Niemand heeft maskers. Zo hou je mensen thuis.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef remlof het volgende:
Alles gaat dicht in Italië, behalve essentiële voorzieningen zoals supermarkten en bepaalde overheidsinstanties. OV blijft wel rijden, maar waarschijnlijk beperkt. Bedrijven mogen alleen nog mensen thuis laten werken.
Mondmaskers worden verplicht buiten. Om verspreiding te voorkomen neem ik aan.
Nope, eerst gaan Spanje, Frankrijk en Duitsland voordat wij ook maar iets doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Welk land volgt hierna met zulke maatregelen? Wij?
Lijkt me niet lang vol te houden. Daarnaast gaan mensen toch wel naar buiten of zoeken ze familie op. In het beste geval is dit een hele dure ‘afremknop’.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
Gezien de harde stijging de afgelopen dagen gok ik op Spanje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Welk land volgt hierna met zulke maatregelen? Wij?
En de speeltuinen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef remlof het volgende:
Alles gaat dicht in Italië, behalve essentiële voorzieningen zoals supermarkten en bepaalde overheidsinstanties. OV blijft wel rijden, maar waarschijnlijk beperkt. Bedrijven mogen alleen nog mensen thuis laten werken.
Dezelfde kant op als Griekenland denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
Begrijpelijk, denk ik, maar zijn die nog te krijgen in Italie dan? Heeft elke Italiaan die al gehamsterd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef remlof het volgende:
afgeslaten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://petities.nl/petit(...)gelen-tegen-covid-19
Verplicht is een groot woord, maar het wordt aangeraden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef _I het volgende:
[..]
Niemand heeft maskers. Zo hou je mensen thuis.
In oorlogstijd is er ook heel weinig commerciele activiteit, en wordt er vooral gewerkt voor de strijd. Zolang de voedselvoorziening is veiliggesteld kunnen we nog heel ver zakken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Kekster het volgende:
[..]
Lijkt me niet lang vol te houden. Daarnaast gaan mensen toch wel naar buiten of zoeken ze familie op. In het beste geval is dit een hele dure ‘afremknop’.
0,1%?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef Confetti het volgende:
Ik las ergens dat de Italiaanse economie misschien met 1% gaat krimpen. Waarschijnlijk zijn ze een 0 vergeten.
1 of 2 topics terug volgens mij, dat haar terugvlucht gecanceled was en de alternatieve vluchten ook. en ze niet wist hoe ze nu terug moest komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een paar dagen kwam hier nog een verhaal voorbij over een Nederlands stelletje wat zou gaan trouwen ergens in Italie, ondanks alle problemen. Is daar al een update van
RIVM 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Revanches het volgende:
Nederland moet zeer snel met maatregelen komen. RIVM lijkt niet over bijzonder veel introspectief vermogen te bezitten, ook omdat andere microbiologen/epidemiologen de zaken doorgaans anders stellen. Hopelijk wordt dit ook achter de schermen benadrukt.
Het is ook oorlog, zo moet je het zien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit kan niet. Dat is een oorlogssituatie.
Ja hier dacht ik dus ook aan!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een paar dagen kwam hier nog een verhaal voorbij over een Nederlands stelletje wat zou gaan trouwen ergens in Italie, ondanks alle problemen. Is daar al een update van
De Madrilenen wachten al een hele tijd op lockdown maar er gebeurt vooralsnog niets. Nochtans is de toestand daar dramatisch te noemen. Mensen kopen vlotjes in supermarkten want de beslissing kan (en zal) elk moment kunnen vallen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Gezien de harde stijging de afgelopen dagen gok ik op Spanje.
Ah, okee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Verplicht is een groot woord, maar het wordt aangeraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |