Dieet van Jumbo overgenomenquote:
Niet de enige Max die enkel door botsingen door de bocht kan komenquote:
1 Overwinning per jaar de laatste paar jaar. En met de huidige annuleringen kan dit ook zijn laatste van het jaar zijn.quote:
Coronaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flip sprint niet mee. Die is niet goed dit jaar. Ben benieuwd naar zijn verhaal
Corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest je dan niet naar Jumbo-Visma trekken voor hun foodcoach app?quote:
Verdomme.quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Die 3km regel geldt toch niet als je zelf onderuit gaat.
Dat zou bezopen zijn. Dit is gewoon je eigen schuld.quote:
Wellens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Daar ben ik het niet meen eens.quote:
Normaal gesproken wel toch? Als een groepje onderuit gaat krijgt iedereen dezelfde tijd, ongeacht wie het veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat die regel bestond om eventuele pech op te vangen. Niet voor renners die zelf als een mongool vallen omdat ze niet kunnen fietsen. Zou ik ook gewoon kunnen stoppen in de laatste 3km en 5 minuten lang aan mijn pik gaan trekken voordat ik over de finish bol?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet voor het eerst Manus?
Als je het niet te vaak doet, moet dat lukken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel bestond om eventuele pech op te vangen. Niet voor renners die zelf als een mongool vallen omdat ze niet kunnen fietsen. Zou ik ook gewoon kunnen stoppen in de laatste 3km en 5 minuten lang aan mijn pik gaan trekken voordat ik over de finish bol?
Is nu wel iets anders omdat het groepje is gesplit, Schach gaat dan naar het grootste groepje op 29".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel toch? Als een groepje onderuit gaat krijgt iedereen dezelfde tijd, ongeacht wie het veroorzaakt heeft.
Marionquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is geen calamiteit toch, maar je dagelijkse bezigheid?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel bestond om eventuele pech op te vangen. Niet voor renners die zelf als een mongool vallen omdat ze niet kunnen fietsen. Zou ik ook gewoon kunnen stoppen in de laatste 3km en 5 minuten lang aan mijn pik gaan trekken voordat ik over de finish bol?
Neem aan dat PN morgen dan niet meer verder gaat?twitter:FFCyclisme twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:43:47❌Suite aux dernières mesures liées à l'épidémie de COVID-19, la @FFCyclisme annonce l'annulation de toutes les épreuves cyclistes, toutes disciplines et toutes catégories confondues sur le territoire français, jusqu'à nouvel ordre. https://t.co/3UigkDcJEO reageer retweet
Jupquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat PN morgen dan niet meer verder gaat?twitter:FFCyclisme twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:43:47❌Suite aux dernières mesures liées à l'épidémie de COVID-19, la @:FFCyclisme annonce l'annulation de toutes les épreuves cyclistes, toutes disciplines et toutes catégories confondues sur le territoire français, jusqu'à nouvel ordre. https://t.co/3UigkDcJEO reageer retweet
Showtimer zei dat het morgen niet afgelast zou worden omdat ik voorspelde dat dat wel zo zou zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat PN morgen dan niet meer verder gaat?twitter:FFCyclisme twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:43:47❌Suite aux dernières mesures liées à l'épidémie de COVID-19, la @:FFCyclisme annonce l'annulation de toutes les épreuves cyclistes, toutes disciplines et toutes catégories confondues sur le territoire français, jusqu'à nouvel ordre. https://t.co/3UigkDcJEO reageer retweet
Toch nog goed nieuws in alle afgelastingen.twitter:EchelonsHub twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:57:32And that's it... 17 drafts including almost complete previews and an interview down the drain 😢
Was fun while it lasted, probably no previews coming for the next month but will try to keep some activity. Training camp list always updated, and an article is to come soon. https://t.co/fQvYzAQ7kY reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |