Tien minuten verder en nog niks nieuws gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:10 schreef PinkLow het volgende:
7 dagen sociale onthouding in Brabant, wordt gevraagd..
Ik stop met het volgen, dit is zo blablabla
oeh, soepstengel de Italië watcher!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Italianen hebben niet dezelfde mentaliteit als Nederlanders.
Hier is het "maar een griepje" dus waarom mag ik morgen niet shoppen in Amsterdam of een biertje doen in de kroeg of in het weekend naar mijn ouders in Zutphen om de was te doen.
hahahaha ja leuk hahahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle Brabanders hier dienen uit te loggen tot 16 maart.
Adieu.
Je wilt vermijden dat je de boel daar en de huisarts besmet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Zorro het volgende:
"Ga niet onnodig naar de huisarts, zeker niet bij klachten"
Juist
begrijpend luisterenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Zorro het volgende:
Juist
Beter bellen en dan afgescheept worden door huisarts.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je wilt vermijden dat je de boel daar en de huisarts besmet.
Ik snap het wel, maar het klinkt zo idioot.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je wilt vermijden dat je de boel daar en de huisarts besmet.
Je wilt niet weten hoeveel mensen al naar de huisarts gaan voor een tinteling in de kleine teen, of een beetje hoofdpijn. Gewoon zoveel mogelijk proberen te ontlasten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Zorro het volgende:
Juist
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle Brabanders hier dienen uit te loggen tot 16 maart.
Adieu.
wel als je niet goed luistert jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar het klinkt zo idioot.
Mooi uitzicht vanuit den tropical.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
KOM VECHTEN DAN OP DE KORTE HEUVEL?!?!
WIE IS DIE VENT DAN?
zo gaat dat in Brabantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tien minuten verder en nog niks nieuws gezegd.
Je moet ook bij de GGD zijn !quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter bellen en dan afgescheept worden door huisarts.
Het klinkt als "Ga alleen als je niks hebt"quote:
Dat verklaart wel iets ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Overigens drie burgermeesters van VVD-huize
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |