SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOEIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
3 keer syfilisquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Vindicat nog steeds geen besmettingen![]()
Kon geen nieuw deel openen zonder er twee posts bij te gooien. Vreemd. Anyway we kunnen weer.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem waarom je nu al een beslissing over het EK 2020 moet nemen is vooral een planningstechnisch probleem ipv dat er in juni nog steeds problemen met corona zijn. Die competities en het Europees voetbal zijn nooit op tijd zijn afgerond voordat het EK begint of om landen een fatsoenlijke voorbereiding te geven.
Ik zie het EK wel echt verplaatst worden naar volgende zomer, zeker met de opzet van dit jaar met zoveel verschillende wedstrijden in veel verschillende landen.
Memphis![]()
![]()
Is er al persco?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Hier in het stadje rijden nu tweemaal daags een tiental van deze busjes rond op de straten te ontsmetten. Openbaar vervoer wordt om de drie uur gereinigd en redelijk veel bedrijven verplichten hun werknemers van thuis te werken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh, haha, dacht dat het om een ander gezin ging. Tja, blijf jij thuis.quote:
Ik zit in de WAO, man werkt nu thuis, Brabant hè. Maar mijn zonen kunnen niet thuis werken. Tja.![]()
nood breekt wetten. ze kunnen ook ontslaan. aan de andere kant, je werkt in de zorg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Onder welke wetgeving? voorwaarden?![]()
Hij was al dicht maar kon geen nieuwe openen wegens nog geen 301 posts. Moest ff mobiel aanvullen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef _The_General_ het volgende:
Dat duurde lang voordat er een nieuw topique kwam!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hier wassen we handen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Pumpalov het volgende:
Hier in het stadje rijden nu tweemaal daags een tiental van deze busjes rond op de straten te ontsmetten. Openbaar vervoer wordt om de drie uur gereinigd en redelijk veel bedrijven verplichten hun werknemers van thuis te werken.
[ afbeelding ]![]()
Het is je vergevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was al dicht maar kon geen nieuwe openen wegens nog geen 301 posts. Moest ff mobiel aanvullen.![]()
![]()
twitter:sinead_toomey twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:27:1770 out of 175 people who attended a conference in Boston have now been infected with #COVID19 and yet 60000 people a day are at Cheltenham. The decision to go ahead with Cheltenham this year will more than likely end up being one of the worst public health decisions of our time https://t.co/lIPFuk4wbq reageer retweet
![]()
Hoe kan ie dicht zijn als er mog geen 300 posts zijn dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was al dicht maar kon geen nieuwe openen wegens nog geen 301 posts. Moest ff mobiel aanvullen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Dat artsen in ziekenhuizen en huisartsen schreeuwen om meer materiaal om hun personeel te beschermen is toch niet 'helemaal prima'?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het vooralsnog helemaal prima zonder alles plat te gooien.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja, laffe Brabantse maatregelen gelden nu ook voor Friesland.quote:
Verder gaat alles gewoon doorOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Waarschijnlijk posts verwijderd tegelijk met dat ie vol was. Geen idee. Tis iig opgelost.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe kan ie dicht zijn als er mog geen 300 posts zijn dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: