Dat is wel jammer, het zou voor iedereen prettiger zijn als er een volledig beeld is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand hier dat het RIVM de cijfers manipuleert of naar beneden probeert te krijgen. Er is simpelweg niet meer testcapaciteit, dat geeft het RIVM helder aan op de site.
Wie in thuis quarantaine is met een zieke wordt bijvoorbeeld al niet getest.
wie boeit dat nep ziek zijn, je mag hopen dat je het virus niet krijgtquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:12 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk moet het zo zijn dat werkgevers wel een koortsscanner mogen gebruiken om te kijken of werknemers niet nep-ziek zijn in deze tijd.
Maar dat mag niet vanwege privacy.
Vind eigenlijk dat dit bij besmettelijke ziekten wel moet kunnen.
Voor nu is het zo dat je zelf je temperatuur meet en doorgeeft of je verhoging hebt.
quote:Aan allen in dit topic,
Deze topicreeks gaat snel. Heel snel. Het onderwerp is er eentje waar soms ook best wat zorgen, ergernis, frustratie etc bij komt kijken.
De mods doen dit forum naast hun normale taken als vrijwilligers.
Wij willen een beroep op jullie allen doen: Laat je in deze reeks van je beste kant zien. Alleen dan blijft het leesbaar, alleen dan blijft het te behappen voor de mods.
** Zie je een post die je echt niet vindt kunnen, zet een TR en duik er niet allemaal overheen. Dan moeten mods een complete discussie gaan verwijderen ipv één post.
** Er zijn andere topics in dit forum voor Slowchat, de 'het is maar een griepje' discussie, de hihaho grapjes etc. Hou dat in deze reeks dus zo veel mogelijk beperkt ajb.
** Laat het persoonlijke gehakketak op elkaar gewoon even achterwege.
** Mocht er toch een discussie geveegd worden en er wordt in alle haast een post te veel verwijderd per ongeluk, haal een keer je schouders op.
De mods doen wat ze kunnen. En ook zij willen wel een keer gewoon bijlezen over het onderwerp hier of even ontspannen. Hou daar rekening mee. Help een handje.
Dankjewel.
Dat krijg je helaas nooit voor elkaar vrees ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, het zou voor iedereen prettiger zijn als er een volledig beeld is.
Genoeg reacties gezien in de trend van: "Ik heb een snotneus en wordt niet getest! Dit is de reinste vorm van manipulatie om de cijfers zo laag mogelijk te houden!!!".quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand hier dat het RIVM de cijfers manipuleert of naar beneden probeert te krijgen. Er is simpelweg niet meer testcapaciteit, dat geeft het RIVM helder aan op de site.
Wie in thuis quarantaine is met een zieke wordt bijvoorbeeld al niet getest.
Mee eens maar wat mij het meeste stoort is dat er niet geleerd wordt van de fouten en men die onzin blijft herhalen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is de vraag welke meerwaarde het heeft op dit moment om naar de fouten in het verleden te kijken. Beter focussen we ons op verdere fouten voorkomen
Dank, hopelijk is voor het vele andere steden ook zo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ggd Zuid Holland website. Rotterdam blijft op 14 staan al een paar dagen
twitter:enveryan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 06:32:23Tuvalet sonrası el yıkama oranları:
🇧🇦Bosna-Hersek: %96
🇹🇷Türkiye: %94
🇽🇰Kosova: %85
...
🇳🇱Hollanda: %50
🇮🇹İtalya: %57
...
🇰🇷Güney Kore: %39
🇯🇵Japonya: %30
🇨🇳Çin: %23
[Kaynak: Gallup International 2015] reageer retweet
Geen overbodige luxe inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien extra mods aanstellen? (of moet dit weer in Feedback?)
Aboutaleb god.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ggd Zuid Holland website. Rotterdam blijft op 14 staan al een paar dagen
quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:15 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)zellig-oranjegevoel/
Vaak heeft Angela de Jong gelijk. Dit keer had ze beter d'r mond kunnen houden.
Ik vind het jammer dat iedereen dom is in dit topic.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag niks, stel alleen vast dat het jammer is dat er geen volledig beeld is.
Maar dan mis je nog gevallen? RIVM heeft die symptomen ook opgesplitst: of, of, of. Er was pas een interview met iemand die eerst begon met hoest en pas na een week opeens flinke koorts kreeg?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:12 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk moet het zo zijn dat werkgevers wel een koortsscanner mogen gebruiken om te kijken of werknemers niet nep-ziek zijn in deze tijd.
Maar dat mag niet vanwege privacy.
Vind eigenlijk dat dit bij besmettelijke ziekten wel moet kunnen.
Voor nu is het zo dat je zelf je temperatuur meet en doorgeeft of je verhoging hebt.
Op de basissen. Voor degene die het niet weten bijna het gehele Nederlandse militaire apparaat bevindt zich in Brabant.quote:
De oppermachtige ErdoHitler heeft aan de poorten van de WC in Hollanda gecontroleerd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef polderturk het volgende:
Percentage van mensen die hin handen wassen na WC bezoek.twitter:enveryan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 06:32:23Tuvalet sonrası el yıkama oranları:
🇧🇦Bosna-Hersek: %96
🇹🇷Türkiye: %94
🇽🇰Kosova: %85
...
🇳🇱Hollanda: %50
🇮🇹İtalya: %57
...
🇰🇷Güney Kore: %39
🇯🇵Japonya: %30
🇨🇳Çin: %23
[Kaynak: Gallup International 2015] reageer retweet
Geen koorts=niet ziekquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar dan mis je nog gevallen? RIVM heeft die symptomen ook opgesplitst: of, of, of. Er was pas een interview met iemand die eerst begon met hoest en pas na een week opeens flinke koorts kreeg?
Hier zit ik ook thuis: hoesten als een malle afgelopen dagen en knallende hoofpijn. Nu vooral viezig spul in mijn keel, niezen en rillingen. Mijn temperatuur is prima, maar voor de zekerheid ga ik toch maar niet naar buiten.
ik vind het jammer dat je het zo negatief inziet, hier weten we het tenslotte beter dan die gekken van het RIVMquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat iedereen dom is in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |