Eigenlijk denk ik dat dat het grootste discussiepunt zal zijn. Het Franstalige zuiden wil strenger afsluiten, terwijl de leidende partij in het noorden zwaait met economische schade.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:16 schreef riazop het volgende:
Denk toch dat de mensen willen weten of ze morgen de kinderen naar school mogen brengen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:17 schreef Cronometer het volgende:
Voor degene die er zich over beklaagden: geen vrijdaggebed aankomende weken 😋
Dan hoesten we Kim helemaal de tyfus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef KI1234 het volgende:
Maar even offtopic, stel dat een kwaadwillende terrorist of vreemde overheid juist dit moment zou willen pakken om het westen aan te vallen. Kim bijv die met een atoombom richting Parijs gooit. Is het dan met ons afgelopen als mensheid?
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:17:54Canada's main stock index TSX closes down 12.3%, worst drop since 1940 reageer retweet
De politiek is duidelijk het zwakke punt van België. Ze moeten dat land gewoon opsplitsen. Heb je een hoop minder gezeik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef zipcon het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat dat het grootste discussiepunt zal zijn. Het Franstalige zuiden wil strenger afsluiten, terwijl de leidende partij in het noorden zwaait met economische schade.
Toen vielen er ineens 3 doden en kon veel meer.
Ik denk dat de scholen open zullen blijven, toch voor 3 dagen en dan is het weeral 180 graden draaien alsof ze het altijd zo hebben bedoeld.
Misschien dat Vlaanderen haar scholen open houdt en Wallonie ze sluitquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de scholen open zullen blijven, toch voor 3 dagen en dan is het weeral 180 graden draaien alsof ze het altijd zo hebben bedoeld.
Dit zijn 1929 toestandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef hollandia02 het volgende:
21:13
De beursgraadmeters op Wall Street zijn vandaag met de grootste dagverliezen gesloten sinds de beurscrash op Black Monday in 1987. Net als in Azië en Europa zijn Amerikaanse beleggers geschrokken van het inreisverbod voor Europeanen naar de Verenigde Staten om de uitbraak van het nieuwe coronavirus te beteugelen. Tussentijds kondigde de Federal Reserve aan om extra geld in de markt te pompen, maar beleggers waren niet onder de indruk. De Dow-Jonesindex ging met een min van 10 procent de handel uit en de bredere S&P 500 eindigde met een min van 9,5 procent.
Ik had ooit een Amerikaanse aangesproken wiens grootmoeder dat jaar in haar jeugd meegemaakt zou hebben. De grootmoeder vertelde haar dat het in 1929 relatief gezien vrij rustig was en nog niet zo erg als de beurscrash van 2008. Trek je eigen conclusies.quote:
Welke uni?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef Collide het volgende:
Tentamens vanuit huis op de uni morgen
Of niet. Alles om de economie draaiende te houden!quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:24 schreef riazop het volgende:
Als Belgie wel de scholen dichtgooit en de Duitsers vanaf maandag, zal Rutte wel volgen
Bah, beterschap!quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:26 schreef vosss het volgende:
Goed. Ik moet morgen thuisblijven na overleg met leidingevende, SHE afdeling en CEO; Brennie heeft een coronatest morgen en ik heb nu 2 dagen keelpijn.
Fraaie boel.
het grootste deel van 1929 was t idd ook rustig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik had ooit een Amerikaanse aangesproken wiens grootmoeder dat jaar in haar jeugd meegemaakt zou hebben. De grootmoeder vertelde haar dat het in 1929 relatief gezien vrij rustig was en nog niet zo erg als de beurscrash van 2008. Trek je eigen conclusies.
Oei, Hoop dat het meevalt voor jullie. Beterschapquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:26 schreef vosss het volgende:
Goed. Ik moet morgen thuisblijven na overleg met leidingevende, SHE afdeling en CEO; Brennie heeft een coronatest morgen en ik heb nu 2 dagen keelpijn.
Fraaie boel.
Sinds dit de ergste is sinds 1987 zijn we 2008 voorbij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik had ooit een Amerikaanse aangesproken wiens grootmoeder dat jaar in haar jeugd meegemaakt zou hebben. De grootmoeder vertelde haar dat het in 1929 relatief gezien vrij rustig was en nog niet zo erg als de beurscrash van 2008. Trek je eigen conclusies.
Zet er nou even bij waar dit staat ajb. (AD) of (NOS) ofzo. Kleine moeite.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef hollandia02 het volgende:
21:13
De beursgraadmeters op Wall Street zijn vandaag met de grootste dagverliezen gesloten sinds de beurscrash op Black Monday in 1987. Net als in Azië en Europa zijn Amerikaanse beleggers geschrokken van het inreisverbod voor Europeanen naar de Verenigde Staten om de uitbraak van het nieuwe coronavirus te beteugelen. Tussentijds kondigde de Federal Reserve aan om extra geld in de markt te pompen, maar beleggers waren niet onder de indruk. De Dow-Jonesindex ging met een min van 10 procent de handel uit en de bredere S&P 500 eindigde met een min van 9,5 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |