Gers wil ons allemaal dood hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan gewoon echt niet. Wat een kuttekst.
Pico is net zo slim als @onlogisch en @Gutanothquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
Kunnen we een keer ophouden over dat virusje? Gaat echt nergens meer over.
De maatregelen en de paniek die daarop volgde wordt onze ondergang, niet dat virus.
Kijk jongens, Pico heeft een mening!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
De maatregelen en de paniek die daarop volgde wordt onze ondergang, niet dat virus.
Pico doet niet meer meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
Verder vrij weinig opties ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen dit weekend.
Zuipen schijnt te helpen tegen virus toch? Kut corona.
@:zipportal
Ik had een kwartfinale tennistoernooi, Willem II en een feest.quote:
zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen dit weekend.
Zuipen schijnt te helpen tegen virus toch? Kut corona.
@:zipportal
misschien kunnen we gezellig samen gamen dit weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had een kwartfinale tennistoernooi, Willem II en een feest.
Alle 3 afgelast.
Misschien slinger ik mijn PS4 weer eens aan.
Wat ga jij doen?
Uh.. ik heb al plannen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kunnen we gezellig samen gamen dit weekend
De kroeg in vandaag en morgen denk ik, zondag Netflixen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had een kwartfinale tennistoernooi, Willem II en een feest.
Alle 3 afgelast.
Misschien slinger ik mijn PS4 weer eens aan.
Wat ga jij doen?
ja ik wilde een massage doen vandaag, maar ik skip evenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Waren nog verdacht veel mensen in kapsalons vandaag in Utrecht
Suicidejob
dat gooi ik erquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Er is iets heel raars gebeurd.
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
Maar nu wil ik dat net doen maar ik kan er nog maar één vinden.
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.
gisteren eind middag die AH op het stadionplein was wel druk met hamsteraarsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren ook niet echt wat gemerkt, maar ik moet vanmiddag ook nog, ben benieuwd. En dat wc papiers is wel heel erg
kan wel een hele leuke special wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik wilde een massage doen vandaag, maar ik skip even
Lust Benji krentenbollen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Er is iets heel raars gebeurd.
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
Maar nu wil ik dat net doen maar ik kan er nog maar één vinden.
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.
coronatest vooraf: 50 euro extraquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan wel een hele leuke special worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |