abonnement Unibet Coolblue
pi_191990183
Zouden jullie nog naar een verjaardag gaan? :@
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:45:54 #52
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_191990259
Nee. Vrienden van ons hebben het verjaardagsfeestje van hun zoontje voor zondag ook gecancelled. Verstandig besluit denk ik.
pi_191990318
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zouden jullie nog naar een verjaardag gaan? :@
Ligt eraan van wie en met hoeveel mensen, denk ik. Zo vierde mijn vader afgelopen weekend zijn verjaardag. Maar hij verwachtte enkel mij + kan en kids en mijn jongere zusje. Als dat nu zou zijn zou ik nog wel gaan.

Ik heb maandag een afspraak met mijn longarts. Advies van het ziekenhuis: kom niet bij verkoudheid- griep of hoestklachten.
Maar ik moet juist voor dat laatste naar de longarts, want chronisch longpatient en hoogzwanger. Dus het moet juist nu goed opgevolgd. Waar doe je dan weer goed aan? 8)7
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:54:07 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191990519
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zouden jullie nog naar een verjaardag gaan? :@
Ik ben afgelopen zondag wel gegaan, maar heel eerlijk gezegd zou ik het even niet weten nu.

-------- Even los van verjaardag of niet, meer nav de discussie eerder vandaag:


En als het dan gaat om overdreven maatregelen, niet om paniek of sensatie, maar dit:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-wie-doodgaat.html

Dit wil je toch gewoon voorkomen. ;( Hartverscheurend...
***
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:55:56 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191990575
En ja.. onze vakantie .. (en die van BE en lazi ook)..

Ik geloof nooit dat het inreisverbod voor de USA na 12 april opgeheven zal worden. British Airways biedt vooralsnog geen omboek-regeling; alleen voor mensen die in maart geboekt hebben :{ Als het inreisverbod blijft duren tot de dag van vertrek, dan keert onze annuleringsverzekering gelukkig wel uit. (vanmorgen gebeld of dit gedekt was, is namelijk lang niet altijd zo).

En ik hoop dat we dan in de kerstvakantie kunnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:57:52 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191990645
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef E.T. het volgende:
En ja.. onze vakantie .. (en die van BE en lazi ook)..

Ik geloof nooit dat het inreisverbod voor de USA na 12 april opgeheven zal worden. British Airways biedt vooralsnog geen omboek-regeling; alleen voor mensen die in maart geboekt hebben :{ Als het inreisverbod blijft duren tot de dag van vertrek, dan keert onze annuleringsverzekering gelukkig wel uit. (vanmorgen gebeld of dit gedekt was, is namelijk lang niet altijd zo).

En ik hoop dat we dan in de kerstvakantie kunnen
Wij zouden een paar dagen in de sta-caravan van vrienden verblijven, staat bij hun op het terrein zeg maar. Dat is helaas met kerst geen optie. Dus even kijken wat we doen. Ook veel van de vulkaanparken die we zouden gaan bezoeken zullen dan dicht zijn ivm sneeuw ed.
Wel gaaf en mooi, maar wel een hele andere vakantie dan we van plan waren.
***
pi_191990750
Ketel heeft morgen een kinderfeestje. Het voelt een beetje dubbel, maar ja, die kinderen ziet hij op school ook al, dus dat maakt dan weinig verschil verder.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:04:02 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191990860
Wij hadden woensdag idd een feestje. Ik werd wel wat iebelig van een hoestend kind in de auto, maar die was ook al lang voor corona ziek. Maar toch...
Ik trek dat sws slecht in afgesloten ruimtes. Ging vroeger altijd in een andere coupe zitten in de trein als iemand goor zat te rochelen ofzo. :@ :D

Maar idd, ze zitten heel de dag op, over en aan elkaar. Dat feestje maakt het verschil niet denk ik.
***
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:04:13 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191990866
Overigens lees ik net dat de Erasmus Universiteit al het fysieke onderwijs heeft geschrapt tot 1 april.

en de opmerking voor studenten om niet naar de campus te komen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:04:15 #60
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_191990868
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef E.T. het volgende:
En ja.. onze vakantie .. (en die van BE en lazi ook)..

Ik geloof nooit dat het inreisverbod voor de USA na 12 april opgeheven zal worden. British Airways biedt vooralsnog geen omboek-regeling; alleen voor mensen die in maart geboekt hebben :{ Als het inreisverbod blijft duren tot de dag van vertrek, dan keert onze annuleringsverzekering gelukkig wel uit. (vanmorgen gebeld of dit gedekt was, is namelijk lang niet altijd zo).

En ik hoop dat we dan in de kerstvakantie kunnen
Ik deel je mening dat het verbod wel langer zal gaan duren.

Ah dat is een fijne verzekering. De mijne keert helaas niet uit. Echter zal mijn ticket van KLM dan wel annuleerbaar worden, of ze schrappen zelf de vlucht en dan krijg ik al het geld terug.

Ik heb morgen gesprek op school om te zien hoe coulant ze zijn voor andere periodes. Wij zouden namelijk vier weken gaan nu.
De kerst is ivm het weer en gesloten wegen in nationale parken etc voor de regio waar wij heen gaan geen optie.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:05:37 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191990915
Wij waren te laat met onze annuleringsverzekering (wist ik veel, ik vloog altijd voor mijn werk en keek nergens naar :@ ) dus wij zouden goed weg komen met een mogelijkheid tot omboeken. :o

Ik zit daar dus ook een beetje mee Lazi, zouden ze ons extra dagen geven rondom de herfstvakantie?
***
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:06:06 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191990935
Overigens kregen we net een berichtje van British Airways..
" aangezien de grens tussen Groot Brittannië en USA niet gesloten is, hebben wij geen beleid hierop"

8)7
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:07:09 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191990973
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef E.T. het volgende:
Overigens kregen we net een berichtje van British Airways..
" aangezien de grens tussen Groot Brittannië en USA niet gesloten is, hebben wij geen beleid hierop"

8)7
Ja, ik snap het vanuit BA wel, maar voor jullie is het knap kut.
Maar joh... geeft het een week en ook de UK mag niet meer op de VS vliegen... Dat komt heus wel goed.
***
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:07:21 #64
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_191990979
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef E.T. het volgende:
Overigens kregen we net een berichtje van British Airways..
" aangezien de grens tussen Groot Brittannië en USA niet gesloten is, hebben wij geen beleid hierop"

8)7
Ja ik las ook al mensen die van AMS naar Londen naar USA vliegen en aangezien die laatste wel vliegt hebben ze geen recht op wat voor refund dan ook bij American Airlines.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_191991385
Hier moet dochter morgen thuis blijven. Die is heel erg verkouden.
Ik kan me wel vinden in het besluit om scholen niet te sluiten.

Mijn nicht zou 27 maart trouwen en die gaan de bruiloft uitstellen, omdat de gastenlijst groter is dan 100 man.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:26:46 #66
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_191991431
Morgen gaat de schooldisco niet door. Zuur van al het werk wat ze er van hebben gehad. Terecht dat het niet doorgaat hoor. Maar het heeft wat ons betreft (ouderraad) wel een rottiming
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:33:17 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191991584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:52 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dan moet hij zich toch een beetje inlezen... ik dacht dat dat toch wel weerlegd was intussen. Volgens mij zijn kinderen een soort superspreaders :')
Ja idd, volgens mij ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:37:51 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191991678
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Want hij zegt dit natuurlijk zonder ook maar enig advies te hebben ingewonnen.
Zal wel ergens op gebaseerd zijn, me dunkt.
Ik zag de Franse president net zeggen dat ze de scholen juist sluiten omdat kinderen waarschijnlijk de grote verspreiders zijn die niet ziek zijn.

Dus kennelijk heeft die heel andere adviseurs.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191991722
Balen van die vakanties!
Wij waren ook opeens bang voor onze reis naar de usa over 4 maanden, maar we kregen vandaag al een mail dat we eventueel mogen omboeken naar een andere bestemming. Maar over 2 maanden daar maar eens naar kijken :)

Scholen gaan hier morgen gewoon open. Mijn oudste hou ik thuis, die is aan het hoesten. Zelf mag ik waarschijnlijk maandag ook niet werken, chronisch verkouden! Maar dat voelt echt slecht, want ik voel me verder prima.
Verder heb ik aankomende week BHV, afspraak bij de kno arts en een cb afspraak staan. Ben benieuwd wat er door gaat!

Oh en de kermis is hier gewoon open _O-
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:59:28 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_191992194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zag de Franse president net zeggen dat ze de scholen juist sluiten omdat kinderen waarschijnlijk de grote verspreiders zijn die niet ziek zijn.

Dus kennelijk heeft die heel andere adviseurs.
In België is de persconferentie uitgesteld omdat er discussie is tussen Vlaanderen en Wallonië over sluitingen scholen en economische gevolgen maatregelen, Vlamingen willen NL volgen, de Walen Frankrijk
  donderdag 12 maart 2020 @ 22:16:21 #71
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_191992635
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

In België is de persconferentie uitgesteld omdat er discussie is tussen Vlaanderen en Wallonië over sluitingen scholen en economische gevolgen maatregelen, Vlamingen willen NL volgen, de Walen Frankrijk
Verrassend weer... :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 12 maart 2020 @ 22:34:55 #72
327807 Mariposas
יה&#14
pi_191993161
Wij mogen de kinderen niet meer naar binnen brengen op school, we moeten ze op het schoolplein afleveren. straks krijg ik nog een mailing met het verzoek mijn kind voorlopig niet aan te raken en twee meter afstand te bewaren. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_191993173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef Loj het volgende:
Balen van die vakanties!
Wij waren ook opeens bang voor onze reis naar de usa over 4 maanden, maar we kregen vandaag al een mail dat we eventueel mogen omboeken naar een andere bestemming. Maar over 2 maanden daar maar eens naar kijken :)

Scholen gaan hier morgen gewoon open. Mijn oudste hou ik thuis, die is aan het hoesten. Zelf mag ik waarschijnlijk maandag ook niet werken, chronisch verkouden! Maar dat voelt echt slecht, want ik voel me verder prima.
Verder heb ik aankomende week BHV, afspraak bij de kno arts en een cb afspraak staan. Ben benieuwd wat er door gaat!

Oh en de kermis is hier gewoon open _O-
Gister in het ziekenhuis geweest bij bijzondere tandheelkunde. Daar zeiden ze dat op dat soort afdelingen ze nog niet echt wat merkten
pi_191993217
Hier in t dorp naast ons is het zwembad gesloten, hier nog niet. Vh weekend kinderfeest vd oudste, we hebben de planning maar omgegooid en wat anders verzonnen
pi_191993380
Mijn kind is jarig in april, ik twijfel of we het dan kunnen en willen vieren. Komt tijd, komt raad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')