abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 maart 2020 @ 11:55:23 #26
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_192001690
ben trouwens wel benieuwd wat ze met de rekening doen.. kost natuurlijk wel om en nabij de ¤50 per dag..

Maar ik wil niet die hork zijn die daar de 1e crisisdag over begint.. doen we wel eens als we de nieuwe rekening krijgen.

De eigenaresse had zelf ook bijna de tranen in de ogen staan.. was voor haar ook het eerst dat ze kinderen op zo'n schaal moest "weigeren"
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_192001949
Gisteren besloten dat we de kinderen thuis houden. We werken zelf toch thuis, dus zo lastig is het niet. Vanochtend kregen we het bericht dat de hele bovenbouw dicht is i.v.m. snotterende leerkrachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_192044230
Mijn kinderen zijn al een aantal dagen thuis. We houden het ritme van school aan en werken online (inlog van school gekregen). Morgen kan ik eventueel materialen ophalen.

De oudsten zitten in de middenbouw. Op verzoek van een van de leerkrachten zijn we bezig met woorden met de ou/au. We hebben woorden bedacht samen en later hebben ze alletwee een verhaal geschreven met deze woorden en het voorgedragen aan het hele gezin.

Verder geknutseld, gedanst, gelezen, getekend, spaarpotten omgekeerd en met geld aan de slag gegaan, Romeinse cijfers geoefend, sudoku's gemaakt, Klokhuis gekeken, vermenigvuldigen goefend met het uitpersen van sinaasappels (hoeveel nodig voor 1 glas? Hoeveel dan voor het hele gezin, enz.) en met online spellen, bordspellen gespeeld, aan een presentatie gewerkt, enz.

Voor volgende week gaan ze zelf plannen. Ik leg klaar wat ze moeten doen en kunnen doen en dan mogen ze het met zijn tweetjes uitzoeken. ^O^

Ik ga alleen geen gymzaal afhuren. :D Ze mogen de achtertuin gebruiken en mijn mat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 15 maart 2020 @ 10:37:42 #29
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192044295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee hoor, hier was het ook geen probleem. Veel leraren snappen dit beleid ook niet.

Beter hadden ze vandaag een online schoolsysteem op poten gezet.
Vrijwel alle scholen maken daar toch al gebruik van? Hier hebben we bijvoorbeeld Snapp-it.
pi_192047257
Hiwr
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Vrijwel alle scholen maken daar toch al gebruik van? Hier hebben we bijvoorbeeld Snapp-it.
ook werkt prima thuis👌
pi_192049854
Vandaag bericht gehad dat alle 3 de kleuterleerkrachten ziek zijn en de vraag om kinderen thuis te houden tot nader bericht. Vermoed dat de leerkrachten (55+) zelf het heft in handen hebben genomen bij gebrek aan besluit vanuit de overheid...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_192050141
alleen als de school sluit blijven ze thuis.
Net zoals ik naar kantoor blijf gaan totdat het dicht gaat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')