Zeker wel, maar verder dan "wij nemen passende maatregelen" kwam Bruins niet. Hij gaf genoeg voorbeelden wat er gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef fliert het volgende:
[..]
Komt hij dan met concrete voorstellen of is het gewoon makkelijk scoren?
Er zijn toch al best wat concrete voorstellen te bedenken en genoemd waar ze gewoon nog niet aan willen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef fliert het volgende:
[..]
Komt hij dan met concrete voorstellen of is het gewoon makkelijk scoren?
Belangrijker om een partij aan te vallen dan luisteren naar de inhoud...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorige week wel. Toen was het Jansen van PVV. Als die commentaar had kwam de hele kwamer blaffen. Paar minuten later kwam iemand van PvdD hetzelfde vertellen en de kamer zat er poeslief bij.
Vragenuurtje. Bruins geeft antwoord Wilders stelde een vraag.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wie is hij? Alleen Wilders of ook anderen die dezelfde vragen stellen?
Ik vind het inderdaad nog meevallen op dit moment. Eventjes in ogenschouw nemende hoe dichtbevolkt dit land is, is pakweg 50/60 nieuwe gevallen per dag nog relatief weinig. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het hierbij blijft.quote:
Als je alle huisgenoten van een besmet iemand niet meer test zoals ze nu doen hou je de cijfers voorlopig wel lager ja.quote:
Snap ik best. Maar wij krijgen de kans niet onze zorgen uit te spreken. Hij wel.quote:
Ze laten het gewoon en lopen weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:33 schreef Kyran het volgende:
Respect voor kamerleden hoor, ik zou serieus gillend weglopen met zulke antwoorden.
Die is er al, kijk maar naar het aantal bevestigde COVID-19-patiënten met (vooralsnog) onbekende besmettingsroute:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Waar blijft toch die exponentiële groei?
Maar het heeft ook echt geen zin. Hij antwoordt gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:35 schreef _I het volgende:
[..]
Ze laten het gewoon en lopen weg.
Vraag gesteld. Check.
Dat is gewoon een kwestie van niet testen. Als je geen positieve uitslag hebt dan heb je het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nog meevallen op dit moment. Eventjes in ogenschouw nemende hoe dichtbevolkt dit land is, is pakweg 50/60 nieuwe gevallen per dag nog relatief weinig. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het hierbij blijft.
Alleen luistert er niemand naar hem ook al zou 'ie een punt hebben. Dat is prijs die je betaalt als je een rechtse tokkie bent.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Snap ik best. Maar wij krijgen de kans niet onze zorgen uit te spreken. Hij wel.
Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk dat griepje maar te pakken hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik snap wel de moeilijkheid van zo'n beslissing. Nu alles dicht gooien geeft ook geen garanties dat het, zodra een 'lockdown' voorbij is de boel niet alsnog ontploft qua besmettingen. Maar toch, ik zou liever niet achteraf denken 'hadden we maar...'.
Jaaaaaaaa, we hebben een nieuwe voorspelling! We pikken wat getallen eruit en maken er een leuke formule van!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Die is er al, kijk maar naar het aantal bevestigde COVID-19-patiënten met (vooralsnog) onbekende besmettingsroute:
Do 5 maart: 13
Vr 6 maart: 27
Za 7 maart: 29
Zo 8 maart: 47
Ma 9 maart: 90
Di 10 maart: 156
[ afbeelding ]
Logisch gevolg van een steekproef. Daar is wat langer onderzoek voor nodig als "Ik ben in Italie geweest."quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Die is er al, kijk maar naar het aantal bevestigde COVID-19-patiënten met (vooralsnog) onbekende besmettingsroute:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:35 schreef _I het volgende:
[..]
Ze laten het gewoon en lopen weg.
Vraag gesteld. Check.
Maar laten we vooral niet boos zijn op degenen die de belangrijke beslissingen hierover nemen en vertrouwen hebben...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar het heeft ook echt geen zin. Hij antwoord gewoon niet.
Even naar het eiland gaan. Je krijgt 4k als je je vrijwillig laat inspuiten met dat spul. Je moet alleen 2 weken in quarantaine.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk dat griepje maar te pakken hebben
Lieverd, dit zijn de daadwerkelijke getallen zoals gecommuniceerd door de NOS en het RIVM.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaaaaaaaa, we hebben een nieuwe voorspelling! We pikken wat getallen eruit en maken er een leuke formule van!
Statistisch is dit nog lang niet houdbaar.
Theater.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar het heeft ook echt geen zin. Hij antwoord gewoon niet.
Vele niet-rechtse-tokkies vallen hem bij daar. Dus dat zou geen argument meer moeten zijn om niet te luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Alleen luistert er niemand naar hem ook al zou 'ie een punt hebben. Dat is prijs die je betaalt als je een rechtse tokkie bent.
Goede zaak van Xi. Even zijn neus laten zien. Dat betekent dat er vertrouwen is in de manier van aanpak.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:38 schreef crystal_meth het volgende:
Xi Jinping bezoekt Wuhan.
https://www.reuters.com/a(...)a-idUSKBN20X0BE?il=0
156 zonder linkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:38 schreef _I het volgende:
[..]
Theater.
Vorige week zei Jaap nog "bij 50 gevallen en 30% onbekende herleiding" schalen we op. Nu rapporteren we met droge ogen 380 gevallen en bijna 100 zonder link.
En iedereen snapt dat het allemaal om de rust bewaren gaat. (Om gek van te worden.)
Waarom?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk dat griepje maar te pakken hebben
Ik ga vrijdag al naar Mallorca met een tussenstopje op Zurich. Maandag weer op schipholquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even naar het eiland gaan. Je krijgt 4k als je je vrijwillig laat inspuiten met dat spul. Je moet alleen 2 weken in quarantaine.
Dat klopt, maar jij haalt een cijfer uit het geheel en wil daarmee een voorspelling maken. Dat is statistisch leuk maar niet heel houdbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Lieverd, dit zijn de daadwerkelijke getallen zoals gecommuniceerd door de NOS en het RIVM.
Alles op alles gaat hier echt niet gebeuren. Ja later misschien, als de Italië taferelen in zicht komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef Toefjes het volgende:
Mooi gezegd door Rob Jetten met jurkje aan
Vanaf nu moeten we alles op alles zetten om het virus in te dammen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou grappig zijn als het niet diep en diep triest zou zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
Maar laten we vooral niet boos zijn op degenen die de belangrijke beslissingen hierover nemen en vertrouwen hebben...
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef Toefjes het volgende:
Mooi gezegd door Rob Jetten met jurkje aan
Vanaf nu moeten we alles op alles zetten om het virus in te dammen.
Jij bent voorstander van die aanpak, begrijp ik hieruit?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede zaak van Xi. Even zijn neus laten zien. Dat betekent dat er vertrouwen is in de manier van aanpak.
Xigod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |