Maar in mijn geval heb je gelijk, ik zit in de ICT en heb geen tijd om met hondjes enzo te gaan lopen. Een kat is lekker makkelijk, heeft ie hoge nood? --> zie kattebak of open de deur. De kat vermaakt zichzelf over het algeen ook wel. Geef em een klein stukje stof met een stukje hout erin wat vaag lijkt op iets wat ergens in de verte op een muis achtig wezen lijkt en ze vinden het allemaal best.
quote:Slaven??? Honden zijn sociale dieren die een rangorde nodig hebben.
Op woensdag 15 januari 2003 11:53 schreef Salvad0R het volgende:
Jup, katten hebben tenminste een eigen wil. Honden zijn een soort door puppytraining gebrainwashde slaven.
Honden kosten ook veel negatieve aandacht (denk aan het opruimen van de schijt etc).
Honden stinken, terwijl katten daarentegen heel erg schone beesten zijn (ik zie een kat zich altijd schoonlikken, het enige wat een hond schoonlikt, is de bodem van de voederbak).
Schoon is ook relatief.....eerst likt ie z'n sterretje en daarna jouw neus..
Ik ben een kattenliefhebber hoor, maar vind veel honden ook erg leuk. Wat jij schetst klopt gewoon niet.
quote:Nope ik doe die kat altijd naar buiten, waar zij een vast plekje heeft om haar behoefte te doen, ergens achteraf in de bosjes.
jij verschoont de bak nooit???
quote:Nope
of de buren klagen niet over kattendrek in de tuin??
quote:mja, heb je wel gelijk in.
Slaven??? Honden zijn sociale dieren die een rangorde nodig hebben.
en ik laat me niet likken door beesten..
Honden daarentegen staan er om bekend dat ze aan de aars van andere honden gaan snuiven en ruiken, waardoor de aarsmaden gemakkelijk van hond naar mens gaan, omdat jij je waarschijnlijk graag in je gezicht laat likken door je hond.
o ja, honden stinken
quote:Zij moet en eerst even showen als het een muis is (als het geen spitsmuis is wordt ie netjes opgepeuzeld)
Op woensdag 15 januari 2003 11:55 schreef TheGuru het volgende:
Mijn monsters komen alleen met dode beestjes aanzetten![]()
[Dit bericht is gewijzigd door kless op 15-01-2003 12:20]
Die kwam met mollen, duiven, kleine meeuwen, eenden, kippen en van alles en nog wat aanzetten... en allemaal eerst aan mij showen uiteraard.
Maar ik hou ook heel erg van honden (hebben we ook).
Zowel een kat als hond heeft voordelen (honden zijn meestal wat socialer en meer mensgericht, katten kosten minder tijd etc. etc.) en ik denk dat je gewoon moet kijken wat het beste bij je past
mgoe, back to topic: ja, ik hou ook erg van katjes, ja
Ze is wel beetje gestoord..
Gaat je soms zomaar aanvallen enzo..
Katten zijn ook dol op straling en electriciteit dus computer en kat gaan goed samen. Katten vinden het ook fijn als je net als zij de hele tijd op dezelfde plek stil zit. Bovendien: geen gepiep dat er uitgelaten moet worden als je middenin een chat of game zit
Heb dan ook nog 3 honden, 2 ratten, een konijn en een kakatoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |