abonnement Unibet Coolblue
pi_191963924
Na een tijdje zal de kans op besmetting even groot zijn hier, dan pakweg in Madrid bijvoorbeeld. en dan kunnen we gewoon weer reizen denk ik
  woensdag 11 maart 2020 @ 18:28:42 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_191964122
Nee ik denk dat het voor altijd verboden zal blijven.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_191964151
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:28 schreef mstx het volgende:
Nee ik denk dat het voor altijd verboden zal blijven.
maar dan enkel en alleen voor den @Belg
pi_191964188
De grote grap is, is dat het opheffen van een lock down alleen maar kan als het virus niet meer rondwaart. Niet in je eigen land en niet in andere landen. Anders breekt het binnen de kortste keren opnieuw uit.

Wordt dus wel lachen de komende 12 maanden oid. Totdat ze een vaccin hebben...
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 11 maart 2020 @ 18:35:33 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191964271
Ik zal eens op zoek gaan naar een paranormaal begaafde die naast de doden ook met een virus kan communiceren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191967837
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:31 schreef Puntenjager het volgende:
De grote grap is, is dat het opheffen van een lock down alleen maar kan als het virus niet meer rondwaart. Niet in je eigen land en niet in andere landen. Anders breekt het binnen de kortste keren opnieuw uit.

Wordt dus wel lachen de komende 12 maanden oid. Totdat ze een vaccin hebben...
of iedereen het gehad heeft en eigen anti-stoffen heeft aangemaakt.
pi_191967885
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:31 schreef Puntenjager het volgende:
De grote grap is, is dat het opheffen van een lock down alleen maar kan als het virus niet meer rondwaart. Niet in je eigen land en niet in andere landen. Anders breekt het binnen de kortste keren opnieuw uit.

Wordt dus wel lachen de komende 12 maanden oid. Totdat ze een vaccin hebben...
En dan huis aan huis iedereen verplicht en desnoods onder dwang vaccineren.

Zoiets?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_191968084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:28 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

of iedereen het gehad heeft en eigen anti-stoffen heeft aangemaakt.
De attack rate is natuurlijk nooit 100%.

Als driekwart van de mensen besmet is geweest, gaat de verspreiding van een virus veel langzamer, maar het gaat doorgaans niet naar nul. Het virus blijft endemisch.

Met andere woorden, het virus blijft rondwaren. Tenzij menselijk ingrijpen middels quarantaine en/of een vaccin inderdaad. Maar niet door immuniteit. Daarvoor blijven te veel mensen onbesmet en dus potentiële gastheer. Daar komt bij dat in dit geval misschien een hernieuwde besmetting mogelijk is. Dat je het na ziek geweest te zijn het doodleuk nog een keer kunt krijgen. Zijn al verschillende aanwijzingen voor. Tevens kan het virus muteren. Dat is zo ongeveer standaard voor een virus.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191968171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

En dan huis aan huis iedereen verplicht en desnoods onder dwang vaccineren.

Zoiets?
Ja. Net zoals bij polio of de mazelen. Ook verre van grappige virussen. Tenzij je een antivaxxer met aluhoedje bent. Dan is het alleen maar gezond om besmet te raken. Word je sterk van. Bij het onderhavige coronavirus herken je dat o.a. aan de zware longbeschadiging die een deel van de mensen er aan overhoudt. Haalt 20 jaar van je levensverwachting, maar je voelt je wel veel sterker als je het gehad hebt :Y
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191968719
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja. Net zoals bij polio of de mazelen. Ook verre van grappige virussen. Tenzij je een antivaxxer met aluhoedje bent. Dan is het alleen maar gezond om besmet te raken. Word je sterk van. Bij het onderhavige coronavirus herken je dat o.a. aan de zware longbeschadiging die een deel van de mensen er aan overhoudt. Haalt 20 jaar van je levensverwachting, maar je voelt je wel veel sterker als je het gehad hebt :Y
Het overgrote merendeel houdt er niets aan over. En ik hou ook zeker niet zo van verplichtingen en al helemaal niet van dwang. Dat werkt averechts bij mij.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_191968797
Of de buurlanden sluiten de grenzen voor parialand Nederland, dat over een paar weken een shithole-country wordt waar de overheid geen maatregelen heeft durven nemen.
pi_191968974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:59 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Het overgrote merendeel houdt er niets aan over. En ik hou ook zeker niet zo van verplichtingen en al helemaal niet van dwang. Dat werkt averechts bij mij.
Gelukkig heeft de overheid geweldsmiddelen voor vervelende mannetjes als jij :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')