Ligt er momenteel 1 kritiek. Zijn ze vast niet allemaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoeveel van de bevestigde 600 ligt in het ziekenhuis en hoeveel op de ic?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar stel dat iedereen het krijgt...
Bron? Ik kan nergens een betrouwbare bron vinden over IC opnamen etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ligt er momenteel 1 kritiek. Zijn ze vast niet allemaal
Ja hé,quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
Dit gaat een saai jaar worden zonder F1, Olympische Spelen, EK Voetbal etc...
https://www.worldometers.info/coronavirus/quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bron? Ik kan nergens een betrouwbare bron vinden over IC opnamen etc.
Ok, thanks voor de uitlegquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wel nee.... hij raaskalt een inventarisatiereapport dat van de 1150 IC-units in Nederland, er ca 200-250 vrijgemaakt kunnen worden. Let maar op: hij roept niet dat die (250, laat staan 1150) beschikbaar zijn om Corona-situaties op te vangen. Het vrijmaken gaat dan ten koste van andere (bestaande zorg).
Hoe betrouwbaar is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Hier staan ook geen ic opnamen maar wel aantal in kritieke toestand
Dat gezever bij Jinek net ook weer. We gooien nu de boel op slot tot begin april. Het ESF is half mei. Dan kan de wereld er al weer heel anders uitzien...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens later in het jaar ja.
Mag ik best op hopen, toch.
Ik gun het iedereen dat zijn/haar events uiteindelijk alsnog een keer doorgaan. Zodra het kan.
Ik heb al heel lang een voorraad thuis, beetje bij beetje gekocht. Toen mensen mij er nog om uitlachten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft al extra voorraad in huis gehaald. Jij nog niet dan? Enne, contant wordt afgeraden, pin graag.
Dit zijn gewoon officiële cijfers en bronnen. Who rivm cdc etcquote:
Maar hoe komen ze dan aan die 1 critical? Want dat heeft RIVM nooit gezegd ergens toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon officiële cijfers en bronnen. Who rivm etc
Idd je kunt het nooit goed doen....als je maar het juiste doet!!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Er valt altijd wel wat te zeiken geloof ik.
Blijven de scholen open dan is het niet goed vanwege risico op besmetting. Gaan de scholen dicht dan is het niet goed want dan lopen we 4 weken onderwijs mis en raken we indirect de economie omdat ouders thuis moeten blijven en lopen we risico omdat opa's en oma's besmet worden omdat de ouders moeten werken.
Blijven de kroegen en restaurants open dan is het niet goed vanwege kans op besmetting. Gaan de kroegen en restaurants dicht dan is het niet goed uit economisch perspectief
Je kunt het eigenlijk nooit goed doen.
Hoe up to date is dat? Mijn foon loopt vast als ik het aanklik, dus kan het niet zien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Hier staan ook geen ic opnamen maar wel aantal in kritieke toestand
Ik ben zelf marketingstudent, maar dit soort praktijken gebeuren meestal in Aziatische landen vanwege hun logistieke proces en aantal mensen per m2 en aanbod van winkels. In Nederland is er een groot aanbod. Enorm groot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft al extra voorraad in huis gehaald. Jij nog niet dan? Enne, contant wordt afgeraden, pin graag.
Mij hoef je ook niet te vertrouwen als ik naar een site verwijs.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze dan aan die 1 critical? Want dat heeft RIVM nooit gezegd ergens toch?
Niet dat ik je niet vertrouw hoor, maar gewoon benieuwd
Scholen en/of alle horecaquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:42 schreef Sumppi het volgende:
Na het weekend nieuwe maatregelen voor Brabant tegen verspreiding coronavirus
De veiligheidsregio's in Brabant komen pas na het weekend met nieuwe maatregelen voor onze provincie. Dat laten ze donderdagavond weten in een persbericht.
Bndestem
Gewoon alles van vandaag. Telt bij sommige zaken realtime meequote:Op donderdag 12 maart 2020 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe up to date is dat? Mijn foon loopt vast als ik het aanklik, dus kan het niet zien.
Wat zou je nog strenger moeten maken dan de landelijke maatregelen? Ik zie nu niet zoveel nut meer in een aparte aanpak voor Brabant.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:42 schreef Sumppi het volgende:
Na het weekend nieuwe maatregelen voor Brabant tegen verspreiding coronavirus
De veiligheidsregio's in Brabant komen pas na het weekend met nieuwe maatregelen voor onze provincie. Dat laten ze donderdagavond weten in een persbericht.
Bndestem
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~a4b3240d/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |