abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:51:39 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191961008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor ongenuanceerde conclusie? :') Ik vind gewoon dat mensen soms een klein tikje harder mogen zijn dan we nu zijn. Waarbij jongens op het schild worden gehesen als ze met hun hoofd hun grootste zonden (in het geval van het Vice-artikel verdient dat ook echt een :') ) toegeven en veel mensen ervaringen en beslissingen tot in het extreme analyseren en beklagen in plaats van ze gewoon te accepteren.
En de andere kant is weer dat mensen soms best wat empathischer mogen zijn.
pi_191961019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:52 schreef Chia het volgende:

[..]

En ik snap ook niet waarom je die spijt dan per se onder het tapijt wil schuiven. Als een gesprek zoals het telefoongesprek (veel) eerder was gevoerd dan was dat juist waardevolle bijdrage geweest aan die zoektocht waar je het over hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Toon jij maar eens aan dat een uitgebreid gesprek met extreme uitdieping van allerlei details helender werkt dan gewoon te denken "dit is gebeurd, we gaan weer door". ;)
Hier zeg je toch dat je daar niet op zit te wachten? ;) Of hoe moet ik dit interpreteren?
pi_191961024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:48 schreef Chia het volgende:

En ik snap niet waarom je dat Vice artikel er nu weer aan de haren bij sleept, want ik had het altijd nog alleen over spijt van seks hebben in zijn algemeen en niet over een of ander slecht artikel met lege portretten.
Ook flauw, jij gooit er je eigen video overheen en vervolgens moet de discussie alleen nog maar over jouw onderwerp gaan?
pi_191961033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

We gaan nu wel heel diep zeg. 8)7 Mocht dit inderdaad gebeuren dan weet ik niet of het voor die persoon beter is om wat eelt op de eigen ziel te kweken of dit te "traumatiseren".

Ik ben daar dan wat makkelijker in: Vervelend dat je spijt hebt, maar is niet anders .
Maar waarom voel jij de drang om dat voor anderen te bepalen? Waarom lijkt het je zo te triggeren als iemand daarin een andere keuze maakt dan jij zou maken? Zou je wat dat betreft niet wat meer aan je incasseringsvermogen kunnen werken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 15:57:20 ]
pi_191961093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook flauw, jij gooit er je eigen video overheen en vervolgens moet de discussie alleen nog maar over jouw onderwerp gaan?
Ik had het niet meer over die video, maar wel over spijt van seks in zijn algemeenheid. Want daar hadden we het ook over, want jij kwam ermee aanzetten dat vrouwen veel vaker spijt hebben enz. enz.

En daar reageer ik dan op en dan kom jij weer met dat Vice artikel aanzetten. Daar kwam geen vrouw (aangezien jij het toespitste op vrouwen) aan het woord die spijt had van seks hoor. Het hoeft van mij niet over een onderwerp te gaan, maar dat van de hak op de tak en allerlei willekeurige zijpaadjes om telkens niet concreet op de kern in te gaan van het bericht waarop je reageert daar ben ik niet van nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 15:58:31 ]
pi_191961392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:55 schreef Chia het volgende:
Het hoeft van mij niet over een onderwerp te gaan, maar dat van de hak op de tak en allerlei willekeurige zijpaadjes
Daar zijn we allebei verantwoordelijk voor, dit is namelijk het metoo-topic. Niet het sekszusjes/spijt-topic.

Maar goed, volgens mij is er wel weer genoeg over gezegd. Het blijft een erg moeizaam discussie-onderwerp en dat zal het ook wel blijven door de botsing van biologie, gevoel en rationaliteit die bij seks nou eenmaal vaak tot uiting komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 16:13:18 ]
pi_191961467
@Generationalpha Zou je mijn vraag uit #52 nog even kunnen beantwoorden?
En als het niet teveel moeite is de vragen uit #54 ook nog.

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 16:17:24 ]
pi_191961520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Chia het volgende:
@:Generationalpha Zou je mijn vraag uit #52 nog even kunnen beantwoorden?
En als het niet teveel moeite is de vragen uit #54 ook nog.
Vooruit dan maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 16:24:46 ]
pi_191961579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:51 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

Hier zeg je toch dat je daar niet op zit te wachten? ;) Of hoe moet ik dit interpreteren?
Antwoord 1: Na 12 jaar nog een gesprek hebben en spijt hebben van een dronken one night stand.

Hmm... Lijkt me een tikkeltje overdreven. Was niet heel erg onder de indruk van het gesprek. Respectvolle reactie van die gast, die zou ik ook heus wel geven maar ik zou waarschijnlijk ook denken: Pfff meisje, wat maak je dit zwaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 16:31:38 ]
pi_191961714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar waarom voel jij de drang om dat voor anderen te bepalen? Waarom lijkt het je zo te triggeren als iemand daarin een andere keuze maakt dan jij zou maken? Zou je wat dat betreft niet wat meer aan je incasseringsvermogen kunnen werken?
Antwoord 2: Tja, weet ik veel. Dit wordt echt zo'n kip of het ei verhaal. Je vraag is nu eigenlijk "heb jij genoeg incasseringsvermogen om met het slechte incasseringsvermogen van de ander die dan weer niet goed kan omgaan met jouw goede incasseringsvermogen om te gaan?" Ofzo.

Volgens mij hebben we in een ander topic ook al een vergelijkbare discussie gehad over politieke correctheid, racisme etc. (Of was dat iemand anders?) Het gaat om een fundamentele discussie hoe we als samenleving met elkaar omgaan. Het moderne idee van "maak alles wat volgens jou niet kan bespreekbaar, zelfs het kleinste van het kleinste" (negerzoenen, fluiten naar op straat) slaat soms wat door.

Dat is mijn standpunt en daar zul je het mee moeten doen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:10:22 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191962407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Allemaal zaken waarbij ik vraagtekens heb. Meiden van nu groeien ook echt op een tijd dat seks (ook voor vrouwen) als lekker wordt gezien. Het is overal om ons heen, de seksspeeltjes voor vrouwen zijn niet aan te slepen. Juist de generatie van nu (18-30) heeft het het meest over metoo en spijt, dat is nogal contrastrerend.

En natuurlijk wordt er binnen studentenverenigingen wel wat geshamed, maar het lijkt me niet direct aangetoond dat dit een nationale tendens is. (Maar misschien weet jij daar meer over.)
[..]

Als je duidelijkheid wilt zit daar ook wel wat in toch? Of bedoel je dat zo’n “afgemaakte ervaring” er dan weer voor zorgt dat vrouwen toch spijt krijgen?
Eerlijk gezegd vond ik het vroeger vrijer dan nu hoor (jaren '70/80/90).

Nu is het veel meer een spagaat geworden. Wel seksualisering als in sexy op Instagram en dat soort zaken. Maar minder geniet gewoon van je lichaam en jeugd.
Er is echt wel een nieuwe preutsheid ontstaan.

Sterker nog, ik denk dat het mogelijk is dat de kans op spijt toegenomen is.
Het is, zeker bij jongeren, veel meer druk geworden om sexy, seksueel e.d. te zijn. Meer een plaatje dan werkelijk zelf willen.
In de jaren '80/90 was je als vrouw zijnde seksueel omdat je de baas over je eigen sekualiteit was (even grofweg gezegd he, niet dat het allemaal zo perfect was). Nu is het veel meer een soort van imago ding.
En dan die spagaat erbij. Je 'moet' een sexy fantasie vrouw zijn, maar als je daad bij woord voegt is het niet ok.

Dat imago ding is een lastige. Ik ben geen jonkie meer, kan dus maar beperkt inschatten wat voor effect het heeft.
Maar ik acht de kans groter geworden dat er meer mensen zijn die spijt hebben van seks omdat ze het niet perse deden omdat ze het echt wilde.
Het meer een gevolg was van het plaatje wat ze neergezet hebben.

Ik zie iig best veel druk bij de tienermeiden waarmee ik contact heb, hoor waar ze het over hebben.
Dat was beter, voor eventjes dan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191963304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Antwoord 1: Na 12 jaar nog een gesprek hebben en spijt hebben van een dronken one night stand.

Hmm... Lijkt me een tikkeltje overdreven. Was niet heel erg onder de indruk van het gesprek. Respectvolle reactie van die gast, die zou ik ook heus wel geven maar ik zou waarschijnlijk ook denken: Pfff meisje, wat maak je dit zwaar.
Ik had het dan ook over kort daarna... En niet over 12 jaar later. Vandaar ook dat ik zei (zie de dikgedrukte woordjes!):
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:52 schreef Chia het volgende:

[..]

En ik snap ook niet waarom je die spijt dan per se onder het tapijt wil schuiven. Als een gesprek zoals het telefoongesprek (veel) eerder was gevoerd dan was dat juist waardevolle bijdrage geweest aan die zoektocht waar je het over hebt.
Lezen, het blijft moeilijk. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Antwoord 2: Tja, weet ik veel. Dit wordt echt zo'n kip of het ei verhaal. Je vraag is nu eigenlijk "heb jij genoeg incasseringsvermogen om met het slechte incasseringsvermogen van de ander die dan weer niet goed kan omgaan met jouw goede incasseringsvermogen om te gaan?" Ofzo.

Volgens mij hebben we in een ander topic ook al een vergelijkbare discussie gehad over politieke correctheid, racisme etc. (Of was dat iemand anders?) Het gaat om een fundamentele discussie hoe we als samenleving met elkaar omgaan. Het moderne idee van "maak alles wat volgens jou niet kan bespreekbaar, zelfs het kleinste van het kleinste" (negerzoenen, fluiten naar op straat) slaat soms wat door.

Dat is mijn standpunt en daar zul je het mee moeten doen.
Als het wel kip of het ei is dan hanteer je kennelijk nogal een dubbele moraal. Moet jij weten, maar hypocriet is het wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar zijn we allebei verantwoordelijk voor, dit is namelijk het metoo-topic. Niet het sekszusjes/spijt-topic.
Ik haalde dat ook separaat aan en niet in reactie op iemand anders die het daar niet over had. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 17:50:06 ]
pi_191964671
Ik vind het een beetje lui dat de vraag "wil je dit ook" al teveel gevraagd is voor sommigen hier blijkbaar. Dat je wel seks wilt maar verder totaal niet geinteresseerd bent in wat de ander wil of drijft dat vind ik apart
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191965002
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind het een beetje lui dat de vraag "wil je dit ook" al teveel gevraagd is voor sommigen hier blijkbaar. Dat je wel seks wilt maar verder totaal niet geinteresseerd bent in wat de ander wil of drijft dat vind ik apart
Pure lust noemen ze dat. ;)
  woensdag 11 maart 2020 @ 20:47:48 #65
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191966976
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind het een beetje lui dat de vraag "wil je dit ook" al teveel gevraagd is voor sommigen hier blijkbaar. Dat je wel seks wilt maar verder totaal niet geinteresseerd bent in wat de ander wil of drijft dat vind ik apart
Normaliter hoeft die vraag niet gesteld te worden. Is er non verbale communicatie.
Inchecken is heel normaal. Letterlijk vragen of het wel ok is wat minder.

Willen weten wat de ander wil hoeft niet in woorden gevat te worden meestal.
Bij twijfel vraag, maar dat betekend niet dat woordelijk vragen altijd nodig is.

Ik wil niet iemand die steeds vraagt of alles ok is. Ik wil iemand die herkent dat ik wil dat hij/zij doorgaat.
Ik wil niet steeds moeten vragen of hij/zij het ok vindt, ik wil zien en weten dat het ok is, ik door mag of beter nog moet gaan.

Om te weten wat iemand wil en wat iemand drijft, iig mbt seks, zijn er niet veel woorden nodig meestal.
Iig geen hele directe vragen.

Voor mij geld igg dat als iemand steeds heel direct zou vragen of ik er wel ok mee ben dat een domper zou zijn.
Dat zou vrij duidelijk moeten zijn... Ik ben geen zeester.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191967419
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind het een beetje lui dat de vraag "wil je dit ook" al teveel gevraagd is voor sommigen hier blijkbaar. Dat je wel seks wilt maar verder totaal niet geinteresseerd bent in wat de ander wil of drijft dat vind ik apart
Seks is vooral non verbale communicatie.

En de vraag ‘wil je dit ook’ een enorme moodkiller.

Laten we wel zijn: het verschil tussen een bedpartner die geniet en een bedpartner die het maar over zich heen laat komen is best te merken.

Er zijn klootzakken die puur met eigen genot bezig zijn en die zullen het niet opmerken of er de schouders over ophalen. Maar een normaal persoon reageert daarop.
pi_191969285
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 20:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Normaliter hoeft die vraag niet gesteld te worden. Is er non verbale communicatie.
Inchecken is heel normaal. Letterlijk vragen of het wel ok is wat minder.

Willen weten wat de ander wil hoeft niet in woorden gevat te worden meestal.
Bij twijfel vraag, maar dat betekend niet dat woordelijk vragen altijd nodig is.

Ik wil niet iemand die steeds vraagt of alles ok is. Ik wil iemand die herkent dat ik wil dat hij/zij doorgaat.
Ik wil niet steeds moeten vragen of hij/zij het ok vindt, ik wil zien en weten dat het ok is, ik door mag of beter nog moet gaan.

Om te weten wat iemand wil en wat iemand drijft, iig mbt seks, zijn er niet veel woorden nodig meestal.
Iig geen hele directe vragen.

Voor mij geld igg dat als iemand steeds heel direct zou vragen of ik er wel ok mee ben dat een domper zou zijn.
Dat zou vrij duidelijk moeten zijn... Ik ben geen zeester.
Eens maar hoe zie jij dit verhaal dan in het licht van metoo?
pi_191969481
Het helpt al een hoop als vrouwen seks wat minder zouden gebruiken voor doelen anders dan seks hebben. Waarom zien veel vrouwen bewust of onbewust seks als een middel om iets anders te bereiken? Sommigen gebruiken het om een man te binden, om iets te bereiken op werkgebied, om er financieel beter van te worden, om toegang te krijgen tot bepaalde sociale kringen... Het wordt sterk gekoppeld aan waarde en doelen. Is die hoeren-mentaliteit inherent aan vrouwen?

Geen wonder dat je dan later spijt hebt.
pi_191970187
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Cockwhale het volgende:
Het helpt al een hoop als vrouwen seks wat minder zouden gebruiken voor doelen anders dan seks hebben. Waarom zien veel vrouwen bewust of onbewust seks als een middel om iets anders te bereiken? Sommigen gebruiken het om een man te binden, om iets te bereiken op werkgebied, om er financieel beter van te worden, om toegang te krijgen tot bepaalde sociale kringen... Het wordt sterk gekoppeld aan waarde en doelen. Is die hoeren-mentaliteit inherent aan vrouwen?

Geen wonder dat je dan later spijt hebt.
Dit lijkt me wel echt bullshit. :')
  woensdag 11 maart 2020 @ 22:59:25 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191970294
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Cockwhale het volgende:
Het helpt al een hoop als vrouwen seks wat minder zouden gebruiken voor doelen anders dan seks hebben. Waarom zien veel vrouwen bewust of onbewust seks als een middel om iets anders te bereiken? Sommigen gebruiken het om een man te binden, om iets te bereiken op werkgebied, om er financieel beter van te worden, om toegang te krijgen tot bepaalde sociale kringen... Het wordt sterk gekoppeld aan waarde en doelen. Is die hoeren-mentaliteit inherent aan vrouwen?

Geen wonder dat je dan later spijt hebt.
Meh...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191972583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef 3MCB7 het volgende:

Pure lust noemen ze dat. ;)
Ja dat is prima, als het wederzijds zo oppervlakkig is. Als dat niet zo is kun je het niet ineens gaan forceren, dan is het alleen maar walgelijk. Alsof je een man zou vragen om seks met een extreem afzichtelijke vrouw of homoseksuele seks te hebben (maar hoe veel ik het ook probeer voor te kauwen met vergelijkingen waarvan je denkt dat het hun equivalent is voor mijn gevoel, als de ander zich gewoon niet WIL inleven dan heeft het geen zin).

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 20:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Normaliter hoeft die vraag niet gesteld te worden. Is er non verbale communicatie.
Inchecken is heel normaal. Letterlijk vragen of het wel ok is wat minder.

Willen weten wat de ander wil hoeft niet in woorden gevat te worden meestal.
Bij twijfel vraag, maar dat betekend niet dat woordelijk vragen altijd nodig is.

Ik wil niet iemand die steeds vraagt of alles ok is. Ik wil iemand die herkent dat ik wil dat hij/zij doorgaat.
Ik wil niet steeds moeten vragen of hij/zij het ok vindt, ik wil zien en weten dat het ok is, ik door mag of beter nog moet gaan.

Om te weten wat iemand wil en wat iemand drijft, iig mbt seks, zijn er niet veel woorden nodig meestal.
Iig geen hele directe vragen.

Voor mij geld igg dat als iemand steeds heel direct zou vragen of ik er wel ok mee ben dat een domper zou zijn.
Dat zou vrij duidelijk moeten zijn... Ik ben geen zeester.
Oh ok, dan klopt dat dus wel voor sommigen.. Excuses
Wat is een zeester in deze context?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef ludovico het volgende:

Zijn punt is dat het de algehele basishouding van gemiddelde vrouw - die prima bio evolutionair te verklaren valt - conservatief, onbewust / emotioneel is m.b.t. seks. En dat van daaruit meer spijt komt. Dezelfde aanleiding heeft voor een vrouw dus wel effect en voor de man niet. Dus het lijkt er simpelweg op dat vrouwen veel kwetsbaarder zijn qua gevolgen. Dat een vrouw snel problemen ervaart ligt dan niet perse aan de man maar kan ook aan de vrouw liggen. Daarnaast, kun je je afvragen of schouders ophalen en doorleven niet een nuchterdere benadering is.
Bronnen

Veel mannen willen graag seks, maar dan per se met vrouwen en het lukt hen niet om dat te krijgen of niet zo vaak als ze willen. Dat een man daarmee snel problemen ervaart ligt dan niet per se aan de vrouw maar kan ook aan de man liggen. Dan kun je je afvragen of schouders ophalen en doorleven niet een nuchterdere benadering is.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:08 schreef VEM2012 het volgende:

Seks is vooral non verbale communicatie.

En de vraag ‘wil je dit ook’ een enorme moodkiller.

Laten we wel zijn: het verschil tussen een bedpartner die geniet en een bedpartner die het maar over zich heen laat komen is best te merken.

Er zijn klootzakken die puur met eigen genot bezig zijn en die zullen het niet opmerken of er de schouders over ophalen. Maar een normaal persoon reageert daarop.
Is het bij jou dan vaak voorgekomen dat je signaleerde dat je partner er geen zin in had en je toen ermee stopte?

[ Bericht 26% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-03-2020 03:04:18 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191973987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel echt bullshit. :')
Hoezo is dat bullshit?
pi_191974001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 22:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Meh...
Goed argument :')
pi_191974012
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 02:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Is het bij jou dan vaak voorgekomen dat je signaleerde dat je partner er geen zin in had en je toen ermee stopte?
Het lijkt me raar als het vaak voorkomt.

Sowieso probeer ik niets onverwachts te doen. Je bouwt iets op. Als je iemand ontmoet en het klikt, dan kun je beter niet uit het niets iemand gaan zoenen. Dat kan ik prima bij mijn vriendin doen, maar iemand nieuw, dan moet je aftasten.

Als je op de juiste momenten rustig aan doet, dan geef je de ander heel natuurlijk de kans om zich aan die situatie te onttrekken.

Daar zit denk ik waar het vooral mis kan gaan, dat iemand verrast wordt met een handeling die soms letterlijk uit het niets komt.

Het is wat dat betreft ook een spel, die juist die eerste keren zo leuk maakt. En dan merk je ook vaak dat met het juiste tempo weerstand als sneeuw voor de zon verdwijnt. Als man moet je in dat spel echt de grens kennen tussen leiding nemen en dwingend zijn.
pi_191974017
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Cockwhale het volgende:
Het helpt al een hoop als vrouwen seks wat minder zouden gebruiken voor doelen anders dan seks hebben. Waarom zien veel vrouwen bewust of onbewust seks als een middel om iets anders te bereiken? Sommigen gebruiken het om een man te binden, om iets te bereiken op werkgebied, om er financieel beter van te worden, om toegang te krijgen tot bepaalde sociale kringen... Het wordt sterk gekoppeld aan waarde en doelen. Is die hoeren-mentaliteit inherent aan vrouwen?

Geen wonder dat je dan later spijt hebt.
Lost for words.
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:27:36 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191976301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Goed argument :')
Best wel toch?
Alles beschreven in 1 geluidje, beter kan niet ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191977657
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind het een beetje lui dat de vraag "wil je dit ook" al teveel gevraagd is voor sommigen hier blijkbaar. Dat je wel seks wilt maar verder totaal niet geinteresseerd bent in wat de ander wil of drijft dat vind ik apart
Dit is voor mij echt nog nooit een moodkiller geweest, natuurlijk hoeft het niet elke 5 minuten, maar als je net met een nieuw iemand aan het friemelen bent is het dikke prima.

Ik heb het ook wel eens aan een vent gevraagd, we werden er niet minder geil van of zo :')
pi_191979287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lost for words.
Is je vrouw al in de uitverkoop? Of is de 5-jarige houdbaarheidsdatum nog niet overschreden?
pi_191979420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien wel omdat als maatschappij aan meisjes vooral wordt verteld dat ze niet zomaar met iemand naar bed moeten gaan en we dus een schuldgevoel over seks aanpraten?
Vrouwen wordt aangepraat dat ze vooral geen seks moeten hebben, want dan verliezen ze hun waarde. Kijk alleen al naar de topics over 'hoevaak mag je toekomstige partner seks hebben gehad'. Mannen en vrouwen die keihard 'slutshamen' alsof ze van de reli-politie zijn en vrouwen kuis en vroom horen te zijn.
pi_191980407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:55 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dit is voor mij echt nog nooit een moodkiller geweest, natuurlijk hoeft het niet elke 5 minuten, maar als je net met een nieuw iemand aan het friemelen bent is het dikke prima.

Ik heb het ook wel eens aan een vent gevraagd, we werden er niet minder geil van of zo :')
Ik vraag dat gewoon keurig, laatste keer dat ik dat deed werd tegen mij gezegd dit niet meer te vragen "want dat haalde de spanning eruit". :')

Niet iedereen is even consequent hierin en er is niet een eenduidige "werkbeschrijving" hoe je dit aan moet pakken. En dat is dus precies waarom er snel een grijs gebied ontstaat, met name bij casual seks. Mensen voelen elkaar nog niet aan.
pi_191982992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 13:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen wordt aangepraat dat ze vooral geen seks moeten hebben, want dan verliezen ze hun waarde. Kijk alleen al naar de topics over 'hoevaak mag je toekomstige partner seks hebben gehad'. Mannen en vrouwen die keihard 'slutshamen' alsof ze van de reli-politie zijn en vrouwen kuis en vroom horen te zijn.
Zo denkt maar een beperkt deel van de mannen hoor. En ik denk dat het in 9 vd 10 gevallen met onzekerheid te maken heeft.
pi_191983020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 13:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Is je vrouw al in de uitverkoop? Of is de 5-jarige houdbaarheidsdatum nog niet overschreden?
Haar houdbaarheidsdatum is wel wat langer dan dat: veel jonger dan ik en oogt veel jonger dan ze is.

Thanks for caring.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:00:14 #83
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191983279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zijn punt is dat het de algehele basishouding van gemiddelde vrouw - die prima bio evolutionair te verklaren valt - conservatief, onbewust / emotioneel is m.b.t. seks. En dat van daaruit meer spijt komt. Dezelfde aanleiding heeft voor een vrouw dus wel effect en voor de man niet. Dus het lijkt er simpelweg op dat vrouwen veel kwetsbaarder zijn qua gevolgen. Dat een vrouw snel problemen ervaart ligt dan niet perse aan de man maar kan ook aan de vrouw liggen. Daarnaast, kun je je afvragen of schouders ophalen en doorleven niet een nuchterdere benadering is.
Als je ergens spijt van hebt, dus een schuldgevoel, is het natuurlijk "handig" als je een ander, de ander, de schuld kunt geven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191983840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Als je ergens spijt van hebt, dus een schuldgevoel, is het natuurlijk "handig" als je een ander, de ander, de schuld kunt geven.
Zeker, lekker makkelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191984622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Als je ergens spijt van hebt, dus een schuldgevoel, is het natuurlijk "handig" als je een ander, de ander, de schuld kunt geven.
Precies. En dit schuldgevoel wordt door moderne feministen net even te vaak geprojecteerd op de man.

Terwijl diezelfde feministen altijd wel enorme voorvechters zijn geweest van vrije seks. Die vrije seks die voor zoveel spijtgevoel en narigheid heeft gezorgd bij vrouwen.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:56:38 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191984711
Is die arme Weinstein ook overkomen. Actrices tig keren sex met hem gehad, maar die ene keer wilde ze het "eigenlijk" niet. erna dan weer wel. Geen aangifte, ze zijn gewoon naar hem blijven gaan en met instemming sex met hem gehad !! Ik denk dat de reden achter al die actrices en would be actrices hun aantijgingen tegen die arme Steinie is, de gratis reclame. Toch weer tig keren in het nieuws, hun naam onder miljoenen mensen; lezers en kijkers.

Sowieso een vreemd rechtssysteem daar in Amerika. Dan heeft Nederland toch een veel beter en daardoor eerlijker en betrouwbaarder systeem.

Me too, ik ook. Herken het van vrouwenkransjes. Oh, ik vind dat toch zo lekker, Ik begin dan aan die grote tablet chocolade, wil maar een stukje eten, maar aan het einde van de avond had ik die hele tablet opgegeten. Maar eigenlijk wilde ik dat niet. (Werd je gedwongen?)
En dan, oh ja, ik ook. Dat heb ik ook. Ik wilde het niet maar opeens was de hele bak ijs leeg. Ja, ik ook, met chips, Ja, ik hoor er ook bij, ik hoor ook bij de groep!

Sorry mensen, ik wil niet bagatelliseren over echte verkrachtingen, en hoop dat mensen die zulke dingen doen hun straf niet ontlopen !! Maar van al die metoo beweringen geloof ik lang niet alles, eigenlijk heel weinig. Iedere werkelijk gebeurde verkrachting of aanranding is er een teveel, zoals het onvoorstelbaar misbruik door geestelijken van diverse christelijke geloofsrichtingen, door mensen in sport en onderwijs, in oorlogen, burgeroorlogen en onder vluchtelingen.

Veel slachtoffers willen niet vertellen wat er gebeurd is, dat is zelfs kenmerkend voor slachtoffers van dit soort misdaden. En deze staan zeer zelfvoldaan, bijna glunderend voor tv te vertellen, genietend van het kapotmaken van Steinie. Ik vermoed dat hij hen naar hun zin te hard liet werken of hen naar hun zin niet genoeg betaalde of hun carriére naar hun zin niet genoeg ondersteunde, en ze hem dat nu betaald zetten.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:22:40 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191985351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Precies. En dit schuldgevoel wordt door moderne feministen net even te vaak geprojecteerd op de man.

Terwijl diezelfde feministen altijd wel enorme voorvechters zijn geweest van vrije seks. Die vrije seks die voor zoveel spijtgevoel en narigheid heeft gezorgd bij vrouwen.
Vrije sex is mooi !! Maar je moet het ook aankunnen. Bij vrijheid heb je dus ook de vrijheid van keuze. En dus ook de verantwoording van je (eigen) keuze.
Kies je (M?V) een sexpartner en het valt tegen, dan moet je je verantwoording nemen en denken, oeps, ik heb een verkeerde keuze gemaakt. Foutje. Dat moet ik niet meer doen, daar heb ik van geleerd.
Dat is ook met carriére maken. Sommige vrouwen willen in sommige, voorheen echte "mannen domeinen" meedraaien. Maar dan moet je ook voldoen in die mannen domeinen, aan de eisen die aan mensen, werknemers in die mannen domeinen gesteld worden. In het ene beroep gaat dat makkelijker, in het andere niet zo. En de ene vrouw gaat het makkelijker af dan de andere.

Er is een gezegde, ongeveer als volgt ... pas op met wat je je wenst, misschien komt je wens wel uit, en dan zit je met de gebakken peren.

Vrijheid, vrijheid ook in keuzes maken. Maar als je keuzes maakt, heb je ook zelf de verantwoording erover. En dat is een stuk moeilijker als dat je in een positie werd gedwongen. Zestig jaren geleden bleef en echtpaar een echtpaar, er werd niet gescheiden, de vrouw bleef thuis en ging niet uit werken. Nu heeft ze de vrijheid, ze hoeft niet meer in de relatie te blijven. echtscheiding of opheffing van samenlevingscontract gaat aan de lopende band en het is heel normaal dat vrouwen werken. Maar als die vrijheid van keuze verkeerd uitpak, heb je (iedereen, man en vrouw) het ook aan jezelf te danken cq te wijten als je in een ongewenste situatie terecht komt.

Ik denk, als senior, dat veel vrouwen vroeger gelukkiger waren dan nu. En ik denk dat veel vrouwen van nu, liever zouden leven zoals de vrouwen vroeger, voor 50 jaar bv. leefden.
Je had wat je had, inclusief een partner, en ieder had zijn rol, zijn functie droeg zijn (haar) steentje bij aan het gezamenlijke leven. En als er niet iets heel raars gebeurde of er niet iemand overleed, dan was en bleef dat zo. En nu, meer kinderen groeien op in één ouder gezinnen met een (slechts één) gestresste ouder, dan met een vader en een moeder.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191986666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Precies. En dit schuldgevoel wordt door moderne feministen net even te vaak geprojecteerd op de man.

Terwijl diezelfde feministen altijd wel enorme voorvechters zijn geweest van vrije seks. Die vrije seks die voor zoveel spijtgevoel en narigheid heeft gezorgd bij vrouwen.
Goh en ik maar denken dat MeToo juist ging over situaties waarin je toch niet zo vrij lijkt. Zoals zo een Weinstein, die zeker wel een dusdanig grote invloed had in Hollywood dat je een heel stuk moeilijker aan de bak zou kunnen komen als je die afwees..
pi_191986852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goh en ik maar denken dat MeToo juist ging over situaties waarin je toch niet zo vrij lijkt. Zoals zo een Weinstein, die zeker wel een dusdanig grote invloed had in Hollywood dat je een heel stuk moeilijker aan de bak zou kunnen komen als je die afwees..
Qft
pi_191987174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef LeesFoknl het volgende:
Is die arme Weinstein ook overkomen. Actrices tig keren sex met hem gehad, maar die ene keer wilde ze het "eigenlijk" niet. erna dan weer wel. Geen aangifte, ze zijn gewoon naar hem blijven gaan en met instemming sex met hem gehad !! Ik denk dat de reden achter al die actrices en would be actrices hun aantijgingen tegen die arme Steinie is, de gratis reclame. Toch weer tig keren in het nieuws, hun naam onder miljoenen mensen; lezers en kijkers.

Sowieso een vreemd rechtssysteem daar in Amerika. Dan heeft Nederland toch een veel beter en daardoor eerlijker en betrouwbaarder systeem.

Me too, ik ook. Herken het van vrouwenkransjes. Oh, ik vind dat toch zo lekker, Ik begin dan aan die grote tablet chocolade, wil maar een stukje eten, maar aan het einde van de avond had ik die hele tablet opgegeten. Maar eigenlijk wilde ik dat niet. (Werd je gedwongen?)
En dan, oh ja, ik ook. Dat heb ik ook. Ik wilde het niet maar opeens was de hele bak ijs leeg. Ja, ik ook, met chips, Ja, ik hoor er ook bij, ik hoor ook bij de groep!

Sorry mensen, ik wil niet bagatelliseren over echte verkrachtingen, en hoop dat mensen die zulke dingen doen hun straf niet ontlopen !! Maar van al die metoo beweringen geloof ik lang niet alles, eigenlijk heel weinig. Iedere werkelijk gebeurde verkrachting of aanranding is er een teveel, zoals het onvoorstelbaar misbruik door geestelijken van diverse christelijke geloofsrichtingen, door mensen in sport en onderwijs, in oorlogen, burgeroorlogen en onder vluchtelingen.

Veel slachtoffers willen niet vertellen wat er gebeurd is, dat is zelfs kenmerkend voor slachtoffers van dit soort misdaden. En deze staan zeer zelfvoldaan, bijna glunderend voor tv te vertellen, genietend van het kapotmaken van Steinie. Ik vermoed dat hij hen naar hun zin te hard liet werken of hen naar hun zin niet genoeg betaalde of hun carriére naar hun zin niet genoeg ondersteunde, en ze hem dat nu betaald zetten.
Oh, nou dan kunnen ze die Zeursteen ook wel weer vrijspreken, als jij die vermoedens hebt. Misschien hadden de rechters de almachtige FoK jury moeten inschakelen.
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 18:54:55 #91
5428 crew  miss_sly
pi_191987584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goh en ik maar denken dat MeToo juist ging over situaties waarin je toch niet zo vrij lijkt. Zoals zo een Weinstein, die zeker wel een dusdanig grote invloed had in Hollywood dat je een heel stuk moeilijker aan de bak zou kunnen komen als je die afwees..
Qft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191989966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goh en ik maar denken dat MeToo juist ging over situaties waarin je toch niet zo vrij lijkt. Zoals zo een Weinstein, die zeker wel een dusdanig grote invloed had in Hollywood dat je een heel stuk moeilijker aan de bak zou kunnen komen als je die afwees..
In eerste instantie wel maar later ging metoo juist ook enorm over grijs gebied-situaties en ongelukkige situaties tijdens one night stands enzo. Dat is een uitvloeisel van metoo en het radicalere feminisme.

Heb je de link gelezen van Vice die ik stuurde?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 20:38:28 ]
pi_191990035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vrije sex is mooi !! Maar je moet het ook aankunnen. Bij vrijheid heb je dus ook de vrijheid van keuze. En dus ook de verantwoording van je (eigen) keuze.
Kies je (M?V) een sexpartner en het valt tegen, dan moet je je verantwoording nemen en denken, oeps, ik heb een verkeerde keuze gemaakt. Foutje. Dat moet ik niet meer doen, daar heb ik van geleerd.
Dat is ook met carriére maken. Sommige vrouwen willen in sommige, voorheen echte "mannen domeinen" meedraaien. Maar dan moet je ook voldoen in die mannen domeinen, aan de eisen die aan mensen, werknemers in die mannen domeinen gesteld worden. In het ene beroep gaat dat makkelijker, in het andere niet zo. En de ene vrouw gaat het makkelijker af dan de andere.

Er is een gezegde, ongeveer als volgt ... pas op met wat je je wenst, misschien komt je wens wel uit, en dan zit je met de gebakken peren.

Vrijheid, vrijheid ook in keuzes maken. Maar als je keuzes maakt, heb je ook zelf de verantwoording erover. En dat is een stuk moeilijker als dat je in een positie werd gedwongen. Zestig jaren geleden bleef en echtpaar een echtpaar, er werd niet gescheiden, de vrouw bleef thuis en ging niet uit werken. Nu heeft ze de vrijheid, ze hoeft niet meer in de relatie te blijven. echtscheiding of opheffing van samenlevingscontract gaat aan de lopende band en het is heel normaal dat vrouwen werken. Maar als die vrijheid van keuze verkeerd uitpak, heb je (iedereen, man en vrouw) het ook aan jezelf te danken cq te wijten als je in een ongewenste situatie terecht komt.

Ik denk, als senior, dat veel vrouwen vroeger gelukkiger waren dan nu. En ik denk dat veel vrouwen van nu, liever zouden leven zoals de vrouwen vroeger, voor 50 jaar bv. leefden.
Je had wat je had, inclusief een partner, en ieder had zijn rol, zijn functie droeg zijn (haar) steentje bij aan het gezamenlijke leven. En als er niet iets heel raars gebeurde of er niet iemand overleed, dan was en bleef dat zo. En nu, meer kinderen groeien op in één ouder gezinnen met een (slechts één) gestresste ouder, dan met een vader en een moeder.
Mooi en respectvol geschreven stuk. _O_
pi_191990288
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

In eerste instantie wel maar later ging metoo juist ook enorm over grijs gebied-situaties en ongelukkige situaties tijdens one night stands enzo. Dat is een uitvloeisel van metoo en het radicalere feminisme.

Heb je de link gelezen van Vice die ik stuurde?
Je hebt mij niks gestuurd, maar ik heb ook weinig trek in het sneeuwbaleffect van mensen die niet bij de kern kunnen en willen blijven. Er worden wel meer termen gehighjacked en statistieken verkracht, dat is geloof ik radicaal en extremistisch (m/v/x) eigen in het algemeen.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 19:48:42 #95
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192032635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vraag dat gewoon keurig, laatste keer dat ik dat deed werd tegen mij gezegd dit niet meer te vragen "want dat haalde de spanning eruit". :')

Niet iedereen is even consequent hierin en er is niet een eenduidige "werkbeschrijving" hoe je dit aan moet pakken. En dat is dus precies waarom er snel een grijs gebied ontstaat, met name bij casual seks. Mensen voelen elkaar nog niet aan.
Nu, door schade en schande wijs geworden (overigens niet met vrouwen op [b]sexueel [/b]gebied maar meer in het zakelijke en met ambtenaren die zeggen, dat heb ik niet gezegd, niet zo gezegd, of opeens zou ik het verkeerd begrepen hebben) ga ik zelfs een hele stap verder.
Ik laat hen een verklaring ondertekenen. En maak tevens een kopietje van hun ID.
Ben gekke Henkie niet. In die verklaring staat ook dat ik geen kind wens en een verklaring en beschrijving hoe en welke voorbehoeding er gebruikt wordt of van gebruikt is gemaakt (door de vrouw en of de man, als een ervan beweert dat ze x of y heeft / laten doen.
Ik volg de wetgeving in Zweden, het in mijn ogen vermoedelijk enige land dat consequent is en waar emancipatie ook betekent dat vrouwen ook hun verantwoording (moeten) nemen. En niet alleen als het hen uitkomt wat kreten uiten, meestal om een of ander voordeel te behalen.

Voorbeeld, in Zweden is prostitutie dus illegaal. Ook volwassen mannen en vrouwen die een afspraak maken sex tegen geld, maakt niet uit dat beiden daarin overeenkomen, het is verboden.
De man krijgt een boete en ik meen dat hij zelfs tot 6 maanden gevangenisstraf kan krijgen.
Maar, zo gaat het daar, in dat geval is de vrouw óók een "crimineel". Na betaling van de boete of het uitzitten van een eventuele straf is het gedaan voor de man. De vrouw echter wordt als ze kinderen heeft gemonitord door jeugdzorg en vaak haalt men haar kinderen weg bij haar. En dat dus jaren, totdat de kinderen een bepaalde leeftijd bereikt hebben.
Ik ben hier falikant op tegen, maar het is wel consequent.

Kijken jullie wel eens het programma over daten, een blind date in een sjiek restaurant. Komt tegenwoordig echt op elke zender ook buitenlandse zenders. Aan het eind komt de rekening. Wie betaalt er in 9 van de 10 gevallen de hele rekening? Juist, de man. Zelfs als ie een eenvoudige baan heeft en de vrouw heeft een management baan (vrij, sterk, onafhankelijk creatief spitsvondig, leiding geven = meer verdienen !!!). Ja, allemaal salon feministes, als het hen uitkomt! En voor de rest lekker comfortabel genieten van de positieve discriminatie .Voor het gros van de zgn. feministes geldt dit. Maar echt in aktie komen, zelfs voor écht belangrijke zaken mbt vrouwen, zoals besnijden van meisjes van net 11-12 jaar oud, verkrachten van (inwonende) werkneemsters, slavernij door hun paspoort in te nemen zodat ze niet weg kunnen en dan jaren geen loon te geven, heel normaal in sommige delen van de wereld, vind ik dat je maar heel weinig van hoort.

Heb er nog een heel mooie documentaire over, natuurlijk ook mannen overkomt het maar het gros toch vrouwen. Zal het eens opzoeken hoe die heet ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:05:01 #96
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192033006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goh en ik maar denken dat MeToo juist ging over situaties waarin je toch niet zo vrij lijkt. Zoals zo een Weinstein, die zeker wel een dusdanig grote invloed had in Hollywood dat je een heel stuk moeilijker aan de bak zou kunnen komen als je die afwees..
Hallo! Situaties waarin je niet zo vrij lijkt. IK neem aan je hebt blijkt bedoeld? Anders begrijp ik je zin niet.

En ja, het zou best kunnen, wat jij stelt, dat Steinie "een dusdanig grote invloed had in Hollywood dat je een heel stuk moeilijker aan de bak zou kunnen komen als je die afwees".
Maar zoals ik het zie, had ze het dus ook kunnen laten. Het is geen verkrachting. Het is een besluit genomen door een vrouw. Ze heeft besloten erop in te gaan voor carriére (= geld). In mijn ogen ook een vorm van prostitutie. Geen verkrachting. Een keuze !!
Iedereen maakt wel eens keuzes die hij of zij liever niet had gemaakt, maar gezien het voordeel wat het oplevert toch doet, denk ik.

Als deze Steinie (ook) verkracht heeft, dan mogen, neen moeten ! ze hem daarvoor straffen.

Net zo als die Lewinski, bij die Clinton. Het arme onschuldige ding, geeft Clonton een blowjob en bewaart dan haar jurkje 10 jaar lang want je weet maar nooit hoe het je van pas kan komen cq ten gelde kunt maken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:07:36 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192033072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Oh, nou dan kunnen ze die Zeursteen ook wel weer vrijspreken, als jij die vermoedens hebt. Misschien hadden de rechters de almachtige FoK jury moeten inschakelen.
Sommigen willen mij in een bepaalde hoek plaatsen, maar het is andersom. Ze moeten die man bestraffen voor wat ie heeft gedaan als ie dat bewezen gedaan heeft en niet om feministisch - politieke redenen. Gewoon zuiver houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 15-03-2020 05:50:29 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 15 maart 2020 @ 05:42:05 #98
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192041937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 13:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen wordt aangepraat dat ze vooral geen seks moeten hebben, want dan verliezen ze hun waarde. Kijk alleen al naar de topics over 'hoevaak mag je toekomstige partner seks hebben gehad'. Mannen en vrouwen die keihard 'slutshamen' alsof ze van de reli-politie zijn en vrouwen kuis en vroom horen te zijn.
Ja, vroeger, in mijn jeugd, in Nederland, was dat zeker niet zo. IK ben echt verbaasd dat (naar het schijnt, want ik maak daar niet meer deel van uit) de jeugd enerzijds steeds jonger sex heeft maar tevens preutser is geworden. Dat slutshamen ken ik niet van een halve eeuw of zo geleden.
Is dat iets van de tijdgeest of van de globalisering? Want (in oa Amerika) denkt men veel anders over, kijkt men heel anders naar en gaat men, ook van rechtswege, heel anders om met sex. En al die buitenlandse invloeden zijn tegenwoordig 10 (100?) maal meer en sterker in de huidige geglobaliseerde wereld. En dat is zeker niet alleen de US.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 15 maart 2020 @ 06:04:54 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192041970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu, door schade en schande wijs geworden (overigens niet met vrouwen op [b]sexueel [/b]gebied maar meer in het zakelijke en met ambtenaren die zeggen, dat heb ik niet gezegd, niet zo gezegd, of opeens zou ik het verkeerd begrepen hebben) ga ik zelfs een hele stap verder.
Ik laat hen een verklaring ondertekenen. En maak tevens een kopietje van hun ID.
Ben gekke Henkie niet. In die verklaring staat ook dat ik geen kind wens en een verklaring en beschrijving hoe en welke voorbehoeding er gebruikt wordt of van gebruikt is gemaakt (door de vrouw en of de man, als een ervan beweert dat ze x of y heeft / laten doen.
Ik volg de wetgeving in Zweden, het in mijn ogen vermoedelijk enige land dat consequent is en waar emancipatie ook betekent dat vrouwen ook hun verantwoording (moeten) nemen. En niet alleen als het hen uitkomt wat kreten uiten, meestal om een of ander voordeel te behalen.

Voorbeeld, in Zweden is prostitutie dus illegaal. Ook volwassen mannen en vrouwen die een afspraak maken sex tegen geld, maakt niet uit dat beiden daarin overeenkomen, het is verboden.
De man krijgt een boete en ik meen dat hij zelfs tot 6 maanden gevangenisstraf kan krijgen.
Maar, zo gaat het daar, in dat geval is de vrouw óók een "crimineel". Na betaling van de boete of het uitzitten van een eventuele straf is het gedaan voor de man. De vrouw echter wordt als ze kinderen heeft gemonitord door jeugdzorg en vaak haalt men haar kinderen weg bij haar. En dat dus jaren, totdat de kinderen een bepaalde leeftijd bereikt hebben.
Ik ben hier falikant op tegen, maar het is wel consequent.

Kijken jullie wel eens het programma over daten, een blind date in een sjiek restaurant. Komt tegenwoordig echt op elke zender ook buitenlandse zenders. Aan het eind komt de rekening. Wie betaalt er in 9 van de 10 gevallen de hele rekening? Juist, de man. Zelfs als ie een eenvoudige baan heeft en de vrouw heeft een management baan (vrij, sterk, onafhankelijk creatief spitsvondig, leiding geven = meer verdienen !!!). Ja, allemaal salon feministes, als het hen uitkomt! En voor de rest lekker comfortabel genieten van de positieve discriminatie .Voor het gros van de zgn. feministes geldt dit. Maar echt in aktie komen, zelfs voor écht belangrijke zaken mbt vrouwen, zoals besnijden van meisjes van net 11-12 jaar oud, verkrachten van (inwonende) werkneemsters, slavernij door hun paspoort in te nemen zodat ze niet weg kunnen en dan jaren geen loon te geven, heel normaal in sommige delen van de wereld, vind ik dat je maar heel weinig van hoort.

Heb er nog een heel mooie documentaire over, natuurlijk ook mannen overkomt het maar het gros toch vrouwen. Zal het eens opzoeken hoe die heet ....
Documentaires ...

DE reeks "Why slavery" deel 5 "Maid in hell"
Nederlandse documentaire reeks uit 2018
UItgezonden op NPO2 door de EO op 16-10-2019

en de reeks "Die Story"
Verschleppt und Verkauft
Over slavernij in Rusland.

En dan ken ik uit eigen kennissenkring een groter aantal gebeurtenissen die 100 % slavernij zijn,inclusief uitbuiting, misbruik, mishandeling, verkrachting en marteling! Met helaas maar 1-2 verhalen die toch nog goed zijn afgelopen, waaronder één (dramafilm waardige) echte redding door andere vrouwen die dat toevallig meekregen (in de zin van opmerkten). Maar daar kan ik niet over uitweiden, vanwege privacy redenen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192062222
Kan het zijn omdat vrouwen zelf houden van rape-sex en dat soort dingen. Dat mannen denken dat ze altijd wat meer moeten pushen. En dat het daar een keer (want vaak wil zo een vrouw het zelf wel) fout gaat?

Je leest vaak dat vrouwen zelf van edgy stoere mannen houden en dat ze jongens vaak te soft vinden in bed. En dan gaat het een keertje uit de honderden keren dat ze met stoere jan en alleman het bed in duikt fout. Aleen omdat ze er specifiek die avond echt geen zin in had (wat natuurlijk goed kan en daar gaat het me niet om).

Ik merk ook dat zo'n sociale twitter-hype als #metoo werkt als een soort dan heb ik ook wat te vertellen onder vriendinnen. Dit gaat echt zo als ik vrouwen hoor praten. Vraag een willekeurige vrouw. En ze kennen altijd wel iemand of zichzelf die wat met een oudere leraar heeft gehad of een slechte date. Het is afentoe drama wat breed wordt uitgemeten naast het vele daten wat wel goed gaat.

Zowiezo vind ik het walgelijk om pas na 20 jaar aangifte te doen tegen iemand zonder bewijs. Ik vraag me serieus af. Hoeveel meer van dat soort foute ervaringen zo een vrouw wel niet heeft gehad in haar leven. En ze haalt alleen die ene keer boven tafel. Omdat het toevallig een senator betreft die rechts is en zijzelf links of het is een acteur. En dan krijgt zo'n vrouw zelf ook weer aandacht (het gaat altijd om aandacht).

Zijn vrouwen niet altijd een riskante onderneming die je als man maar beter uit je leven kunt houden (tenzij je echt sterk in je schoenen staat)?

[ Bericht 2% gewijzigd door Koetjebeh op 16-03-2020 03:34:01 ]
Time for new flavor in ya ear!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')