Niet in de horecaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
Vraag me eerder af hoe jij je pensioen wil gaan verdienen dan
Nee wel hontenhaters zoals ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Stoot ik met deze TT nu mensen voor het hoofd die op de wachtlijst staan
Nou ik vind het over het algemeen vrij kaklompe beesten ja. Al haat ik hondenbezitters nog harder over het algemeenquote:
dus dit vind je niet leuk?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind het over het algemeen vrij kaklompe beesten ja. Al haat ik hondenbezitters nog harder over het algemeen![]()
Ik ben eens op Kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Jas kapot, broek kapot, handen open, knieën open.
Komt niet meer goed in dit leven
Zo zijn ze een stuk leukerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus dit vind je niet leuk?
[ afbeelding ]
Ik praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zijn ze een stuk leuker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heus wel.quote:
Dit ziet er nogal dom uit ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beestje ziet er niet dom uit maar blijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ziet er nogal dom uit ja.
Corgi's en husky's en zo zijn wel leuk, voor even. En Jack Russelltjes die zijn wel intelligent. Maar ook ADHD kwadraat dus daar ben ik ook gauw klaar mee.
beaglequote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nou. Met jequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Karakter
De beagle is een jachthond (met name hazen en konijnen) met als taak met de neus te jagen in een groep (een meute). Hij is alert (maar niet waakzaam). Beagles hebben een erg eigenwijs karakter. Door sommige mensen wordt deze eigenwijsheid nog weleens verward met een gebrek aan intelligentie, maar dit is zeer zeker niet het geval. Beagles zijn juist uitermate intelligent. De honden zijn in het algemeen zachtaardig, vriendelijk en niet agressief of verlegen. Ze houden van menselijk gezelschap. Ze zijn over het algemeen sociaal naar andere honden.
Beagles hebben voldoende beweging nodig (een volwassen hond zo'n 1,5 uur per dag).
Mooi, ga jij ze maar houden danquote:
Kadden hebben jou als personeel. En als ze de kans krijgen vreten ze je nog op ook. En die ranzige haarballen die ze uitkotsenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, ga jij ze maar houden danIk heb veel liever een kad
Kattenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, ga jij ze maar houden danIk heb veel liever een kad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |