twitter:2eKamertweets twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:31:04Het debat over de bestrijding van het #coronavirus is vanavond om 18.30 uur. De publieke tribune is gesloten voor publiek. Het debat is live te volgen via de gratis app Debat Direct en wordt live ondertiteld. Lees meer: https://t.co/U15rDS9YVX #covid19 #tweedekamer reageer retweet
Het is een griep-achtig virus. Schattingen zijn dat de komende hogere temperaturen het pandemie probleem wel op gaat lossen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb ik een memo gemist waarbij dit virus een einddatum heeft ofzo? Dit kan zomaar nog een jaar duren, er is geen vaccin...
Wilders had een herseninfarct en zei iets verstandigs, Baudet niet en kraamde z'n gewoonlijke onzin uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef Vlinder het volgende:
Ik moest even boodschappen doen en kwam terug in de pauze. Wat heb ik gemist?
Uit m'n hoofd, niet wanneer het 2e deel wordt geopend. Wel daarna. Maar dat kan anders liggen (en geen idee welk deel dit is)quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef remlof het volgende:
Worden gereekste topics niet meer automatisch genummerd?
Iets met stemmetjes ...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
"dan zal dat wel"? Nog niemand horen zeggen.
Markie Mark hoort volgens mij wel vaker stemmetjes... Meestal zeggen die dat hij z'n werk goed doet.quote:
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of ziet ome Greet er ongezond dun uit?
Als een van de coalitiepartijen voor een motie stemtquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef theNull het volgende:
Kan dit debat het kabinet nog doen veranderen van mening over het sluiten van scholen (per direct)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |