Slecht voorbereid dan, ik heb hier sowieso nog wel een paar kilo liggen (met name nog chocoladelettersquote:
Wij hebben geeneens Picnicquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je nu bij de Picnic bestelt kun je het donderdag 19 maart krijgen. Eerder niet
zal ik even naar mn werkgever sturen. Die heeft ooit 192 rollen a 5 euro per stuk van mn budget afgetrokken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)_6_7.10.ProductImage
96 rollen. snel inslaan
Gek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht voorbereid dan, ik heb hier sowieso nog wel een paar kilo liggen (met name nog chocoladeletters)
Nee waren gewoon goedkoop bij de hemaquote:
de achterhoek ziet er nog veilig uit. dan ga ik daar maar op vakantie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Neeeeeeee, @:bitterbal ik ben nu ook gevallen
[ afbeelding ]
grgr de Picnicquote:Beste Roeland,
Zoals je waarschijnlijk hebt gehoord, worden er in heel Nederland maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Natuurlijk houden ook wij ons in deze situatie strikt aan de richtlijnen en adviezen van de overheid.
Daarom zal de bezorging van je boodschappen tijdelijk een beetje anders verlopen dan je gewend bent, namelijk contactloos.
Wat betekent dat?
1. Onze bezorger zal de boodschappen niet rechtstreeks aan je overhandigen, maar zet het krat voor de deur en neemt afstand nadat hij of zij heeft aangebeld. We willen je vragen om zelf de tasjes uit het krat te nemen. Ook kunnen we je boodschappen tijdelijk niet als extra service naar binnen brengen.
2. Heb je statiegeldflessen- of tasjes voor ons? Zet ze dan in het krat, zodat onze bezorger ze weer mee terug kan nemen.
Mocht dit in bijzondere situaties ingewikkeld zijn, dan zal onze bezorger ter plekke samen met jou een passende oplossing zoeken.
@Koen66 en ik wonen nog steeds in een Coronavrije stadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik in mijn middle of nowhere ben niet veiligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:Koen66 en ik wonen nog steeds in een Coronavrije stad.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
als horeca straks ook dicht moet, wat gebeurt er dan met thuisbezorgd.nl?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, prima oplossing voor de bezorgers voorlopig.
Dit is toch wel de natte droom van menig FOK!ker, je huis niet uit mogen en voor de boodschappen hoef je zelfs geen sociaal contact te hebbenquote:
hier nog ook nog niks officieels.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ze hebben jou maar gewoon gerekend als besmet gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |