abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:48:23 #1
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_7907276
Naar mijn idee is het aantal katteliefhebbers bijzonder groot op FOK.
Dat idee is ontstaan naar het aantal katte plaatjes in het fotoboek.
Misschien iets om een POLL over te houden over de beestjesliefhebberij
Ok ik heb ook een kat thuis van een jaar of 13/14.
Ik ben gewoon wat nieuwschierig waardoor dat komt. als het waar is dat er het meeste houden huisdier een kat is.
Is het beestje zo gemakkelijk en eigenzinnig dat het veel minder verzorging nodig heeft als de andere dieren gemiddeld. dat de PC liefhebbers kiezen voor zo een monster wat geregeld met levende beestjes aan komt zettten?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:49:25 #2
38843 RogerWilco
Next quest please...
pi_7907300
hebben we een forum voor.
pi_7907305
Schopje richting F&F... goeie vraag trouwens.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7907351
Jup, katten hebben tenminste een eigen wil. Honden zijn een soort door puppytraining gebrainwashde slaven.
Honden kosten ook veel negatieve aandacht (denk aan het opruimen van de schijt etc).
Honden stinken, terwijl katten daarentegen heel erg schone beesten zijn (ik zie een kat zich altijd schoonlikken, het enige wat een hond schoonlikt, is de bodem van de voederbak).
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:55:11 #5
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_7907386
Mijn monsters komen alleen met dode beestjes aanzetten

Maar in mijn geval heb je gelijk, ik zit in de ICT en heb geen tijd om met hondjes enzo te gaan lopen. Een kat is lekker makkelijk, heeft ie hoge nood? --> zie kattebak of open de deur. De kat vermaakt zichzelf over het algeen ook wel. Geef em een klein stukje stof met een stukje hout erin wat vaag lijkt op iets wat ergens in de verte op een muis achtig wezen lijkt en ze vinden het allemaal best.

woensdag 15 januari 2003 @ 11:56:23 #6
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7907413
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:53 schreef Salvad0R het volgende:
Jup, katten hebben tenminste een eigen wil. Honden zijn een soort door puppytraining gebrainwashde slaven.
Honden kosten ook veel negatieve aandacht (denk aan het opruimen van de schijt etc).
Honden stinken, terwijl katten daarentegen heel erg schone beesten zijn (ik zie een kat zich altijd schoonlikken, het enige wat een hond schoonlikt, is de bodem van de voederbak).
Slaven??? Honden zijn sociale dieren die een rangorde nodig hebben.
Negatieve aandacht?? jij verschoont de bak nooit??? of de buren klagen niet over kattendrek in de tuin??

Schoon is ook relatief.....eerst likt ie z'n sterretje en daarna jouw neus..

Ik ben een kattenliefhebber hoor, maar vind veel honden ook erg leuk. Wat jij schetst klopt gewoon niet.

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_7907498
quote:
jij verschoont de bak nooit???
Nope ik doe die kat altijd naar buiten, waar zij een vast plekje heeft om haar behoefte te doen, ergens achteraf in de bosjes.
quote:
of de buren klagen niet over kattendrek in de tuin??
Nope
quote:
Slaven??? Honden zijn sociale dieren die een rangorde nodig hebben.
mja, heb je wel gelijk in.

en ik laat me niet likken door beesten..
Honden daarentegen staan er om bekend dat ze aan de aars van andere honden gaan snuiven en ruiken, waardoor de aarsmaden gemakkelijk van hond naar mens gaan, omdat jij je waarschijnlijk graag in je gezicht laat likken door je hond.
o ja, honden stinken

pi_7907625
Ik vind katten echt verschrikkelijk. Ben er zelfs een beetje angstig voor, ik vertrouw ze voor geen cent. Brrrrrrr.
Geef mij dan maar een hond of iets dergelijks....
  woensdag 15 januari 2003 @ 12:13:40 #9
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_7907728
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:55 schreef TheGuru het volgende:
Mijn monsters komen alleen met dode beestjes aanzetten
Zij moet en eerst even showen als het een muis is (als het geen spitsmuis is wordt ie netjes opgepeuzeld)
Vogeltjes en jonge hazen gaat ze stikum op vreten. (daar vinden we alleende vleugeltjes van of een bruine haarbal ( kat is zwart wit, Komt nogwel een kiekjevan in photoboekje) Omdat we dat andersvan haar afpakken... voor vogeltjes is het al aardig wat minder geworden ,, maar jonge hazen ... zal wel weer terug komen.

[Dit bericht is gewijzigd door kless op 15-01-2003 12:20]

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_7907769
Ik ben geen katten lief hebber, mijn voorkeur gaat uit naar een hond.
  woensdag 15 januari 2003 @ 12:16:35 #11
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_7907771
Ik heb al van alles voorbij zien komen, ik had eerst een echte tuinders kat, gigantisch beest...

Die kwam met mollen, duiven, kleine meeuwen, eenden, kippen en van alles en nog wat aanzetten... en allemaal eerst aan mij showen uiteraard.

woensdag 15 januari 2003 @ 12:17:16 #12
34929 Aien
Dat moet je ook niet doen...
pi_7907778
Ik vind katten errrrg leuke beestjes (we hebben er zelf een van 18), maar het zijn niet echt mijn lievelingsbeestjes, dat zijn konijntjes al

Maar ik hou ook heel erg van honden (hebben we ook).

Zowel een kat als hond heeft voordelen (honden zijn meestal wat socialer en meer mensgericht, katten kosten minder tijd etc. etc.) en ik denk dat je gewoon moet kijken wat het beste bij je past

mgoe, back to topic: ja, ik hou ook erg van katjes, ja

It is not about the things that happen, but about how we decide how to handle them.
  woensdag 15 januari 2003 @ 12:25:57 #13
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_7907892
Mijn kat is de liefstuh!!!!!!!

Ze is wel beetje gestoord..
Gaat je soms zomaar aanvallen enzo..

als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_7909856
Het is mij ook opgevallen!
Usericons met een kattenkop

Katten zijn ook dol op straling en electriciteit dus computer en kat gaan goed samen. Katten vinden het ook fijn als je net als zij de hele tijd op dezelfde plek stil zit. Bovendien: geen gepiep dat er uitgelaten moet worden als je middenin een chat of game zit

pi_7914778
Ik heb 4 katten, maar ben niet alleen een kattenfreak, ben gewoon een dierenfreak.

Heb dan ook nog 3 honden, 2 ratten, een konijn en een kakatoe

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')