abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:56:15 #1
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_7907409
Vond laatst op internet het Uberman's Sleep Schedule, ja dat is het schema wat Leonardo Da Vinci ook gebruikte... en die heeft toch aardig wat gepresteerd in zijn leven.

Het werkt alsvolgt:

Elke keer als je slaapt slaap je maar 20 min maar dat wel om de 4 uur. Als je dit een paar dagen volhoud schijnen je hersenen bij elk hazeslaapje gelijk in REM-sleep te komen. De slaap periode die je hersenen het meest nodig hebben, als gevolg hiervan heb je meer REM slaap dan een normaal persoon waardoor je je veel fitter voelt en nog eens meer tijd overhoud.

Voor meer info check:
http://callisto.manhattan.rocketknowledge.com:8080/memestream/1019087948/index_html[/url]
http://www.everything2.com/index.pl?node_id=892542
http://www.kuro5hin.org/story/2002/4/15/103358/720

Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_7907539
Is toch niet toe te passen in deze drukke tijden
  woensdag 15 januari 2003 @ 12:07:59 #3
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_7907629
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:03 schreef Ez3 het volgende:
Is toch niet toe te passen in deze drukke tijden
Als je een baan van 9 tot 17:00 hebt niet nee, maar als je zelfstandig aan grote internationale opdrachten moet werken (als voorbeeld) lijkt het me ideaal.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_7907651
Zal je baas wel waarderen als je effe tussendoor gaat slapen:Z

Aangenaaam ben nieuw hier

pi_7907654
Klinkt interessant, maar wat zouden ze op m'n werk zeggen als ik ze dit vertel

... heb er wel zo m'n twijfels bij hoor. Ik blijf erbij dat je beter op 'normale' tijden kunt slapen.

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_7907756
Zeker de moeite van het proberen waard!

Heb jarenlang ge-experimenteerd met het negeren van ritmes, waardoor een werkdag voor mij soms drie etmaal duurt, terwijl ik andere keren weer 12 uur aaneen lig te ronken, maar dit klinkt goed!

En wat werkgevers betreft die dat niet kunnen waarderen: tja, niet in elke branche valt zoiets toe te passen, maar voor programmeurs e.d. is dit toch ideaal, daar het ook nog eens de creativiteit zou kunnen bevorderen.

pi_7907766
het doet me denken aan de Johnny Bravo aflevering mer "UberMan"
maar goed... misschien eens leuk om te proberen nadat ik me dissertation heb ingeleverd
en wat het werk betreft, een baas heeft er geen problemen mee als jij een half uurtje rust neemt tussen de middag, er was toch ook een test met duitse ambtenaren?
  woensdag 15 januari 2003 @ 12:28:35 #8
31186 0_o
See my shadow changing
pi_7907943
Geen dank Sigmund
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  woensdag 15 januari 2003 @ 13:41:49 #9
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_7909183
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:28 schreef 0_o het volgende:
Geen dank Sigmund
Ja eigenlijk toch ook met dank aan O_o, al had ik er wel eens eerder van gehoord..

maar goed iemand het al geprobeerd ? Ik wacht tot de zomervakantie voor mijn eerste poging.

pi_7911404
Ik ga het ook nog wel es proberen, zal idd wel zomervakantie worden
leven als een koning
  zondag 19 januari 2003 @ 17:59:28 #11
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_7990079
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:08 schreef Diablo_GT het volgende:
Zal je baas wel waarderen als je effe tussendoor gaat slapen:Z

Aangenaaam ben nieuw hier

haha waarschijnlijk verwachten ze dan gelijk van je dat je wel even tot 12 uur doorgaat ofzo
pi_7990396
ik slaap zelf ook maar paar uurtjes per avond en het wend heel snel moet ik zeggen.

maar ik denk dat je beetje het zelfde effect krijgt als wat ik nu heb...
als je bezig ben blijf je wakker en als je nix doet dut je een beetje in ..

maar idd een experimentje waard, alleen jammer dat de rest van de wereld dr geen rekening mee houdt, ben je de hele avond wakker:
nix op tv nergens om naar toe te gaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')