Ik snap niet dat mensen in deze tijden nog naar evenementen gáán!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
ik snap ook niet zo waarom ze niet nu alvast evenement afgelasten ipv te wachten tot het te laat is
Dit is toch niet zo verwonderlijk. Op een gegeven moment valt dat niet meer te traceren. Schijnbaar kun je het virus ook bij je dragen zonder klachten geloof ik (?). Dan is het einde al zoek betreffende het opsporen van de bronnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:27 schreef Greys het volgende:
"Voor 156 gevallen is de bron onbekend."
Dat is best zorgwekkend.
we zijn het al die tijd al eensquote:
"In deze tijden"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen in deze tijden nog naar evenementen gáán!
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we zijn het al die tijd al eens
maar het is ook we leuk om je uit de tent te lokken
en china is een kutland
Iemand moet het doen daar. En hij is zo te merken niet de enige die het vindt. Wie het ook zou roepen daar, ben blij dat iemand het roept.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
Wel makkelijk scoren voor Wilders dit natuurlijk, maar wel gelijk.
Naja dat is toch de drang om een beetje leuk te willen leven. Ik durf een bezoekje aan het stadion nog gerust aan hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Terecht dat kuchende medewerkers getest worden, maar waarom wordt de (al twee weken) de longen uit het lijf hoestende burger niet getest. Niet eens even een bloedtestje bij de huisarts of het "gewoon" iets anders isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja hoi ik werk in een ziekenhuis, en hier worden aan de lopende band "kuchende" medewerkers getest. Echt met in de rij staan erbij.
Ahjoh. Naderende verkiezingen en de oppositie.quote:
omdat de meesten niet in een topic als dit rondhangen en de info van ons aller Rutte als enige referentie hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap wel de moeilijkheid van zo'n beslissing. Nu alles dicht gooien geeft ook geen garanties dat het, zodra een 'lockdown' voorbij is de boel niet alsnog ontploft qua besmettingen. Maar toch, ik zou liever niet achteraf denken 'hadden we maar...'.quote:
Zondag nog bij Feyenoord - Willem II geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorige week wel. Toen was het Jansen van PVV. Als die commentaar had kwam de hele kwamer blaffen. Paar minuten later kwam iemand van PvdD hetzelfde vertellen en de kamer zat er poeslief bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand moet het doen daar. En hij is zo te merken niet de enige die het vindt. Wie het ook zou roepen daar, ben blij dat iemand het roept.
Hoop alleen niet dat ze er niet naar luisteren 'want Wilders'.
En die van Nunspeet (of nou ja, Elspeet eigenlijk) is al van zondag.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:21 schreef Roellie80 het volgende:
Volgens de GGD zijn er ook gevallen in Nunspeet en Harderwijk.
https://www.destentor.nl/(...)oronavirus~ae2c4f4d/
https://www.destentor.nl/(...)oronavirus~af8689a4/
Deze tellen volgens het RIVM niet mee? Hoe betrouwbaar zijn de getallen van het RIVM?
Wil je dingen nou gewoon niet begrijpen of lukt het je gewoon echt niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"In deze tijden"
Alsof we midden in een oorlog zitten
Komt hij dan met concrete voorstellen of is het gewoon makkelijk scoren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand moet het doen daar. En hij is zo te merken niet de enige die het vindt. Wie het ook zou roepen daar, ben blij dat iemand het roept.
Hoop alleen niet dat ze er niet naar luisteren 'want Wilders'.
Wie is hij? Alleen Wilders of ook anderen die dezelfde vragen stellen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef fliert het volgende:
[..]
Komt hij dan met concrete voorstellen of is het gewoon makkelijk scoren?
Zeker wel, maar verder dan "wij nemen passende maatregelen" kwam Bruins niet. Hij gaf genoeg voorbeelden wat er gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef fliert het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat concrete voorstellen te bedenken en genoemd waar ze gewoon nog niet aan willen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef fliert het volgende:
[..]
Belangrijker om een partij aan te vallen dan luisteren naar de inhoud...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorige week wel. Toen was het Jansen van PVV. Als die commentaar had kwam de hele kwamer blaffen. Paar minuten later kwam iemand van PvdD hetzelfde vertellen en de kamer zat er poeslief bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |