Overovermorgenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef Drekkoning het volgende:
Geen idee hoe lang geleden het is ( @:Iemand91 ?), maar overmorgen staat er weer een blauw toestel in Sydney:
https://www.klm.nl/flight(...)&flightNumber=KL0827
quote:
Nee, 1 uur en 20 minuten stopover in KUL op de terugweg.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:16 schreef Fred het volgende:
Overovermorgen
Zouden ze op de terugweg ook een stopover hebben van 16u?
Ja, fijn hè. Of met je Evektor SportStar in 126300'.quote:
Zojuist vertrokken. Komt maandagochtend weer terug in Nederland.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef Drekkoning het volgende:
Geen idee hoe lang geleden het is ( @:Iemand91 ?), maar overmorgen staat er weer een blauw toestel in Sydney:
https://www.klm.nl/flight(...)&flightNumber=KL0827
twitter:neil1138 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 20:04:06 @flightradar24 No pressure on the pilot then, with all the crews sitting in the back judging the landing. reageer retweet
Zouden ze ook geklapt hebben?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:47 schreef Iemand91 het volgende:
Dit is dan wel weer een geinige reactie.twitter:neil1138 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 20:04:06 @:flightradar24 No pressure on the pilot then, with all the crews sitting in the back judging the landing. reageer retweet
quote:[..]
In de tussentijd ben ik altijd bezig geweest om mijn eigen vliegveld te krijgen en, wederom, door tijdgebrek een aantal jaren niet gevlogen. Uiteindelijk is het me gelukt om in 2003 een vergunning te krijgen voor mijn eigen vliegveld en heb ik het vliegen weer opgepakt.
Tegenwoordig vliegen we met zeer moderne toestellen die nauwelijks meer te vergelijken zijn met de toestellen van 25 jaar geleden. Zo vliegen we nu met toestellen van composiet materiaal, verwarming, auto pilot, etc. [..] Het is allemaal erg snel gegaan in de eerste. 6 jaar na de oprichting van Vliegveld Middenmeer en ik beschik nu over twee vliegtuigen en maak gemiddeld 100 tot 150 vlieguren per jaar, wie had dat in 1989 kunnen bedenken! Iedereen is van harte welkom op mijn vliegveld en, als daar even tijd voor is, zal ik u met plezier meer vertellen over mijn uit de hand gelopen hobby. Misschien tot ziens op Vliegveld Middenmeer!
Kan alle kanten op gaan. Boeing wint door de inzakkende vraag plots wel veel tijd om de problemen op te lossen, omdat de vraag tijdelijk wegvalt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:13 schreef Sunri5e het volgende:
Zou deze Coronacrisis het einde van de 737max inleiden?
Aan de andere kant: 0,0 inkomsten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan alle kanten op gaan. Boeing wint door de inzakkende vraag plots wel veel tijd om de problemen op te lossen, omdat de vraag tijdelijk wegvalt.
Maar tegelijk wel een overheid die de luchtvaartbedrijven overeind wil houden. Tenminste, als het allemaal waar is wat ik hier en daar lees.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant: 0,0 inkomsten.
Goede vraag!quote:Op zondag 5 april 2020 09:18 schreef derLudolf het volgende:
2000 passagiers, waarom dan zo vaak met een 777-200 en niet met een 300 of 787-1000?
Beschikbaarheid is geen punt lijkt mequote:
Denk niet dat er gelijk zoveel gevlogen zal worden. Wie weet is een klein, zuinig, long range toestel wel erg in trek hierna.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:13 schreef Sunri5e het volgende:
Zou deze Coronacrisis het einde van de 737max inleiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |