Ze dachten: "het is maar een griepje" en negeerden de adviezen van de instanties.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kunnen daar zoveel doden vallen? Hebben ze daar complete bejaardentehuizen geinfecteerd!?
Lees je nou eens in: ze kunnen het daar niet meer aan in de overvolle ziekenhuizen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kunnen daar zoveel doden vallen? Hebben ze daar complete bejaardentehuizen geinfecteerd!?
Ze hebben te laat maatregelen genomen en niet hard genoeg ingegrepen. Ze hebben geen idee waar het zich allemaal verspreid heeft. Dit gaat in Nederland zeer waarschijnlijk ook gebeuren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Dit is iets wat sommigen hier al dagenlang duidelijk proberen te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Groningen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:23 schreef Alxander het volgende:
Ik woon in Madrid en het lijkt erop dat de stad bijna op slot gaat - vanavond laatste kans om te vertrekken denk ik. Waar zal ik heen gaan?
Milaan!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:23 schreef Alxander het volgende:
Ik woon in Madrid en het lijkt erop dat de stad bijna op slot gaat - vanavond laatste kans om te vertrekken denk ik. Waar zal ik heen gaan?
Groningenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:23 schreef Alxander het volgende:
echt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:23 schreef Alxander het volgende:
toch nog genoeg mensen die naïef zijn en in die club blijven gelovenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind de maatregelen van RIVM een lachertje. Zoals de cijfers laten zien loopt het met het aantal besmettingen gierend uit de klauwen, nemen wij in vergelijking met andere landen nauwelijks maatregelen.
Die mensen van het RIVM hebben of stalen zenuwen of zijn echt heel dom. Ik begin steeds meer in het laatste te geloven. Uitspraken als "het is uitgesloten dat je in de trein een coronapatient tegen komt" of "carnaval wordt in kleine kring gevierd" dragen bij aan dat beeld. Ook het maar vast blijven houden aan alleen testen bij contact met een bekende patiënt terwijl hun eigen steekproef laat zien dat er duizenden patiënten onder de radar gewoon rondlopen wekt geen vertrouwen.
lekker terug naar het vaderland (als je niet in Brabant woont)quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:23 schreef Alxander het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |