten, drogisten, apotheken en postkantoren.

Sinds afgelopen week zijn ook al alle scholen en universiteiten gesloten.
Dat bedoel ik nou. Andere regeringen zoals hier de Oostenrijkse zijn wel alert en nemen zo snel mogelijk maatregelen. Dat onze regering dat allemaal niet nodig vindt, zegt al genoeg. Een mensenleven telt hier niet. "U kunt rustig slapen." Wel het milieu zo belangrijk vinden en iedereen max. 100 km per uur laten rijden( alleen niet 's nachts want dan mogen ze elkaar lekker doodrijden...)
Een overheid die de horeca en scholen nog gewoon open laat en de grenzen niet sluit is gewoon criminele nalatigheid te verwijten.Het zijn gewoon moordenaars.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192038185
De supermarkt was afgelopen dagen drukker en dichter op elkaar dan de horeca, ik ben veiligheidshalve maar uit gaan eten in plaats van boodschappen halen.
  zondag 15 maart 2020 @ 00:58:56 #56
24329 KNAK
ff w88,......
pi_192040314
Ook vandaag dramatisch... eetcafe/grandcafe niet ver van mijn toko zag de couverts van 250 naar 30 gaan. Ik zag 50% daling tov normale zaterdag. Normaal genoeg toeristen en ander buitenlands volk (expats, studenten, dagjesmensen), nu zeker 75% minder.

Nu Frankrijk ook zn vreet/zuipschuren sluit zal het niet lang meer duren voor NL. De Belgen lopen al de polonaise in de grensgebieden dus dat gaat echt niet lang meer duren. Verplichte vakantie van een x-aantal weken in aantocht..
Dan maar de boel ondertussen een likje verf geven.... ik moet toch wat :{
Mai pben rai~!
pi_192040800
Ik heb alvast wat afhaal afspraken gemaakt
pi_192040828
Hing apart sfeertje in de kroeg net _O-
  zondag 15 maart 2020 @ 05:10:57 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192041821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou. Andere regeringen zoals hier de Oostenrijkse zijn wel alert en nemen zo snel mogelijk maatregelen. Dat onze regering dat allemaal niet nodig vindt, zegt al genoeg. Een mensenleven telt hier niet. "U kunt rustig slapen." Wel het milieu zo belangrijk vinden en iedereen max. 100 km per uur laten rijden( alleen niet 's nachts want dan mogen ze elkaar lekker doodrijden...)
Een overheid die de horeca en scholen nog gewoon open laat en de grenzen niet sluit is gewoon criminele nalatigheid te verwijten.Het zijn gewoon moordenaars.
lol
pi_192042070
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou. Andere regeringen zoals hier de Oostenrijkse zijn wel alert en nemen zo snel mogelijk maatregelen. Dat onze regering dat allemaal niet nodig vindt, zegt al genoeg. Een mensenleven telt hier niet. "U kunt rustig slapen." Wel het milieu zo belangrijk vinden en iedereen max. 100 km per uur laten rijden( alleen niet 's nachts want dan mogen ze elkaar lekker doodrijden...)
Een overheid die de horeca en scholen nog gewoon open laat en de grenzen niet sluit is gewoon criminele nalatigheid te verwijten.Het zijn gewoon moordenaars.
Haha
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_192042111
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 07:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Het was rustiger dan anders. Maar gezellig. En hoesten viel mee. Hoop op lekker weer dan kunnen we buiten blijven
En zo’n 6 uur na deze post werd je door je baas naar huis gestuurd omdat je verkouden was :X
COR / Hoe gaat je werkgever om met het virus? #2
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192042114
Ik bedoelde het natuurlijk een beetje cynisch, maar er zit en kern van waarheid in
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192042128
RIVM adviseert om Nederland immuun te maken is zo mij schatting. In het debat zij Rutte dat hij ook de scholen dicht wil doen, maar dat hem geadviseerd is dat niet te doen. Ook het feit dat maximaal 100 mensen bij elkaar mogen zijn doet mij dat vermoeden.

De Spaanse griep eiste in de 2e wave de meeste slachtoffers. Door te proberen om het virus rustig te laten verspreiden kun je een 2e wave voorkomen of verminderen. Waar je tijdens de 1e wave weet waar de brandhaarden zijn en kunt testen met "je moet daar vandaan komen en symptomen hebben" kun je dat met de 2e wave niet.
arjenUSA twitterde op zondag 15-03-2020 om 01:01:43 Als je denkt dat een pandemie wel overwaait na een paar maanden... Kijk eens naar deze grafiek over de Spaanse griep van 100 jaar geleden. De meeste doden vielen in de tweede golf toen het Spaanse griepvirus na de zomer terugkeerde. #coronacrisis (via @ShippersUnbound)
reageer retweet
Het advies is om contact met ouderen te beperken. De categorie mensen "het is maar een virusje" zullen waarschijnlijk hun kinderen nu naar school laten gaan en anders bij de grootouders dumpen. Iets wat men niet wil lijkt me zo.
SjaakOuweneel twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:35:54 @PaulHAMabels Lastige beslissing
reageer retweet
https://www.rivm.nl/sites/default/files/2019-10/NRB%202011.pdf
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_192042179
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:55 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Daar zijn ze toch ook ondernemer voor geworden?
Als je zekerheid wil moet je maar solliciteren bij de overheid.
Eens, het is klote voor iedereen maar dat gejank van iedereen die loopt te roeptoeteren dat zij het hardst getroffen worden is echt tekenend voor hoe egoďstisch we tegenwoordig zijn. De grootste klappen gaan straks in de zorg vallen.

Heb hier vrienden en familie die oa ook in de horeca en kunst cultuur zitten of zzp’er zijn. In goede tijden lekker al je geld over de balk smijten en nu lopen ze te huilen dat zij de sjaak zijn omdat ze geen buffertje hebben.
pi_192042255
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 07:28 schreef 111210 het volgende:

[..]

Eens, het is klote voor iedereen maar dat gejank van iedereen die loopt te roeptoeteren dat zij het hardst getroffen worden is echt tekenend voor hoe egoďstisch we tegenwoordig zijn. De grootste klappen gaan straks in de zorg vallen.

Heb hier vrienden en familie die oa ook in de horeca en kunst cultuur zitten of zzp’er zijn. In goede tijden lekker al je geld over de balk smijten en nu lopen ze te huilen dat zij de sjaak zijn omdat ze geen buffertje hebben.
Eens. Ondernemen zonder risico. Ga dan lekker in dienst.
  zondag 15 maart 2020 @ 07:52:39 #66
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192042278
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Een overheid die de horeca en scholen nog gewoon open laat en de grenzen niet sluit is gewoon criminele nalatigheid te verwijten.Het zijn gewoon moordenaars.
Toch lastig want het zijn toch de burgers die zich niet aan de richtlijnen houden en Nederland heeft niet de middelen op geweld-gebied om dat te handhaven sq die lui neer te schieten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 15 maart 2020 @ 07:55:09 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192042294
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eens. Ondernemen zonder risico. Ga dan lekker in dienst.
Op zich hebben die ondernemers dezelfde recht op de miljoenen die de boeren krijgen toch?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192042297
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef KNAK het volgende:
Ook vandaag dramatisch... eetcafe/grandcafe niet ver van mijn toko zag de couverts van 250 naar 30 gaan. Ik zag 50% daling tov normale zaterdag. Normaal genoeg toeristen en ander buitenlands volk (expats, studenten, dagjesmensen), nu zeker 75% minder.

Nu Frankrijk ook zn vreet/zuipschuren sluit zal het niet lang meer duren voor NL. De Belgen lopen al de polonaise in de grensgebieden dus dat gaat echt niet lang meer duren. Verplichte vakantie van een x-aantal weken in aantocht..
Dan maar de boel ondertussen een likje verf geven.... ik moet toch wat :{
Gok het ook. Hier is bepaalde horeca al vrijwillig dicht gegaan.
Die haken nu in op de thuisbezorg markt. Gisteren was het in het restaurant nog gewoon normaal.

Ik ben uiteten gegaan omdat het waarschijnlijk voorlopig de laatste keer is dat het kan en omdat de supermarkten leeg zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 maart 2020 @ 08:30:34 #69
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192042563
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 05:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

lol
Hij heeft gelijk hoor.
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 08:39:29 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192042648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeer verstandig. Je moet domme mensen tegen zichzelf in bescherming nemen
Ja hopelijk besluiten ze snel wat bij dat overleg. Ik zag zelf meer dan 100 mensen samen in de MacDonalds vrijdag nog, ook allemaal lekker op elkaar. Starbucks ernaast ook overvol. Ook veel studenten volgens mij die zich verveelde .Er zal maar iemand met Corona daar binnen zitten, hoeveel nieuwe besmettingen heb je dan?
  zondag 15 maart 2020 @ 08:58:47 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192042871
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 08:39 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja hopelijk besluiten ze snel wat bij dat overleg. Ik zag zelf meer dan 100 mensen samen in de MacDonalds vrijdag nog, ook allemaal lekker op elkaar. Starbucks ernaast ook overvol. Ook veel studenten volgens mij die zich verveelde .Er zal maar iemand met Corona daar binnen zitten, hoeveel nieuwe besmettingen heb je dan?
Ik zou zeggen observeren en vermijden dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 08:59:36 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192042885
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 08:58 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen observeren en vermijden dus.
Maar die mensen helpen wel met de verspreiding.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 15 maart 2020 @ 09:02:13 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192042914
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar die mensen helpen wel met de verspreiding.
Dat klopt. Maar als meer mensen denken ik doe daar niet aan mee zou dat al wat schelen denk ik zo. Om het wat onvriendelijker te stellen dom gedrag nadoen is een keuze. Waar de regering ook niets aan kan doen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 15 maart 2020 @ 09:07:24 #74
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_192042981
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:53 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Sterkte, ondernemers gaan de meeste klappen vangen
Vergeet ook de beleggers niet, ik ben al een jaarsalaris kwijt. Als alles plat gaat heeft dat echt hele zware gevolgen idd. Ook voor weeknemers uiteindelijk want die hebben nu nog wel makkelijk praten.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 15 maart 2020 @ 09:08:22 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_192042991
Hoe zit het met detailhandel? Kan de overheid ook de winkels laten sluiten? Bij ons in de winkel zie je nooit 100 mensen tegelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')