abonnement Unibet Coolblue
pi_191934313
Goedemorgen mensen,

Ik zit al een tijdje met een vraag in m'n hoofd beetje raar maar ik wil het wel delen.

Ik krijg altijd onderin me buik erge buikpijn als ik iets doe wat niet mag, anderen doen dat ook maar ervaren hun dit niet?

Ik vraag dit me af want vroeger kreeg ik altijd adrenaline maar nu altijd buikpijn

Ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben of dit uit kunnen leggen? Gr
pi_191934365
Het is niet bij hele erge dingen ofzo, wat ik natuurlijk niet doe

Ik ben 19 en rook welleens een jointje onderweg in de auto dat soort dingen moet je aan denken.

Ik krijg dan erge buikpijn

Anderen doen dit ook en ergere dingen gewoon beetje rebels, ik vraag me af of hun dat niet hebben zoveel schijt hebben ze aan alles

Maar het gevoel zegt me dat ik ermee moet stoppen met zulk gedrag het brengt niks het is niet stoer.
Maar ik vraag me af waarom anderen zo niet denken of ben ik gewoon een goeie kerel? 😂
pi_191934428
Ik herken dit wel, zelf ken ik zogenaamd geen stress maar het uit zich lichamelijk. Waardoor ik 2 jaar geleden na een stressvolle periode (wissel van baan en een zieke dochter) in een periode van rust ineens Gordelroos kreeg. Nadat dit over was nergens last van tot ik ineens na een paar maanden last van mijn borst/oksel/schouder kreeg. Geen aantoonbare symptomen dat dit iets anders kan zijn dan post-therpetische pijn. Ofwel een zenuwbaan die kapot is en regelmatig voor pijn(scheuten) zorgt.

Ook altijd gevoel van spanning lichamelijk maar in mijn hoofd geen spanning hebben gehad.

Gewoon je rust pakken en vooral leuke dingen doen waar je geen spijt van kan krijgen. Jointjes in de auto gewoon niet doen of thuis voor de deur en dan uitstappen?
Narf!
pi_191934466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 07:31 schreef Sickert het volgende:
Ik herken dit wel, zelf ken ik zogenaamd geen stress maar het uit zich lichamelijk. Waardoor ik 2 jaar geleden na een stressvolle periode (wissel van baan en een zieke dochter) in een periode van rust ineens Gordelroos kreeg. Nadat dit over was nergens last van tot ik ineens na een paar maanden last van mijn borst/oksel/schouder kreeg. Geen aantoonbare symptomen dat dit iets anders kan zijn dan post-therpetische pijn. Ofwel een zenuwbaan die kapot is en regelmatig voor pijn(scheuten) zorgt.

Ook altijd gevoel van spanning lichamelijk maar in mijn hoofd geen spanning hebben gehad.

Gewoon je rust pakken en vooral leuke dingen doen waar je geen spijt van kan krijgen. Jointjes in de auto gewoon niet doen of thuis voor de deur en dan uitstappen?
Ik bedoel eerst had ik altijd adrenaline nu alleen buikpijn,

Maar als ik naar anderen kijk die ook wel iets verkeerds doen of erger
Ze lijken schijt te hebben aan alles maar ik kan dat niet
pi_191934495
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 07:37 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik bedoel eerst had ik altijd adrenaline nu alleen buikpijn,

Maar als ik naar anderen kijk die ook wel iets verkeerds doen of erger
Ze lijken schijt te hebben aan alles maar ik kan dat niet
Ik heb je topic geschiedenis gelezen, en ik denk dat je teveel naar andere mensen kijkt. Van buiten lijken dingen altijd mooier dan ze zijn. Je verwachtings patroon bijstellen en gewoon kijken wat er op je pad komt en dingen doen waar je je goed bij voelt. Sowieso is drugs volgens mij niets voor jou en dat weet je zelf ook.
Narf!
pi_191936044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 07:37 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik bedoel eerst had ik altijd adrenaline nu alleen buikpijn,

Maar als ik naar anderen kijk die ook wel iets verkeerds doen of erger
Ze lijken schijt te hebben aan alles maar ik kan dat niet
Misschien hebben ze ook gigantische buikpijn maar nemen ze pijnstillers in.
pi_192376153
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 07:37 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik bedoel eerst had ik altijd adrenaline nu alleen buikpijn,

Maar als ik naar anderen kijk die ook wel iets verkeerds doen of erger
Ze lijken schijt te hebben aan alles maar ik kan dat niet
Dat is toch juist goed!

Dat betekent dat je een goede kerel bent! Het kan een waarschuwing zijn van dat het niet bij jouw hoort! Misschien zijn jointjes niet geschikt voor je etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')