Dank je voor je toelichting.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:59 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag en het antwoord zal niet bewezen of hapklaar zijn, maar mogelijk multifactorieel zoals alles binnen de geneeskunde. Om dezelfde reden dat bij sommige mensen de griep veel zwaarder toe slaat. Een combinatie van onder andere geslacht, leeftijd, overige medische aandoeningen, hormoonhuishouding, immuunsysteem, vaccinatiestatus, omgeving, voedingsstatus genetische aanleg, eerder doorgemaakt infecties en zo nog 100 factoren. Daarnaast ook nog een grote hoeveelheid pech en toeval.
Eensquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet anders denk ik met deze aantallen.
Hebben ze überhaupt nog postkantoren in Italië?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Koekoek alles op slottwitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
En nu dan... is de vraag. Hopen dat het virus gewoon uitbrand als het ware? En dan de rest van het jaar de grenzen op slot zetten omdat je anders zo weer met een nieuwe brandhaard zit? Ik ben heel benieuwd...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Koekoek alles op slottwitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
Mja, of grenzen dichtgooien of rest van Europa zou moeten volgens anders is het een soort van dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En nu dan... is de vraag. Hopen dat het virus gewoon uitbrand als het ware? En dan de rest van het jaar de grenzen op slot zetten omdat je anders zo weer met een nieuwe brandhaard zit? Ik ben heel benieuwd...
Pfoeeee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown
Ik denk dat dat wel onder essentiele zaken valt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Zouden benzinestations ook dicht gaan? Hoe gaan ze alles bevoorraden dan?
Sowieso alles behalve supermarkten, hoe worden die bevoorraad dan? Hoe worden de producten geproduceerd? Het is nogal wat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Op zich lijkt het Corona virus zich redelijk door de lucht te kunnen verplaatsen en voornamelijk bij wat zwakkere personen voor een longontsteking te zorgen. Mondkapjes en dergelijke schijnen daar ook niet tegen te helpen. En denk dat er geen politicus zo machtig is om de verplaatsing van lucht tergen te houden normaal gesproken toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:58 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat onze regering snel met aanvullende maatregelen komt, want alle maatregelen die we nu nemen hebben pas over 1 á 2 weken effectWe hollen achter de feiten aan. As we speak zitten hoestende mensen hun opaatjes en omaatjes te besmetten.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Welk land volgt hierna met zulke maatregelen? Wij?
Mensen die nu nog een cruise nemen kan je sowieso beter op zee laten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:09 schreef maily het volgende:
Cruisemaatschappijen: alleen nog gezonde ouderen toelaten aan boord
Voorraad/Importeren, supermarkten worden in de nacht bevoorraad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso alles behalve supermarkten, hoe worden die bevoorraad dan? Hoe worden de producten geproduceerd? Het is nogal wat.
Elk land zal volgen. Dus het maakt niet uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
Eseentiële diensten blijven opereren, fabrieken ook beperkt. Het zijn vooral de "reguliere" winkels die gaan sluiten. Kantoren zijn niet specifiek vermeld, maar ik denk dat niet veel bedrijven nog normaal kunnen opereren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Ik krijg het gevoel dat je de boel probeert op te stoken dan wel ons bangmaken. Wil je ajb kappen daarmee Ik beschuldig nooit iemand licht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Wat ik mij wel afvraag is waarom sommige met Corona zulke luchwegproblemen krijgen dat ze het heel erg benauwd krijgen.
Krijgen de meesten hier last van of alleen degenen met hele zware symptomen?
Italie is toch nog altijd de 3de grootse economie in Europa ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar damn, hoelang dan ook? Weken? Maanden? Wat een giganintische financiele gevolgen gaat dit hebben voor het toch al economisch niet zo stabiele Italie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |