abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192202435
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik hoor wel eens zeggen dat er "geen goed volk" op dating apps zit. Negeren je, reageren niet terug, onbeleefd, ruw, enz. Maar het is onmogelijk dat er niemand goeds bij zit.

Net zoals in het echte leven is het daten via apps ook een beetje een kwestie van geluk.
Je moet er vooral vanuit gaan dat ze er niet op zitten. Zoals ik al zei: Kans is ontzettend klein dat je online een normaal en betrouwbaar persoon tegenkomt. Om die reden heb ik geen online contact meer. Als vrouw kan je niet voorzichtig genoeg zijn. Ik steek liever mijn tijd in mijn carrière. Een man hoeft niet zo voor mij
pi_192202486
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Stermaan het volgende:

[..]

Je moet er vooral vanuit gaan dat ze er niet op zitten. Zoals ik al zei: Kans is ontzettend klein dat je online een normaal en betrouwbaar persoon tegenkomt. Om die reden heb ik geen online contact meer.
Waar vind je dan wel een betrouwbaar persoon? De persoon die je in de bar, in het restaurant, op straat, of zo tegenkomt, kan evengoed onbetrouwbaar zijn.

Wat is trouwens "normaal" voor jou in deze tijden?

quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Stermaan het volgende:

[..]

Als vrouw kan je niet voorzichtig genoeg zijn. Ik steek liever mijn tijd in mijn carrière. Een man hoeft niet zo voor mij
Niet alle mannen en vrouwen zijn klootzakken. Als er geen vertrouwen was in een groot deel van de mensheid lagen we nu allemaal direct zonder enige zorg te creperen.
pi_192202779
quote:

[..]

Je moet er vooral vanuit gaan dat ze er niet op zitten. Zoals ik al zei: Kans is ontzettend klein dat je online een normaal en betrouwbaar persoon tegenkomt. Om die reden heb ik geen online contact meer. Als vrouw kan je niet voorzichtig genoeg zijn. Ik steek liever mijn tijd in mijn carrière. Een man hoeft niet zo voor mij
Er zijn betere apps dan Tinder, maar verder..

Je hebt blijkbaar zelf wat slechte ervaringen gehad, maar er zijn genoeg normale en betrouwbare mensen online. Zeker in deze tijd.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_192202792
Het kan wel zo zijn dat online meer aparte mensen zitten. Ofwel blijken ze needy/stalkerig of lijken ze op het eerste oog normaal maar blijken ze later toch raar gedrag te vertonen. Tuurlijk zijn in real life ook mensen niet altijd betrouwbaar en die moet je ook leren kennen. En zullen op datingapps ook betrouwbare mensen zitten. Maar online dating trekt ook wel aparte types aan heb ik het idee. Of je komt ze meer tegen dat kan ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door Womanly op 22-03-2020 12:07:20 ]
pi_192204364
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef Womanly het volgende:
Het kan wel zo zijn dat online meer aparte mensen zitten. Ofwel blijken ze needy/stalkerig of lijken ze op het eerste oog normaal maar blijken ze later toch raar gedrag te vertonen. Tuurlijk zijn in real life ook mensen niet altijd betrouwbaar en die moet je ook leren kennen. En zullen op datingapps ook betrouwbare mensen zitten. Maar online dating trekt ook wel aparte types aan heb ik het idee. Of je komt ze meer tegen dat kan ook.
Aan het aantal matches te merken ben ik vooral gewoon veeeeeel te lelijk voor aantrekkelijke vrouwen. En dat geldt dan zegmaar voor 99% van de mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192204405
quote:

[..]

Maar het gebruik van een datingssite an sich laat eigenlijk al een behoefte zien die niet vervuld is... Namelijk contact met nieuwe mensen die potentieel relatiemateriaal zijn.

We zitten misschien gewoon allemaal teveel thuis en zijn teveel op onszelf weet ik het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192207962
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar het gebruik van een datingssite an sich laat eigenlijk al een behoefte zien die niet vervuld is... Namelijk contact met nieuwe mensen die potentieel relatiemateriaal zijn.

We zitten misschien gewoon allemaal teveel thuis en zijn teveel op onszelf weet ik het.
Dat zal idd zo wel zijn wb onvervulde behoefte.

Allemaal teveel thuis zijn zal ook wel kloppen. Niet zozeer alleen het thuis zijn, maar wel het altijd in de weer zijn voor inkomen brood. Je bent na je studentenleven (noodzakelijk) toch een groot deel van je leven vooral thuis of op werk.

Een andere reden zal zijn, onrealistische standaarden.
pi_192209039
Ik heb meer dan 100 tinder afspraakjes gehad en echt vele honderden dan niet duizend gesprekken gevoerd over een periode van 5 jaar. In deze periode date ik ook niet in het normale leven. De kwaliteit vrouwen was voor mij op tinder veel hoger dan in het echt.

Uiteindelijk 2 relaties aan over gehouden en 1 keer verliefd geworden.

Terugkijkende ben ik van mening dat er wel normale mensen op tinder zitten, maar voornamelijk (ab)normale mensen die puur op gevoel, afleiding en voor aandacht even een avondje lopen te swipen vervolgens een dag erna het weer te verwijderen (ondanks dat je tijd in hen hebt geïnvesteerd).

Gemiddeld genomen was tinder voor mij een negatieve ervaring, mede omdat ik het zelf ook eigenlijk vooral deed voor de seks en aandacht. terugkijkende heb ik ook echt dates gehad waarvan ik nu denk van “wat bezielde je”.

Ik ben van mening dat daten in het normale leven een leukere ervaring oplevert dan via tinder. Het voordeel van tinder is wel natuurlijk dat je mensen ontmoet die je anders nooit zou ontmoeten.

Om enigzins een succesvolle tijd op tinder te hebben denk ik dat het belangrijk is het luchtig te houden, niet te veel in iemand investeren (behalve als je echt een goed gevoel hebt) en er niet teveel tijd in te stoppen. Verder zou ik ook aanraden tinder plus te nemen want dan scheet je een hoop verspilde tijd met swipen.
pi_192213689
Update: vandaag een super leuke, gezellige tweede date gehad! Ja, ik voel de vlinders komen.. Ik zou hem super graag nog een keer willen zien natuurlijk, maar het afscheid nemen ging een beetje snel omdat de trein er ineens al was. Heel jammer, niet gezoend. Had ik heel graag gewild haha maar ik kon zo gauw niet afleiden of hij iets voelde. Ook was het zo snel na een dikke knuffel 'oh we houden contact' zonder te zeggen of we nog een keer wilden afspreken. Ik hoop dat hij me nog een keer wil zien. Kan nu al niet wachten, maar moet mezelf niet al te gek maken natuurlijk. Wie weet wordt het niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Singlenerveus op 22-03-2020 23:17:34 ]
pi_192216185
Ik moet erbij vermelden dat ik vandaag met de trein móést. Ik kwam toevallig in de buurt en pakte de kans omdat hij ver weg woont. Inderdaad niet slim van mij om dat in deze tijd te doen, dat geef ik toe.
pi_192216837
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:08 schreef Singlenerveus het volgende:
Ik moet erbij vermelden dat ik vandaag met de trein móést. Ik kwam toevallig in de buurt en pakte de kans omdat hij ver weg woont. Inderdaad niet slim van mij om dat in deze tijd te doen, dat geef ik toe.
En, nog geneukt?
pi_192216956
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

En, nog geneukt?
Helaas, dat ook niet. We hebben lekker op het balkon gezeten met een drankje, we wilden dan weer absoluut niet met die mensenmassa naar buiten.
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 08:22:03 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192219391
Ga lekker in COR zitten te emmeren over Corona. Hier is het offtopic. Notes gezet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 maart 2020 @ 08:42:31 #39
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_192219651
TS is een 5- of 6-je en haar date een 8 met enkele tientallen 5- of 6-jes, een handvol 7-tjes en een enkele 7.5 in zijn portfolio. Binnenkort batsen TS en haar date één of een paar keer en daarna is de pret over en wordt een volgend nummer uit 't portfolio afgewerkt.

Dit is mijn voorspelling, en daar moet u 't mee doen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_192219982
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2020 08:42 schreef 2thmx het volgende:
TS is een 5- of 6-je en haar date een 8 met enkele tientallen 5- of 6-jes, een handvol 7-tjes en een enkele 7.5 in zijn portfolio. Binnenkort batsen TS en haar date één of een paar keer en daarna is de pret over en wordt een volgend nummer uit 't portfolio afgewerkt.

Dit is mijn voorspelling, en daar moet u 't mee doen.
Wie investeert nou meerdere dates in een 6je die je alleen wil neuken? Dan neuken bij de eerste ontmoeting (thuis), als ik al met een 6je zou daten. Eigenlijk voor mij minimaal een 7 (volgens mijn smaak). Maarja, ik date ook alleen met vrouwen met dezelfde intenties, ik ga niet doen alsof ik een relatie zoek wanneer dat niet het geval is, puur om haar in bed te krijgen.

Eigenlijk geven veroveringen tijdens het uitgaan wel meer voldoening, dan via een app. Heeft met de spanning van het flirten te maken.
pi_192261880
- Dan hoef je ook niet te reageren -

[ Bericht 66% gewijzigd door CoolGuy op 25-03-2020 09:47:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')