abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 maart 2020 @ 05:21:49 #1
64781 bonke
pipo koeie
pi_191933807
het is nu wel weer de tijd om een vakantie te gaan boeken. Dit jaar weer naar Spanje.
Maar wat nu als in het gebied waar je naartoe wil Corona uitbreekt ( wat dus goed mogelijk is )
Zou het op dit moment dus handig zijn om een vakantie te boeken, of wachten we af totdat alles weer een beetje rustiger word ?
pies on joe toe
pi_191933872
Daar heb je reisverzekeringen voor. Ik zou me meer zorgen maken over of de vervoerder het hoofd boven water weet te houden.

[ Bericht 55% gewijzigd door Jordy-B op 10-03-2020 05:41:12 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_191934061
Ik blijf dit jaar lekker in Nederland
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 10 maart 2020 @ 06:42:36 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_191934094
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 05:35 schreef Jordy-B het volgende:
Daar heb je reisverzekeringen voor.
Die dekken dat lang niet altijd.
https://www.independer.nl(...)orona-virus#abn-amro
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_191936101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 05:21 schreef bonke het volgende:
het is nu wel weer de tijd om een vakantie te gaan boeken. Dit jaar weer naar Spanje.
Maar wat nu als in het gebied waar je naartoe wil Corona uitbreekt ( wat dus goed mogelijk is )
Zou het op dit moment dus handig zijn om een vakantie te boeken, of wachten we af totdat alles weer een beetje rustiger word ?
:')
pi_191936226
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 05:35 schreef Jordy-B het volgende:
Daar heb je reisverzekeringen voor. Ik zou me meer zorgen maken over of de vervoerder het hoofd boven water weet te houden.
maar is dat gedekt als je nu een reis naar coronagebied boekt. Of valt dat onder de clausule brandend huis verzekeren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191937572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 05:21 schreef bonke het volgende:
het is nu wel weer de tijd om een vakantie te gaan boeken. Dit jaar weer naar Spanje.
Maar wat nu als in het gebied waar je naartoe wil Corona uitbreekt ( wat dus goed mogelijk is )
Zou het op dit moment dus handig zijn om een vakantie te boeken, of wachten we af totdat alles weer een beetje rustiger word ?
Je vergeet dat je woont in een gebied met een Corona-uitbraak. De kans is nu veel groter dat je niet weg mag omdat je vakantiebestemming Nederlanders niet vertrouwd of dat we Italiaanse praktijken in Nederland krijgen.

Zelf heb ik net een vakantie geboekt, prijzen zijn nu gunstig en tegen de tijd dat het zomer is, is dat virus ook wel weer klaar.
So we just called him Fred too
pi_191937630
Ik dacht even dat dit een draadje ging zijn over luchtige boeken die je kunt lezen als je een quarantaine moest :’) :’) sorry
pi_191939434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:37 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik dacht even dat dit een draadje ging zijn over luchtige boeken die je kunt lezen als je een quarantaine moest :’) :’) sorry
Dan had er 'vakantieboeken' moeten staan.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 14:36:19 #10
356492 EnterToets
Het is hont!
pi_191940652
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 06:35 schreef halfway het volgende:
Ik blijf dit jaar lekker in Nederland
Ik ga dit jaar lekker op vakantie
pi_191944361
Vorige week riep ik nog lekker vakantie boeken volgende week maar ik begin nu echt wel serieus twijfels te krijgen (rondreis door indonesie in de zomer)

Tickets alvast boeken is nu wel voordelig maar

A) blijven alle vliegtuigmaatschappijen wel overeind (kan me voorstellen dat sommigen financieel niet sterk genoeg zijn om deze dip te kunnen dragen)

B) Is er tegen die tijd nog steeds coronapaniek? (Ik denk zelf van niet, maar volgens sommige experts hier kan het nog minimaal een jaar duren).

C) Zijn er dan niet weer allerlei nieuwe (in)reisverboden?

D) bestaan eventuele hotels nog (worst case)
pi_191944802
Alles voor spotprijzen, wel minimaal 2 weken boeken (indien quarantaine)
pi_191944831
De Harry Potter potter boeken zijn prima te lezen op vakantie.
pi_191944968
Ik hoor net in het nieuws dat de luchtvaartmaatschappijen hun landingsrechten, als ze minder dan 80% op hun bestemmingen gaan vliegen. Dus ze hoeven nu niet meer met halflege vliegtuigen te gaan vliegen om hun landingsrechten veilig te blijven stellen.

Dus de maatschappijen krijgen wat meer lucht zo.
pi_191944975
Lekker een vakantie boeken naar China. Tegen die tijd gewn vuiltje meer aan de lucht daaro.
pi_191945356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:31 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat de luchtvaartmaatschappijen hun landingsrechten, als ze minder dan 80% op hun bestemmingen gaan vliegen. Dus ze hoeven nu niet meer met halflege vliegtuigen te gaan vliegen om hun landingsrechten veilig te blijven stellen.

Dus de maatschappijen krijgen wat meer lucht zo.
:') :D

Vliegen ze in ieder geval niet zo snel op een faillissement af
pi_191945366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker een vakantie boeken naar China. Tegen die tijd gewn vuiltje meer aan de lucht daaro.
En als je al besmet raakt heb je in ieder geval goede zorg van ervaren personeel MET genoeg equipment *O*
pi_191946171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:50 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

En als je al besmet raakt heb je in ieder geval goede zorg van ervaren personeel MET genoeg equipment *O*
Stom van me. Vergeet steeda dat we een derde wereld land zijn.

Heeft iemand nog 1 euro voor me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')