abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 augustus 2020 @ 16:23:57 #51
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194811456
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_194811660
quote:
Mooi dat ze dit geregeld hebben.. zulke dingen zouden meer in "het nieuws" mogen.
pi_195322590
Lekkere deprimerende tijden zo, Heb nog een kaartjes voor vanalles en nog wat. Maar ik ben het overzicht volledig kwijt. En voor nieuwe shows durf ik nog geen kaarten te kopen. Maar ik ben eigenlijk wel toe aan een optreden/festival. Maar dat zal nog wel even duren vrees ik. ;(
pi_195325214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Lekkere deprimerende tijden zo, Heb nog een kaartjes voor vanalles en nog wat. Maar ik ben het overzicht volledig kwijt. En voor nieuwe shows durf ik nog geen kaarten te kopen. Maar ik ben eigenlijk wel toe aan een optreden/festival. Maar dat zal nog wel even duren vrees ik. ;(
Zeg dat. Het kan rap gaan, in maart waren we nog aan het posten over dat Best Kept Secret zich wel zorgen zou maken, en wellicht naar juli verplaatst zou kunnen worden. En een half jaar later weten we allemaal stiekem dat er een heleboel dingen moeten gebeuren als er in 2021 volwaardige festivals plaats willen vinden.
pi_195325253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Zeg dat. Het kan rap gaan, in maart waren we nog aan het posten over dat Best Kept Secret zich wel zorgen zou maken, en wellicht naar juli verplaatst zou kunnen worden. En een half jaar later weten we allemaal stiekem dat er een heleboel dingen moeten gebeuren als er in 2021 volwaardige festivals plaats willen vinden.
Jep, voor mij was het eerst Paaspop. Toen Nick Cave in de ziggo, toen de Juni festival, toen de Juli Festivals.. Lowlands dan..? Nouja misschien in September dan nog zo'n achteraf festivalletje? Nopes niks en nada.

Ik heb nog kaarten van verplaatste shows en vouchers waardoor ik door de bomen het bos even niet meer kan zien. En heb ook weinig zin om het uit te zoeken op dit moment :')
pi_195326008
Snap ik. Ik heb zelf op m'n Lowlands-ticket na mooi alles teruggevraagd. Helaas deze zomer maar 2 shows gezien: Torii en Jett Rebel. Beide wel heel erg goed.

Ticketmaster NL heeft zich wel weer van zijn slechtste kant laten zien rondom dit alles. M'n tickets voor Paul McCartney in Frankrijk (dus Ticketmaster, eh, FR?) werden na verzoek op teruggave binnen een paar dagen teruggestort op m'n rekening. Het kan dus wel. Dat was na de definitieve annulering in mei.

Ik had geen tickets voor de show in het Goffertpark, maar mensen in mijn omgeving hebben "conform de regelgeving" meer dan 3 maanden moeten wachten zodat Ticketmaster NL rente kon trekken. Het is hetzelfde bedrijf, zelfs het formulier was identiek. Ok, Nederland had een ander plan. Echter, na de vertraging van 3 maanden duurde het toch nog wel effe, en Ticketmaster NL probeerde het in een reactie aan een van mijn vrienden te gooien op dat de bal bij de organisatie lag.

En dat is gewoon bullshit. Het is een en dezelfde organisator, boeker, een artiest die zich (succesvol) publiekelijk hard heeft gemaakt tegen het Italiaanse beleid, waar de ticket-bazen (geen Ticketmaster aldaar) het geld des Pukkelpops gewoon in hun zak hielden. https://www.theguardian.c(...)nger-government-gigs En zoals gezegd, in Frankrijk (zelfde bedrijf tickets) kon het prima. Tel daar hun passief-agressieve toon in reacties op social media nog eens bij op, ("zoals we je al hebben gezegd in onze email, uiterlijk 3 maanden na de datum" bla bla), en je hebt een niet zo'n fraaie uitkomst.
pi_195327953
Het is wel echt een rottijd, maar gelukkig zijn er nog heel veel kleine initiatieven. Een paar weken terug had je hier Struinen in de Tuinen. Normaal worden er dan optredens in tuinen gegeven, maar nu werden die verplaatst naar parken en restaurants. Als je zo weinig optredens kan bezoeken, dan word je zelfs zielsgelukkig van onbekende en plaatselijke bandjes.
pi_195328317
Laatste wat ik heb gezien was een oud toetsenist van Normaal. Er zaten maar liefst 3 man op het terras.

Dat was voor 1x geinig. Had ook een concert van Roosbeef in de Mezz, maar die durfde ik niet aan. Heb een dochtertje die in de risico groep valt, dus daar pas ik toch gewoon mee op. Maar de drang om te gaan is er wel.
pi_195328408
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:51 schreef Aisumasen het volgende:
Snap ik. Ik heb zelf op m'n Lowlands-ticket na mooi alles teruggevraagd. Helaas deze zomer maar 2 shows gezien: Torii en Jett Rebel. Beide wel heel erg goed.

Ticketmaster NL heeft zich wel weer van zijn slechtste kant laten zien rondom dit alles. M'n tickets voor Paul McCartney in Frankrijk (dus Ticketmaster, eh, FR?) werden na verzoek op teruggave binnen een paar dagen teruggestort op m'n rekening. Het kan dus wel. Dat was na de definitieve annulering in mei.

Ik had geen tickets voor de show in het Goffertpark, maar mensen in mijn omgeving hebben "conform de regelgeving" meer dan 3 maanden moeten wachten zodat Ticketmaster NL rente kon trekken. Het is hetzelfde bedrijf, zelfs het formulier was identiek. Ok, Nederland had een ander plan. Echter, na de vertraging van 3 maanden duurde het toch nog wel effe, en Ticketmaster NL probeerde het in een reactie aan een van mijn vrienden te gooien op dat de bal bij de organisatie lag.

En dat is gewoon bullshit. Het is een en dezelfde organisator, boeker, een artiest die zich (succesvol) publiekelijk hard heeft gemaakt tegen het Italiaanse beleid, waar de ticket-bazen (geen Ticketmaster aldaar) het geld des Pukkelpops gewoon in hun zak hielden. https://www.theguardian.c(...)nger-government-gigs En zoals gezegd, in Frankrijk (zelfde bedrijf tickets) kon het prima. Tel daar hun passief-agressieve toon in reacties op social media nog eens bij op, ("zoals we je al hebben gezegd in onze email, uiterlijk 3 maanden na de datum" bla bla), en je hebt een niet zo'n fraaie uitkomst.
Ik had een heel gedoe met mijn Iron Maiden kaartje. Eerste keer netjes het formulier ingevuld, geen reactie. In mijn naïviteit dacht ik... acht drukte etc. ik doe maar rustig aan. Toen kreeg ik nog een herrinering, wederom ingevuld. Paar weken later, idem. Toen kreeg ik reactie op mijn laatste formulier:

quote:
We begrijpen dat je helaas niet op de nieuwe datum naar het event kan toe gaan, of dat jouw evenement definitief is afgelast. Na het versturen van de mail over de verplaatsing en de mogelijkheid een terugbetaling te vragen, is er een tijdsbestek van 4 weken gegeven dit te doen. Helaas is deze termijn intussen verstreken, en kunnen we je geen terugbetaling meer aanbieden.

We hopen dat je alsnog in de gelegenheid bent om gebruik te maken van je ticket op de nieuwe datum indien het event verplaatst is. Je tickets blijven dan geldig. Als dit niet het geval is adviseren we je het ticket door iemand anders te laten gebruiken.

Als het event waar je naar toe zou gaan is afgelast krijg je binnenkort vanzelf een voucher toegestuurd welke je kan gebruiken voor andere events van dezelfde organisatie. Je krijgt hier vanzelf bericht over binnen een paar weken.

Je leest meer terug over de vouchers in onze FAQ's. Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt.
Heb flink moeten rellen om dit nog geregeld te krijgen. En een refund is niets meer dan een druk op de knop. Een beetje IT systeem kan dit vrij vlot doorvoeren.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 oktober 2020 @ 15:04:31 #60
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_195730216
twitter


Begin volgend jaar wordt al geschrapt ondertussen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_195730544
quote:
6s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:04 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]

Begin volgend jaar wordt al geschrapt ondertussen.
Snap ik. Sterker nog; ik ga er eigenlijk vanuit dat alles tot en met juni/juli sowieso geschrapt kan worden. Ik hoop dat er vanaf augustus wellicht wat kan, maar zelfs daar durf ik niet meer op te hopen.

Wat ik nog heb liggen aan kaarten:

Bill Bailey, Tivoli (was maart, nu januari)
Monika Kruse, Marktkantine (was maart, toen september, nu maart)
909, Amsterdam (was mei, nu mei)
Queen + Adam Lambert, Ziggo Dome (mei)
Loveland, Amsterdam (was augustus, nu augustus)
Snelle, Scala Theater (was oktober, nu onbekend) (dit doe ik vooral voor mijn dochters)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195743446
Ik vrees ook voor de zomer van 2021 ja... maar hopelijk het najaar van 2021 wat beter.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:47:42 #63
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195744682
Ik blijf hopen maar vrees voor geheel 2021. :{
pi_195745057
Vraag me af.. zouden we een soort bevrijdingsfeest krijgen :P? Dat zal denk ik een Koningsdag 2.0 worden ofzo
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 oktober 2020 @ 13:11:55 #65
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_195764462


Zelfs coronaproof shows nu van de kalender :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_195767129
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:11 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]

Zelfs coronaproof shows nu van de kalender :P
Tja... ;(

Kunnen we op 1 januanri niets in de lucht schieten zodat we alle boze demonen hier op de wereldbol kunnen wegschieten ofzo en dat we 2021 weer lekker kunnen leven zoals het was :{
pi_195904201
Ik zou volgende maand naar een concert gaan en dat was al verplaatst naar april 2021. Nu krijg ik net een mailtje dat het verplaatst is naar begin 2022 :')

Naja, dan heb ik nog even om er naar uit te kijken :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 december 2020 @ 10:37:37 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_196595504


Dapper.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_196615546
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 10:37 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]

Dapper.
Tegen die tijd zal er toch wel weer wat mogelijk moeten zijn hoop ik?

Ik houd Plovdiv in gedachte.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 december 2020 @ 15:55:52 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_196766912


Hier staat PJ gewoon nog op.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_196767951
Ben benieuwd of we komende zomer zo al naar een festival kunnen:
3VOOR12: Corona-sneltest-netwerk voor evenementen komt dichterbij

Ik vraag me echt af op welk moment een organisator van bijvoorbeeld een festival in juni (bijv. BKS) de knoop zal doorhakken om te cancellen of te verplaatsen naar de late zomer. Goedkeuring van dit soort initiatieven kan dan niet al te lang meer op zich laten wachten. En dan heb je ook nog bergen logistieke uitdagingen bijv. met tourschema's van artiesten.
pi_196768563
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]

Hier staat PJ gewoon nog op.
Wat een kut line-up, ik zou een kaartje kopen.
pi_196768609
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd of we komende zomer zo al naar een festival kunnen:
3VOOR12: Corona-sneltest-netwerk voor evenementen komt dichterbij

Ik vraag me echt af op welk moment een organisator van bijvoorbeeld een festival in juni (bijv. BKS) de knoop zal doorhakken om te cancellen of te verplaatsen naar de late zomer. Goedkeuring van dit soort initiatieven kan dan niet al te lang meer op zich laten wachten. En dan heb je ook nog bergen logistieke uitdagingen bijv. met tourschema's van artiesten.
Ik heb mijn hoop op Lowlands staan. Een BKS met de line-up die ze nu hebben... sorry maar dat komt echt te vroeg vrees ik.

Grt grt viroloog Indiaantje89
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 december 2020 @ 17:47:15 #74
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_196769219
DTRH is ook bezig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 december 2020 @ 19:43:24 #75
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_196771595
alle mensen "uit het wereldje" die ik spreek, denken niet dat er komende zomer al wat te doen is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')