Zo is datquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef dud0r het volgende:
oke dat is fijn. Dan kunnen we over tot de orde van de dag
hier zonquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef 00wildchild het volgende:
Hallo net helemaal lekker weer in midden Nederland en nu ben ik in het Zuiden en gelijk helemaal regen enzo.
Wekkertjequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef 00wildchild het volgende:
Hallo net helemaal lekker weer in midden Nederland en nu ben ik in het Zuiden en gelijk helemaal regen enzo.
verstandigquote:
maar wel knap lastig in de zijquote:
haags beledigenquote:
midden nederlandquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef 00wildchild het volgende:
ja mooi kloten voetballen straks niet door zaterdag feestje al afgelast gaat lekkerquote:
Lekker belangrijk zegquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja mooi kloten voetballen straks niet door zaterdag feestje al afgelast gaat lekker
deze vrouw weetquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Midden Nederland Beste Nederland
Ze nemen alleen maar extra maatregelingen omdat als heel nederl thuiszit de economie helemaal een tik krijgt, we krijgen het toch allemaal. Maar liever verdeeld wil men.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja mooi kloten voetballen straks niet door zaterdag feestje al afgelast gaat lekker
zeker had het weekend vol en nu niksquote:
DTS?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeker had het weekend vol en nu niks
als er punten te pakken zijn is dat wel leukquote:
Er komt een tijd dat je dit gaat waarderen omdat het nooit meer gebeurt en dan snak je er naar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeker had het weekend vol en nu niks
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je dit gaat waarderen omdat het nooit meer gebeurt en dan snak je er naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |